The Autumn Tag

Wednesday, October 09, 2013 0 Comments A+ a-


De câteva zile am intrat în febra SuperBlogului. Tocmai de aceea ați tot văzut pe aici articole fanteziste. Stați fără grijă, că tot vor mai fi astfel de postări, bineînțeles, pe lângă cele scrise în mod obișnuit.

De asemenea, vreau să vă atrag atenția în privința primului giveaway organizat de mine cu ocazia împlinirii a o lună de când a luat naștere blogul meu. Get your eyeballs ready, la sfârșitul săptămânii (vineri, mai precis) vă aștept la linia de start a înscrierilor! Până atunci, mă puteți urmări pe Facebook, Twitter sau ce mai vreți voi, ca să fiți la zi cu notificările! Găsiți link-urile tuturor site-urilor de socializare sus, în dreapta paginii blogului!

Revenind la oile noastre, astăzi m-am gândit că este timpul potrivit pentru a face un nou Tag. Că tot suntem în mijlocul toamnei, eu spun ca pică la fix. În plus, am vrut să scriu o postare mai light, pentru că sunt foarte răcita și vă dați seama că nu am vlagă în mine să scriu ceva mai complex, dar o să recuperez în zilele următoare! Așadar, să trecem la treabă!

1. Favorite thing about Autumn?
În general, îmi place vremea. Nu e nici prea cald, nici prea frig. Sau cel puțin asta credeam că se întâmplă toamna! Anul ăsta parcă a semănat mai mult a început de iarnă, așa de frig a fost! Cu ploi, vânt nebun, temperaturi de 7 grade...

2. Favorite drink?
Ciocolata caldă, clar! De când așteptam eu să treacă vara și să vină vremea pentru băuturile calde!

3. Favorite Scent / Candle?
La capitolul ăsta nu strălucesc, din păcate. Am câteva lumânărele care miros ori a căpșuni...ori a ciocolată sau scorțișoară... Dar nu mă îndur să le aprind! În primul rând, îmi este frică de următorul lucru: dacă să zicem ca aprind una dintre ele și mă aștept să miroasă în toată camera frumos, când de fapt nu miroase a nimic și am stricat drăguța de lumânare degeaba? :)) În schimb, am un aparat de la Ambi Pur care atunci când îl bagi în priză emană parfum. În dispozitiv se bagă 3 sticluțe cu 3 parfumuri diferite...iar la fiecare 30 sau 40 de minute, nu mai știu exact, se schimbă parfumelul. Eh, asta prefer să folosesc acum, deși am folosit aparatul și în perioada când învățam pentru licență și de fiecare dată când îi simt mirosul, îmi amintește de perioada licenței. Dar nu e un lucru rău, pentru că a fost o perioadă frumoasă.

4. Best lipstick?
Toamna îmi plac rujurile mai aprinse, cu toate că nu folosesc prea des, pentru că toate pe care le am nu sunt hidratante și mă trezesc cu buzele uscate și exfoliate în secunda doi. De obicei folosesc un balsam de buze de la Nivea Fruity Shine - Cherry.

5. Go to moisturizer?
În privința feței, nu folosesc o cremă hidratantă. În schimb, corpul mi-l răsfăț după fiecare duș cu o loțiune de corp de la Dove sau cu cea de la Victoria's Secret despre care am vorbit aici.

6. Go to colour for the eyes?
Sunt zile în care mă dau doar cu rimel dar sunt și zile când folosesc auriu mai deschis sau bej. Nu îmi place să ma machiez în exces, merg mai mult pe simplitate.

7. Favorite music or band / singer to listen to?
ÃŽn ultima vreme am ascultat foarte mult muzica lui Landon Austin. E un tip de pe Youtube, care face cover'uri după cântecele care îi plac (presupun), dar totodată are È™i piese compuse de el. ÃŽmi place mult cum cântă, iar piesele pe care le-am ascultat în disperare în ultima lună se numesc Once in a lifetime (asta e compusă de el) È™i As long as you love me (asta e melodia lui Justin Bieber - nu am ascultat varianta lui - iar Landon a făcut împreuna cu Alex Goot cover).

8. Favorite outfit to wear?
Orice outfit care conține un hanorac/pulovăr mai gros. De felul meu sunt friguroasă, așa că nu prea mai ies din casă îmbrăcată în rochițe sau tricouri.

9. Autumn treat?
Am un wishlist foarte lung pe care sper să îl bifez în întregime până vine iarna. Pentru început, m-am răsfățat cu o nouă geacă de piele pe care am primit-o de la ai mei. I love it!

10. Favorite place to be?
În casă...cu o ciocolată caldă alături, niște dulciuri și serialele preferate!


Cam atât de lung a fost Tag-ul! Cine vrea să îl facă, să îl preia de aici cu încredere! Nu am tradus întrebările, pentru că everything sounds better in english! Până la următorul articol, aÈ™tept comentariile voastre! 

Care ar fi răspunsurile voastre la întrebările de mai sus? Sunt tare curioasă! :)