Nunta mea ștampilată!

Wednesday, October 23, 2013 0 Comments A+ a-

Ținând cont că în momentul de față sunt o femeie măritată, m-am gândit că în sfârșit, îmi pot da cu părerea referitor la nunțile din ziua de astăzi. Eu și cu Robert ne-am căsătorit luna trecută, pe 15 septembrie și înainte să facem cel mai important pas din viețile noastre, am avut ocazia, timp de 1-2 ani, să ”inspectăm” tot ce ține de capitolul ”nuntă”, ducându-ne la o grămadă de astfel de evenimente, întrucât...vorba aia...”trebuie sa te duci la toate nunțile unde ești invitat, ca să vină lumea și la a ta”.

Din acest motiv, am putut vedea clar că majoritatea nunților sunt axate pe același model. Nu spun că nu ar fi bine, chiar îmi plac nunțile tradiționale românești...dar sunt de părere că pe ici, pe colo...poți aduce ceva nou, ceva care să te facă să ieși din anonimat. De exemplu, am o problemă cu mărturiile. Adică, pe bune... Efectiv, după fiecare petrecere primești un săculeț cu bomboane albe fără gust și în care îți spargi dinții. Idei mai bune nu au găsit miresele? De ce să faci ceva ce face toată România? Măcar mărturiile să fie gândite altfel...în comparație cu cele ale vecinilor de pe toată strada!

Astfel, pentru a mea nuntă, m-am gândit ca mărturia să fie reprezentată de o poză personalizată. Ideea era ca la petrecerea noastră să vină un fotograf experimentat care să ne pozeze împreună cu fiecare familie prezentă. Deoarece am vrut ca pozele să fie gata pe loc, am avut un aparat foto instant. După ce ne pozam, intrau în acțiune ștampilele Trodat, făcute la comandă pe un site-minune de ștampile online.
Acestea erau personalizate astfel încât, rămânea imprimat pe fiecare poză un text micuț: ”15 septembrie 2013. Ioana & Robert” și două verighete. Mi s-a părut o idee simpatică, ce nu am mai văzut-o la nimeni. Faza faină e că printre sutele de poze făcute, fiecare familie primește o poză ștampilată, care să amintească într-un mod mai special de nunta noastră!

Bineînțeles, nu ne-am putut abține să nu ne punem ”amprenta” și pe pozele mai artistice...neavând grijă că se termină tușul, deoarece aveam un stoc considerabil de ștampile, încât, chiar ne-au rămas câteva nefolosite. M-am bucurat de acest lucru, mai ales că vroiam să păstrez una intactă...neapărat!


Totodată, am comandat o ștampilă cu numele blogului! Normal că nu m-am putut abține, la câte idei aveam în cap! Eu zic că e bine, totuși, că m-am rezumat doar la atât, nu? Ștampilei acesteia i-am inclus numele blogului, precum și un mini-curcubeu, ca să fie mai veselă și să mă reprezinte. De acum o voi folosi peste tot, că-s tare mândră de ea!


Sinceră să fiu, acum, că a trecut nunta, pot spune că sunt foarte mulțumită și încântată de decizia luată. Tuturor invitaților le-au plăcut  mărturiile noastre și chiar mi-au spus câteva prietene ce se vor mărita în curând, că vor adopta și ele ideea pozelor ștampilate, ca să inventam, cu ocazia asta, un nou trend! În cazul în care se va întâmpla asta, să știți că eu sunt de vină!


Articol scris pentru SuperBlog 2013.