Primul contact cu mediul raw vegan

Sunday, March 27, 2016 9 Comments A+ a-

Săptămâna trecută am primit pe mail invitația la un eveniment foarte interesant - lansarea site-ului Rețetele Manuelei, așa că am mers pe data de 19 martie la Cămara cu merinde alături de colega mea de blogosferă, Maria Urban.


Astfel, am reușit să aflăm povestea Manuelei, cum a ajuns la stilul de viață raw vegan, cât de greu i-a fost să renunțe la carne, cât de ușor este să mănânce în proporție de 80% mâncare în stare crudă, precum și alte informații utile.


Dacă sunteți curioși, puteți urmări filmarea de la eveniment și în acest fel nu voi sări peste detaliile importante, iar voi le veți auzi cu urechile voastre.

După ce ne-a fost prezentat site-ul (unde putem găsi rețete ușoare, rapide și delicioase), Manuela a ținut un discurs simplu și motivațional. O spun din punctul meu de vedere, fiindcă în acest fel am înțeles că mâncarea sănătoasă nu mai pare atât de costisitoare, dacă o pui în balanță cu costurile pe care le-ar suporta tratamentele unei boli grele. Chiar și așa, dacă știi de unde să-ți alegi produsele, mâncarea nu va depăși bugetul alocat. La un eveniment de aproximativ 40 de invitați, costurile au ajuns în jurul a aproximativ 500 RON, conform Manuelei.



Odată cu terminarea discursului, am trecut la degustat minunățiile bufetului suedez.


În farfuria mea se regăsesc:

  • Pastă de anghinare cu măsline verzi (felul meu preferat)
  • Orez negru cu leurdă È™i spanac
  • Guacamole 
  • Nuci hidratate È™i apoi prăjite cu sare (eu NU mănânc nuci, dar am zis să le gust È™i astea mi-au plăcut)
Ne-am hidratat cu suc de cătină (este bun pentru imunitate) și suc de coarne.

Între timp, până a venit desertul, am făcut și un selfie cu Maria. Nu există eveniment fără selfie.


După ce desertul a fost aÈ™ezat pe masă, am lăsat telefonul deoparte È™i ne-am ”înfipt” în chestiuÈ›ele delicioase de pe platouri.


Știu, mi-am pus cam multe, dar am câteva lucruri de spus în apărarea mea: am vrut să gust din majoritatea, dar nici nu am putut termina tot ce am pus în farfurie!




Am încercat ciocolată cu anason, bomboane cu prune uscate, ciocolată pentru mama (aÈ™a se numeÈ™te reÈ›eta) È™i pudding de tapioca. Toate au fost nemaipomenite, vă spun cu mâna pe inimă! 

Dacă vă tentează, găsiți pe site-ul Manuelei rețetele a tot ceea ce vedeți în poze și multe altele. În cazul în care sunteți doar curioși, vreau să vă spun că tot pe site veți găsi meniuri și provocări, leacuri alimentare, precum și diverse secrete.

Vă recomand să încercați măcar o rețetă, fiindcă vă garantez că vă va plăcea! Pe lângă faptul că aceste feluri de mâncare sunt extraordinar de gustoase, mai sunt și sățioase! N-aș fi crezut, însă vă spun din proprie experiență. Cât de curând am de gând să studiez în profunzime acest stil de viață, acest stil de a găti și voi reveni cu informații și impresii, fiindcă totul mi se pare tare interesant si tentant!


Mulțumim, Manuela, pentru invitație! Ai organizat un eveniment foarte reușit, iar mâncarea a fost de excepție!

9 comentarii

Write comentarii
Natural
AUTHOR
Sunday, March 27, 2016 delete

Dupa cum se vede, primul contact a fost promitator si indestulator :)

Reply
avatar
Sunday, March 27, 2016 delete

Am încercat produse raw vegan în Iași și Timișoara și m-am simțit energizat îndată ce le-am mâncat. Dacă "chestiuțele delicioase" sunt la fel de bune precum arată - MAMĂĂĂĂĂ!!! - vreau și eu :)))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, March 27, 2016 delete

Sunt la fel de bune precum arata, crede-ma! Merita incercate! :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Monday, March 28, 2016 delete

Pacat ca l am ratat..eu sunt fan prajituri raw vegane, le fac cu drag si pentru fetita mea :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

Poate vor mai fi astfel de evenimente, cine stie! :D
Sa ne dai si noua reteleee! :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Saturday, April 02, 2016 delete

Va las pagina mea, pentru cine e interesat :)
https://www.facebook.com/Raw-Butterfly-Sweets-984903331579983/

Reply
avatar