Suflet de mașină - Toyota Corolla

Wednesday, October 02, 2013 0 Comments A+ a-

Mă visez adesea în casa în care m-am născut și am copilărit în primele luni. Îmi amintesc și acum ziua în care am fost adusă la viață... Surorile și frații mei mai mari așteptau nerăbdători sosirea mea pe lume, alături de mama și tata. Ni se spune familia Toyota. De mulți ani suntem cunoscuți ca fiind una dintre cele mai bune firme de pe piața auto.

Părinții mei și-au dorit dintotdeauna să fim o familie-exemplu. Toate rudele mele au fost formate astfel încât să atragă laude și să inspire măiestrie și siguranță. Deși au numeroși copii, ai mei au încercat să ne ofere tuturor o educație aleasă, să ne pregătească pentru a face față drumurilor anevoioase ale vieții. De mică am știut că nu voi petrece mult timp alături de familia mea, fiindcă urma să ajung într-o altă familie... Una de oameni pasionați, darnici și iubitori, care ar fi fost în stare să facă orice pentru a mă putea primi în căminul lor.

Ca să fiu pregătită pentru asta, mama și tata au avut grijă să mă facă frumoasă cu un scop precis: acela de a atrage privirile pe oriunde mă duc (spuneau că în ziua de azi contează foarte mult înfățișarea), pentru a duce tradiția mai departe, pentru a-i face mândri că sunt fiica lor. Bineînțeles, ca orice părinte grijuliu, m-au echipat atât cu senzori de parcare, cât și cu Simple Intelligent Parking Assist și o cameră video marșarier. Eu le-am spus că nu este nevoie, că promit să fiu atentă, însă ei au insistat...pe motivul că ”degeaba ești atentă, când altcineva poate să te rănească din greșeală...”. Înțeleg totuși, că este spre binele meu.

Pentru situațiile mai periculoase, au garantat că noua mea familie va fi în siguranță, dotându-mă cu nouă airbag-uri - suficienți pentru toată lumea care poftește în mașină. Datoria mea este, până la urmă, să pot proteja pe oricine circulă cu mine pe șosea, așa că decizia alor mei a fost isteață!

Ceea ce mereu m-a amuzat este că mama spunea că sunt mașina cu cei mai frumoși ochi care a avut-o până acum! Mă simt mândră dar totodată sunt conștientă că farurile mele cu halogen multireflector pot fermeca pe oricine!


E timpul să vă vorbesc acum și despre familia care m-a adoptat. Sunt niște oameni foarte drăguți, care mă respectă și care încearcă, pe cât posibil, să nu îmi murdărească interiorul. Dar chiar dacă se întâmplă, nu am cum să mă supăr pe ei! Îi apreciez foarte mult și aș fi în stare să-mi dau viața pentru a-i proteja indiferent de întâmplările prin care trecem! Cred că din toată familia, tata mă iubește cel mai mult. Văd asta prin faptul că mereu îmi spune: ”frumoasa lui tata, astăzi te scot la plimbare în oraș!”. Iar eu sunt foarte fericită atunci când știu că îl fac pe el fericit.


Mă bucur enorm când mă gândesc că familia mea adevărată a avut grijă să mă facă perfectă pentru familia din care fac parte acum. Întotdeauna am știut că fiind atrăgătoare și sigură pe mine, pot ajunge unde vreau. Și așa s-a întâmplat. Sunt norocoasă că fac parte din două familii minunate și că v-am putut povesti o mică parte din viața mea...

Eu sunt noua Corolla! Toyota Corolla! (fie vorba între noi, bine că taică-miu adoptiv mi-a lăsat numele așa, fără să îmi dea vreo poreclă... căci ar fi fost foaaarte ciudată treaba asta). Dacă vreți să aveți și voi în curte un exemplar ca mine, puteți să îmi găsiți frații și surorile la diverse show-room-uri și chiar să faceți test drive-uri, pentru a vă convinge singuri că nu suntem de lepădat!

Până atunci, ne vedem în trafic! (dacă mă observați, să îmi dați un claxon sau să îmi faceți cu ochiul! Îmi place la nebunie când mă întâlnesc cu persoane care îmi apreciază valoarea și ma admiră).

Articol scris pentru SuperBlog 2013.