Plăceri vinovate...

Saturday, October 12, 2013 0 Comments A+ a-

În general sunt o tipă rațională. Știu ce pot face și ce nu...știu ce îmi priește și ce îmi dăunează. Uneori însă, cu toate că sunt conștientă de anumite chestii, eu continui să le fac. Insist, chiar. Cu toate că se întâmplă adesea să regret ceea ce am făcut mai devreme. Dar nu e asta o problemă așa de mare, mai ales că există mulți alții ca mine. Deci nu mă simt cu musca pe căciulă chiar așa. Decât când stau noaptea cu ochii pe pereți înainte să adorm. Mă iau remușcările. Și frustrările. Apoi mă ia somnul. Nu are rost să îmi bat capul, știind că a doua zi o iau de la capăt cu aceleași lucruri regretate anterior.

Da, așa cum (nu) v-ați dat seama, vorbesc despre dependențe. Imposibil să nu ai măcar una. Și dacă îmi spui că n-ai, pot pune pariu că minți. Fie că este vorba de Facebook, Youtube sau câte un film online în fiecare seară, toți ne putem lăuda cu cel puțin o chestie de care suntem dependenți.

Poate vă întrebați ce mi-a venit să vorbesc despre acest subiect. Ei bine, am reușit să văd împreună cu tanti cu care locuiesc...cea mai tare comedie apărută de curând în cinema - Tentații (i)rezistibile, unde este vorba despre trei prieteni care se luptă zi de zi cu dependența de sex, așa că încearcă să își trăiască viața și să își găsească sufletele-pereche, în pofida atâtor tentații găsite la orice pas. Bineînțeles, cum drumurile vieții sunt întortocheate, personajele filmului trec prin diverse momente savuroase, așa că părerea mea e să dați fuga mai repede spre cel mai apropiat cinema, pentru că ăsta e într-adevăr un film ce merită văzut...alături de persoana iubită sau...o pungă de floricele...în funcție de ceea ce sunteți dependenți, desigur!


Că tot am adus vorba de mâncare, trebuie să recunosc. I'm addicted! Aș mânca la orice oră din zi și din noapte! Îmi place cărnița de pui, de porc, de vită, de porumbel. Ați înțeles voi. Îmi place orice fel de carne. Și aia de dinozaur o fi bună, în caz de rămân fără alte opțiuni. Pe lângă asta, mor după dulciuri. Da' mor, nu glumă! Sunt în stare de orice atunci când sunt lihnită. Asta ca să știi...nu trebuie să te pui cu mine atunci când îmi e foame (sau pur și simplu poftă de ceva), că este foaaarte posibil să te trezești cu mici (sau mari) zgârieturi pe față. Să nu zici că nu te-am anunțat, da?

Bun. În afară de dulciuri...mai sunt dependentă de internet și tot ce înseamnă el. Facebook, Twitter, seriale, filme, chiar și poze (îmi place să fiu pozată). Totodată, îmi place să dorm (mereu îmi spune tanti cu care locuiesc că cică mi-ar fi lene să mă și deplasez dintr-un loc în altul...ceea ce nu e adevărat, evident! Sunt mereu prezentă acolo unde este nevoie de mine! Lângă tava cu plăcintă, lângă puiul la rotisor, lângă bolul cu bomboane...). Pe deasupra, mă consider o tipă foarte curată! Sunt obsedată de îngrijire, îmi place să mă spăl exagerat de des! Dar fac asta pentru că nu suport să mă știu murdară! Iar acest lucru nu este de condamnat, păi zău așa, cine ar putea accepta să stea murdar de mâncare la gură, de exemplu...

Da, știu că în mare parte am povestit despre mâncare, însă trebuie să înțelegeți că în principal, dulciurile reprezintă o tentație irezistibilă pentru mine! Efectiv, nu mă pot abține! Chit că mă îngraș tot mai mult cu fiecare îmbucătură, nu voi face nimic în privința asta. Este o plăcere vinovată care mă bucură în fiecare zi. Și nu îmi e rușine să recunosc. Chiar vă voi pune o poză recentă, ca să vă demonstrez că sunt mândră cu mine însămi și așa ar trebui să facă toată lumea! Indiferent de dependențe, unele au leac, altele n-au. Unii vor să scape de ele, alții nu. Iar eu sunt printre cei care nu vor să renunțe la dulciuri, ce mare scofală? Voi încheia acest articol aici, că deja s-a făcut târziu și îmi e poftă de ceva bun, așa că mai dau o tură pe la frigider înainte să mă culc. Noapte bună (sau poftă bună)!


Articol scris pentru SuperBlog 2013.