My first giveaway! ♥

Friday, October 11, 2013 1 Comments A+ a-

Așa cum v-am promis, astăzi am revenit cu un giveaway! Primul meu giveaway organizat cu ocazia împlinirii a o lună de când am scris prima postare pe acest blog! Yuhuuu!!!

Îmi cer scuze pentru că îl postez atât de târziu, însă durează ceva până te organizezi, până îți găsești capul, până te pregătești sufletește de noul articol. În primul rând, vreau să îi mulțumesc mult de tot Elisei, posesoarea blogului Little Beauty Bag (treceți pe la ea, send her some love!) pentru că și-a făcut timp să decupeze niște poze începătoarei din mine! Dacă nu ar fi fost Elisa, cred că și acum mi-aș fi bătut capul cu decupatul, sincer! :)

Revenind la giveaway, țin să menționez că premiul nu a fost sponsorizat, ci l-am cumpărat eu pentru una dintre voi. De aceea, sper să fiți înțelegătoare și să nu vă fi așteptat la un iPhone 5S... :))


Premiul constă în cele trei chestiuțe enumerate mai sus. Va fi o singură câștigătoare!

Regulile sunt simple, așa că tot ce trebuie să faceți este să urmăriți pașii din aplicația de mai jos:


a Rafflecopter giveaway

Vă rog să respectați aceste reguli pentru că sunt foarte simple. Nu vreau să descalific pe nimeni din cauza neatenției (de exemplu, dacă nu pot vedea share-ul, automat nu vă voi mai putea alege ca și câștigătoare).

Concursul durează o lună începând din acest moment, adică va avea loc în perioada 11.10.2013 - 11.11.2013. Câștigătoarea va fi anunțată în această postare!

Vă urez mult succes, dragelor!

1 comentarii:

Write comentarii