Nu spune ”Hop” până nu sari în geantă!

Saturday, October 19, 2013 0 Comments A+ a-

Gențile sunt precum niște comori misterioase. Oricărui bărbat cred că i-ar trebui o hartă pentru a se putea descurca în privința găsirii cheilor de la apartament, de exemplu, în geanta femeii de lângă el. Dacă ești femeie, înseamnă că știi despre ce vorbesc.

Deseori, până și nouă ne vine greu să găsim telefonul sau portofelul printre mormanele de lucruri inutile ce se adună de-a lungul timpului în geantă! În general, tindem să facem o colecție întreagă de poșete, în special vorbind despre poșetele Reeija. Mai mari, mai mici, negre, verzi, albastre cu floricele, albastre cu dungi, roșii cu buline albe, cu steluțe galbene, cu inimioare, cu ținte, fără ținte, cu un compartiment sau cu cinci compartimente...avem nevoie de cât mai multe în viețile noastre!

Noi, femeile, putem căra în gențile de piele orice! Chiar și un întreg șifonier. Poate chiar două. Începând cu lucrurile esențiale, până la cele mai nefolositoare chestiuțe. Să vă dau un exemplu! Atunci când îmi transfer lucrurile dintr-o geantă în alta, e teroare! Efectiv, nu pot renunța la nimic! Cu toate că săracul ”sac fără fund” va cântări 10 kilograme, eu nu mă las!
”Rujul ăsta roșu e preferatul meu. Îmi trebuie și acesta roz dechis, cel roz închis, cel nude, ăla mat...dar și ăla sclipicios! Încă trei balsamuri de buze, că trebuie hidratate constant, e și normal! Un pachet de gume, unul de bomboane, un pachet de șervețele uscate cu miros de mentă, unul cu miros de căpșuni și niște șervețele umede, neapărat! O sticluță cu parfum, un spray fresh NECESAR pentru momentele în care părul nu are volum... O bluză mai groasă un pic...poate mi se face frig...un pachet de biscuți, că poate mi se face foame! O umbrelă, că poate plouă...și încă o umbrelă, că poate am nevoie să i-o împrumut cuiva! Ochelari de soare, portofel, 5 inele, 2 brățări, 70 de elastice de păr...că poate pierd vreunul între timp, iar eu ce mă fac dacă trebuie să îmi prind părul?!”

Și uite așa, cărăm toată casa după noi! De aceea, mi-am dat seama că ar fi mai simplu dacă s-ar inventa o geantă care să îmi citească gândurile! Până să apuc să pronunț ce vreau să iau din interior, ea să știe deja, astfel încât, dacă am chef să mestec o gumă din pachetul cu ambalaj verde și dungi mov, să îl pot găsi imediat, fără să mai pierd jumătate de oră căutând. Cu siguranță ideea asta e bună, mai ales pentru persoanele care atunci când circulă cu mijlocul de transport în comun, nu își pregătesc banii din timp, ci blochează întregul culoar, întrucât, măi să fie, portofelul este dat dispărut prin fundul genții!

Totodată, aș vrea să se inventeze niște poșete care te-ar putea face să călătorești în timp. Mi-ar plăcea la nebunie să pun geanta larg deschisă pe podea și să sar în ea, ducându-mă prin New York sau Las Vegas într-o clipită! Sau poate unii vor să dea o fugă în trecut! Cui îi este dor de un moment, un loc, o persoană? Țup în geantă și gata! Te trezești în fața casei unde ai copilărit sau în brațele mamei, atunci când îți citea povestea de noapte bună!

Ar fi frumos dacă s-ar adeveri! Eu voi fi cea mai fericită, fără îndoială, în cazul în care peste vreo 20 de ani, să zicem, conceptul de poșetă ar fi regândit și s-ar ajunge la ideea mea revoluționară! Asta da schimbare benefică tuturor femeilor din lume!

Articol scris pentru SuperBlog 2013.