Rabdă parcă e de fier și-i crapă ochii de ger!

Sunday, October 13, 2013 0 Comments A+ a-


Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma declar ca fiind cea mai friguroasa persoana de pe planeta! La mare a trecut vara atat de repede, incat nu am apucat sa imi revin dupa canicula...ca toamna si-a intrat in drepturi incepand cu primele zile ale lunii septembrie. Parca niciodata nu a avut loc asa de repede tranzitia de la vara la toamna! Si desi imi place acest anotimp...cand vremea ar trebui sa fie perfecta - nici prea cald, nici prea frig - am fost luata prin surprindere sa aflu ca iarna se grabeste si vrea sa dea navala peste noi. La sfarsit de septembrie au venit niste vijelii si niste ploi..de am crezut ca nu-i adevarat!


Evident, cu vremea "minunata" de afara, a scazut si temperatura drastic, incat am dat drumul la caldura, ca nu se putea trai in casa, asa de frig era! Doar 7-8 grade la inceput de octombrie? Seriously?! Pentru mine...aia care poate sa doarma cu sosete in picioare in toiul verii, ca nu moare de cald...a devenit horror sa mai ies din casa! Dar nu se poate sa stau pana la primavara cuibarita in plapuma, asa ca trebuie sa ma sacrific si sa ma duc sa imi fac treburile!


Chiar vorbeam cu MissRux pe tema asta la un OOTD de-al ei si ii spuneam ca inainte, cand eram prin generala sau liceu, eram atat de mandra, incat as fi fost in stare sa ma imbrac super subtire la -100 de grade si sa spun "Nu imi e frig, imi e foarte bine asa!" . Da' de unde! Tremuram de frig in ultimul hal de cum ieseam pe usa. In statie, in microbuz, in fata scolii, eu eram bagata in priza. Pe deasupra, imi mai curgeau si lacrimile de la vant / ploaie / ninsoare sau ce evenimente mai erau! Dar eu ma faceam ca totul e perfect! -500 de grade...Bianca rezista! Doar stiti vorba aia...baba sufera la frumusete! Dar nici pe departe nu arata frumos sa fii cu turturi la nas si cu tenul rosu si impietrit de frig! :))

Acum imi place sa cred ca m-am mai maturizat si ca iarna asta nu voi mai face asa. Desi urasc caciulile de cand ma stiu, precum si gecile care te fac sa arati ca si cum mai ai o persoana ascunsa langa tine, sper sa tin mai mult la confortul meu, cu toate ca as arata ca un cosmonaut! Deja incep sa scot de la "naftalina" hainele mai groase si sa bag tricourile in fundul sifonierului...insa asta e! Ma consoleaza doar gandul ca se apropie Craciunul! Yuhuuu!!!

Peste voi a venit toamna asa nervoasa cum a venit la mine?