Halloween Make-up Look

Monday, October 28, 2013 17 Comments A+ a-

Halloween este la o aruncătură de băț. Nu știu dacă vreți să petreceți pe undeva pe 31 octombrie, însă eu v-am pregătit câteva poze cu un make-up nici prea-prea, nici foarte-foarte (zic eu). Nu este atât de greu de făcut dar trebuie să ai răbdare și...ceva timp, ca să îți iasă ceva mai de Doamne-ajută, în cazul în care nu te pricepi la desene pompoase (așa cum nu mă pricep nici eu).


Am folosit paleta de la Flormar despre care am vorbit AICI, acoperindu-mi tenul cu fardul alb pentru a părea palidă.

Apoi am început să îmi schițez pânza de păianjen cu un fard negru mat, după care am accentuat cu un creion dermatograf moale. Am desenat câteva simboluri (fără sens), ca să nu pară chiar așa de monoton make-up-ul, iar deasupra nasului am (încercat) să fac un mic păianjen.

După ce am terminat de ”ornamentat” fruntea, am trecut la machiajul ochilor. Mi-am conturat sprâncenele (în exces). Pentru pleoape am folosit mai multe tipuri de verde (de la deschis la închis) din paleta de 144 de culori de la ELF, pe care o veÈ›i vedea într-o viitoare postare. Nu am vrut să apară ca fiind un machiaj perfect, deoarece trebuie să fim ”sperietoare” până la urmă, nu? Am blenduit cât de cât totul...apoi am aplicat niÈ™te sclipici auriu în colÈ›urile interne, pentru a oferi un plus de viață ochilor. Nu mi-am pus gene false din cauză că sunt foarte sensibilă È™i nu prea le pot suporta, însă poate într-un alt articol voi face o excepÈ›ie! Astfel, am finisat make-up-ul cu mascara Le Colossal Volum' Express de la Maybelline.

Buzele le-am pregătit aplicând întâi de toate, un balsam de la Nivea - Fruity Shine Cherry, după care le-am fardat cu o culoare burgundy, de asemenea, din paleta ELF. La sfârșit, pentru pomeți am folosit un blush rozaliu - roșiatic.


Părul l-am tapat în stil vâlvoi...după care l-am ciufulit și mai tare, ca să se sperie până și aparatul foto. Aveam niște cleștișori în formă de fluture...pe care i-am agățat la întâmplare prin păr.

Mi-am pus o eșarfă neagră pe deasupra tricoului pentru a da bine în poze, că ar fi fost chiar aiurea...sa am un make-up de Halloween, însă să fiu îmbrăcată în roz! :))

Sper că v-a plăcut ce am realizat (să nu aruncați cu roșii în mine, pentru că e prima dată când fac un machiaj pentru Halloween) și dacă vă hotărâți să îl purtați, let me know!

Aștept impresiile voastre în căsuța de comentarii! Și nu uitați de giveaway!

17 comentarii

Write comentarii
Unknown
AUTHOR
Monday, October 28, 2013 delete

vaaaaaaaaaaaaaai imi place maxim <3

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, October 28, 2013 delete

Saru'manaa!! Ma bucur sa aud asta <3 :*

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Monday, October 28, 2013 delete

oooo e supeeer <3 imi place tare mult. :*

Reply
avatar
Alina
AUTHOR
Tuesday, October 29, 2013 delete

Te pricepi, e super :)

Reply
avatar
Ruxandra
AUTHOR
Tuesday, October 29, 2013 delete

De petrecut nu cred ca petrecem, dar anul viitor cu siguranta vreau sa facem ceva :D Foarte tare ideea pe care ai propus--o, nu vad de ce ar arunca cineva cu rosii in tine, practice makes it perfect :*

Reply
avatar
Vienela
AUTHOR
Wednesday, October 30, 2013 delete

Ha, ha, simpatic machiajul pentru distractie. Anul trecut planuisem sa ies si eu cu sotul meu pe afara, dar a refuzat sa se lase pictat. Baiatul in schimb, a petrecut vreo 2 ore la oglinda, apoi a iesit la distractie. Linkul spre pozele lui ti l-am lasat pe fb, sa nu spui ca spamez. :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Wednesday, October 30, 2013 delete

Multumesc! Am vazut masca facuta de al tau baiat...si chiar se pricepe! A meritat efortul de a sta 2 ore sa il faca! :)

Reply
avatar
Ionica Mihai
AUTHOR
Wednesday, October 30, 2013 delete

interesant,superbi ochii

Reply
avatar
Saturday, November 02, 2013 delete

Super...imi place ca esti originala..si ca nu ai incercat sa imiti..( in ziua de azi..lumea e in criza de cretivitate...iar spiritul de turma e in VOGA....din pacate..:( )..Felictari! Si app imi place k ai folosit glitter la machiajul ochilior..Pupici

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Saturday, November 02, 2013 delete

Sa stii ca make-up-ul asta chiar este facut dupa ideea altei fete, trebuie sa recunosc! :))

Reply
avatar