When we waste away our lives

Saturday, March 19, 2016 6 Comments A+ a-

Am observat că am zile în care nu aș face nimic. Băi, dar nimic! Pur și simplu aș sta întinsă în pat o zi întreagă, pentru a contempla pereții și tavanul. Și dacă mi-ar obosi ochii, sigur i-aș închide și aș adormi. Uneori mă las dusă de val. Să zicem că am în jur de una-două astfel de zile pe lună, timp în care efectiv zac.

Iar acum, când nu am o astfel de zi, mă izbește realitatea, cum s-ar spune. Și mă bag în ședință. Cum e posibil să-mi irosesc zilele în acest fel? Într-adevăr, o zi pe lună de nefăcut nimic nu este mult, dar dacă aș sta să adun toate zilele în care am lenevit, se adună cam prea multe! Mă gândesc că astea-s zile pierdute. Efectiv sunt zile pierdute.


Cu toÈ›ii procedăm aÈ™a, dar nu e bine! ViaÈ›a trebuie trăită, nu irosită! Trebuie să facem ce ne place, să vorbim cu oamenii pe care îi iubim, să ne îndeplinim visurile, să profităm de fiecare clipă ce ne-a fost dată! 

O zi în care nu am învățat nimic este o zi pierdută, din punctul meu de vedere. Trebuie să ne zbatem, să ne luptăm cu gândurile alea mai puțin bune, care ne îndeamnă să pierdem cât mai mult timp stând degeaba. Care vor să ne încânte cu ideea că timpul se oprește în loc pentru noi, dar asta este doar o iluzie. Timpul este limitat, el trece și nu se mai întoarce. Tocmai de aceea trebuie să profităm de fiecare clipă pentru a ne dezvolta, pentru a evolua!

Trebuie să ne educăm gândurile, nu să le lăsăm să ne educe ele pe noi. Să știm să le păstrăm doar pe acelea care ajută la dezvoltarea noastră și să le alungăm pe cele care nu ne ajută cu nimic.

ViaÈ›a e prea scurtă pentru a fi leneÈ™i. ViaÈ›a e prea scurtă pentru a fi triÈ™ti sau nervoÈ™i. HaideÈ›i să luăm măsuri È™i să nu mai lăsăm nici măcar o zi să treacă fără ca noi să nu fi făcut ceva fain, fără ca noi să nu fi învățat ceva interesant! 

Let's make every moment count!

6 comentarii

Write comentarii
Cristi
AUTHOR
Sunday, March 20, 2016 delete

Dar sa nu caden nici in extrema in care ne tot fortam sa traim ceva si sfarsit prin a face totul robotic. Repauzul total (restart) este tot parte a vieti.

Reply
avatar
Sunday, March 20, 2016 delete

Felicitări pentru această conștientizare înălțătoare și dat mai departe! :D Tareeeee mi-aș măsura viața în momentele care-mi taie răsuflarea :P

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, March 25, 2016 delete

Restartul e recomandat, dar sa nu facem o obisnuinta din asta. :D

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, March 25, 2016 delete

Multumesc! Asta mi-ar placea si mie! :D

Reply
avatar
Alina
AUTHOR
Saturday, March 26, 2016 delete

Nu cunosc acest sentiment și nu pot sta în pat fără să fac nimic. Nu pot să mă uit 3D pe tavan! :)))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, March 27, 2016 delete

E un fel de a spune! Nici eu nu ma uit la propriu la tavan. :))

Reply
avatar