Cursuri de makeup Parisax | Update

Sunday, March 27, 2016 2 Comments A+ a-

Cu toate că repet... Doamne, cât de repede mai zboară timpul! După cum v-am mai spus, m-am apucat de niÈ™te cursuri de machiaj. Nu, rectific, sună prea sec. M-am apucat de cursurile de makeup din cadrul È™colii Art et Beaute by Parisax Professional! Au trecut primele două săptămâni de practică È™i sunt foaaaarte încântată de ceea ce se întâmplă la cursuri!

Între timp am aflat o grămadă de informații foarte importante pe care nu le știam, bineînțeles, că doar nu m-am născut învățată.


Așa arătam eu după prima zi de practică. Aceea a fost ziua în care am învățat să aplic diverse pe față, iar de atunci și până în ziua de astăzi consider că am evoluat din acest punct de vedere. Nu, nu am aplicat chestiile pe fața mea, rezultatul pozei este meritul colegei care s-a ocupat de mine în ziua respectivă. Eu am aranjat-o pe ea și ea pe mine. Așa decurg lucrurile.

Apoi am învățat cum să dau cu tuș într-o linie dreaptă și faină, exact ca un om normal, nu ca în valurile Mării Negre, așa cum eram obișnuită să mă dau pe mine. Am învățat cum să fac corecțiile feței, astfel încât acestea să arate bine și să nu fie too much. Am învățat să fac sprâncenele frumoase, ba chiar să le și reconstruiesc în altă parte, nu acolo unde le este locul. Am învățat să fac blending și să dau cu rimel (de asta îmi era teamă, fiindcă eu băgam periuța aceea chiar și în proprii mei ochi, apoi mă vedeam scoțând ochii altora - ce bine că nu s-a întâmplat asta). Să zicem că am învățat să conturez și buzele, deși la pasul ăsta am de lucraaaaat, fiindcă linia nu-mi iese dreaptă și-mi vine să urlu la lună și la stele.

Hmm.... oare ce am mai învățat? Vă zic clar, eu am învățat multe, dar este o oră atât de târzie (se face 4 dimineața mai acuși - că se dă ora, nu de alta), încât nu-mi amintesc toate detaliile. Mai urmează să exersez din ce în ce mai des, pentru a mă perfecționa ușor-ușor și pentru a ajunge la cariera aceea de vis pe care mi-o doresc eu din suflețel! Yuhuuuu! :)

2 comentarii

Write comentarii
Sunday, March 27, 2016 delete

Ar fi fain din partea ta să ne arăți câteva fotografii de la curs :D

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

Le-ati vazut pe Facebook! Pe blog nu voi pune poze cu toate machiajele. :D

Reply
avatar