Te iubesc, mă!

Thursday, March 31, 2016 16 Comments A+ a-

În octombrie se fac trei ani de când ne-am împrietenit. Trei ani de când îmi ești alături, trei ani plini de hohote de râs și lacrimi dulci-amărui, trei ani de înțelegere, respect și suport. Noi nu prea obișnuim să ne facem ”declarații”, cu toate că în adâncul sufletelor știm că avem cea mai puternică și profundă legătură de prietenie. Suntem mai mult decât prietene. Suntem surori de suflet, cele mai bune confidente și cei mai buni psihologi ai noștri.

Nu am un motiv anume pentru care îți scriu rândurile astea. Doar am simțit nevoia să îți spun că ești unul dintre cei mai importanți oameni din viața mea și sunt recunoscătoare până la cer pentru faptul că faci parte din existența mea.


Mi-ai fost alături tot timpul și nu te-ai speriat atunci când ți-am arătat părțile mele întunecate sau defectele. Ai rămas lângă mine chiar și atunci când eu am plecat, fără să te superi că am vorbit extrem de rar, fără să lași asta să ne afecteze sisterhood-ul cu care ne mândrim la toată lumea.

Îți mulțumesc pentru că nu-mi zici cuvintele de care am nevoie, că nu-mi spui ceea ce vreau să aud, ci exprimi cu o sinceritate brutală toate adevărurile pe care nu le văd. Îți mulțumesc pentru că mă motivezi așa cum numai tu știi, pentru că mă faci să râd chiar și atunci când am lacrimi în ochi. Îți mulțumesc pentru că mă inspiri, pentru că îmi arăți că sunt cineva chiar și atunci când mă simt ca un nimeni, îți mulțumesc pentru că îmi arăți că merit mai mult, mai bun, mai frumos decât cred eu că merit.


Sunt absolut convinsă de faptul că Doamne Doamne nu ne-a făcut surori de sânge fiindcă s-a gândit că părinții noștri nu ne-ar fi putut face față. Avem caractere atât de puternice, suflete atât de înflăcărate, încât probabil am fi fost prea mult, prea mișto, prea geniale pentru o singură familie.

Sinceră să fiu, chiar nu știu ce m-aș face fără tine! Și ca un fel de uite cât însemni pentru mine, am decis să-ți scriu aceste rânduri. Oricum sunt prea puține și prea reci pentru cât și cum aș fi vrut să-ți spun. Tu meriți să-ți fie scrise romane, dar astăzi mă rezum la cele de mai sus și un simplu Te iubesc de mor, sora mea!

16 comentarii

Write comentarii
Alina
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

Awww, mi s-a facut pielea de găină!!!
Știam toate acestea și simt și eu exact ce simți și tu, dar citindu-le... mi-ai umplut sufletul de bucurie.
Și eu te iubesc pentru că exiști, că ești în viața mea, că mă suporți, că mă cerți și-mi ești alături... și pentru foarte multe alte lucruri.
Ești sora pe care nu am avut-o niciodată. Nu suntem surori de sânge, dar ne-a adus Dumnezeu împreună!
Abia aștept să te văd!
Mi-e foarte dor de tine chiar dacă vorbim de nu știu câte ori pe zi! :)))
Te pup!

Reply
avatar
Alina
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

Primele două foografii sunt mortale! Știi că și eu ți-aș măturisi orice tâmpenie aș face! Cu tine nu mi-e rușine de nimic! :)))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

Si eu abia astept sa te vaaaaad!!!! Daca tot nu mai plec in America, poate ne vedem si noi mai des, ca de doua ori pe an nu e suficient! Hai ca mai sunt trei saptamani pana la urmatoarea revedere! <3

Te pup si euuuuu!

Reply
avatar
Alina
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

mărturisi, ai înțeles tu! :)))

Reply
avatar
Thursday, March 31, 2016 delete

Ce frumooooooooooooooooooooooooooos! :X

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

Ma bucur ca-ti place! :D

Reply
avatar
Thursday, March 31, 2016 delete

Iubire pură exprimată în cuvinte! Cred că atingi pe oricine citește articolul. Extraordinar!

Reply
avatar
Alina
AUTHOR
Friday, April 01, 2016 delete

Și eu sper să ne vedem mai des! :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Sunday, April 03, 2016 delete

foarte frumos, sper sa reziste pretenia voastra frumoasa.

Reply
avatar
Alina
AUTHOR
Tuesday, April 05, 2016 delete

Păi n-are de ce să nu reziste! :)) Chiar dacă ne mai supărăm, am învățat să ne cerem și scuze, iar scuzele pot rezolva orice! :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, April 05, 2016 delete

Asa este. Scuzele si facutul de haz de necaz rezolva absolut orice. :D

Reply
avatar