O prințesă cu Farmec

Monday, October 07, 2013 0 Comments A+ a-

Numele meu este Rapunzel. Locuiesc cu mama mea într-un castel mare și frumos, însă aceasta nu îmi dă voie să ies din camera mea nici măcar o clipă. Unora li s-ar părea un trai greoi, însă eu m-am obișnuit cu stilul ăsta de viață. Mama m-a lăsat să decorez camera pe gustul meu, tocmai ca să îmi facă plăcere să stau acolo tot timpul.

Când eram mai mică, nu prea știam ce să fac pentru a nu mă plictisi în turn. Uneori stăteam la fereastră si priveam grădina plină de trandafiri roșii. Le simțeam parfumul intens și îmi aduceau zambetul pe buze în fiecare zi. Cu toate ca era vorba doar despre o grădină, ea îmi lumina viața. Așa este atunci când te poți bucura de lucrurile mărunte și banale. Orice lucrușor ți se pare magic.

Când am mai crescut, începusem să îmi pierd răbdarea, nu mai aveam stare, pur și simplu. Camera mea începuse să mi se pară atât de mică și de sufocantă, încât simțeam nevoia să ies măcar în grădina pe care o admiram de atâta amar de vreme. Dar mama nu fusese de acord. Mi-a spus că niciodată nu mă va lăsa să plec din turn pentru că afară sunt numai oameni răi, care m-ar putea răni. Am înțeles că nu vroia să pățesc ceva, însă plictiseala își spunea cuvântul. Ea era singura persoană pe care o văzusem vreodată. Venea zilnic în dreptul geamului camerei mele, strigându-mă să o ajut să urce. Eu îmi lăsam părul lung să alunece până jos, iar ea se cățăra pe el până când reușeam să o prind de mâini și să o bag în casă. Acesta era ritualul nostru din cauză că la camera mea nu exista o ușă, ci doar fereastra ce dădea în grădiniță.


Într-o zi obișnuită, când stăteam de vorbă cu mama și îmi povestea ce se mai întămplă prin oraș, mi-a venit ideea să îi spun să îmi cumpere un laptop. Auzisem de la ea că toată lumea din regat are așa ceva și că este cu adevărat folositor. Bineînțeles, cum nici-un laptop nu are Farmec fără internet, i-am sugerat să ne tragem un cablu de la RDS, pentru a a-mi putea ocupa și eu timpul cu ceva, că altfel trece viața pe lângă mine și eu tot plictisită rămân. Spre surpinderea mea, mama a fost de acord! Așa o bucurie m-a cuprins în momentul ăla, încât începusem să mă învârt prin toată camera! Astfel, mama a plecat grăbită spre primul magazin și s-a asigurat că îmi cumpără ce este mai bun pentru a mă convinge să rămân în turn, cuminte.

Trecuseră câteva săptămâni de când mă puteam lăuda cu noua jucărie. Cuvântul plictiseală dispăruse complet din vocabularul meu, întrucât pierdeam orele uitându-ma la fel și fel de minunății din toate regatele lumii. Aveam chiar și cont pe Facebook, unde stăteam la taclale cu diverse prințese cu care mă împrietenisem, printre care erau Ariel și Mulan. Discutam atât despre băieți, cât și despre lucruri legate de frumusețe. Prietenele mele știau că îmi place foarte mult să mă îngrijesc, fiindcă eram asemenea lor. Toate obsedate de îngrijire, toate obsedate după oje, creme și tratamente inovatoare.

Într-un timp apucasem să le povestesc cum stă treaba cu mama mea care se cațără pe cosițele mele blonde zi de zi, iar ele rămăseseră uimite că până în momentul acela eu nu mai folosisem un tratament pentru regenerarea părului. Văzusem că părul lor arată minunat, însă niciodată nu m-am gândit să le întreb cum reușesc să îl întrețină. Ariel și Mulan mi-au vorbit atunci despre Gerovital Plant Tratament și m-au făcut să îmi doresc să îl încerc și eu. Astfel, i-am spus mamei despre problemele părului meu, care începuse să cadă îngrijorător de mult, pe lângă faptul că se îngrășa foarte repede și că aveam vârfurile despicate, în mare parte din vina ei și urcușului zilnic. Mare noroc a fost că aceasta a înțeles că nu e de joacă, în special că nu s-ar mai fi putut urca în turn dacă părul meu se degrada tot mai mult, așa că nu a mai stat pe gânduri și mi-a cumpărat Kitul de tratament pentru regenerarea părului Gerovital Plant Tratament. Bogat în vitamine, extractele vegetale din compoziție promiteau multe. Nu am citit bine instrucțiunile, că în secunda doi m-am și pus pe treabă. M-am spălat pe cap, m-am pieptănat, iar apoi am început să aplic soluția atât la rădăcinile firelor de păr, cât și pe lungimea acestora. Având părul atât de lung, au fost necesare 10 cutii pentru a-l putea acoperi pe tot. Am stat cam 10 minute cu tratamentul pe păr, după care am avut grijă să îl clătesc bine.


Aproape 4 luni de zile, de 2 ori pe săptămână, am folosit tratamentul Gerovital Plant și pot spune că în privința podoabei mele capilare, a făcut minuni! Creșterea sănătoasă a părului a fost stimulată, iar firele care deja le aveam sunt mai rezistente la rupere, datorită faptului că a fost refăcută structura lor! Pe lângă toate aceste avantaje, cel mai mult mă bucur de luciul care îl are acum părul meu! Nici nu aveți idee cât de frumos strălucește în lumina soarelui! Când le-am arătat pe Facebook pozele cu mine, fetele au rămas impresionate! Cu toate că si ele au părul superb, nimeni nu îl are la fel de lung și de bogat ca al meu. Sănătos poate, de când cu Gerovital Plant Tratament. Însă la lungime nu mă întrece nimeni! Chiar și mamei mi se pare că îi este milă acum să îl mai agreseze cu tot cățăratul ei.


De când am folosit acest kit-minune, am dat de veste pe Facebook și pe Twitter: miracole există! Am simțit pe pielea mea (părul meu) ! Aș recomanda tuturor prințeselor din lume tratamentul despre care v-am vorbit, căci știu sigur că nu ar regreta nimeni dacă l-ar cumpăra! Ar fi super să își etaleze toată lumea în adierea vântului părul frumos și sănătos, nu? Pot pune pariu că multe fete și-ar dori un păr ca al meu. Soluția este Kitul de tratament pentru regenerarea părului Gerovital Plant Tratament, dragi domnișoare!

Articol scris pentru SuperBlog 2013.