Dimineața unui Supermodel în New York

Sunday, October 06, 2013 0 Comments A+ a-

Încet, soarele își făcea apariția. Gâdila cu razele-i pătrunzătoare zgârie-norii din Manhattan. Norii parcă făceau plecăciuni în fața impunătoarelor clădiri.

Fiind ora 7, deșteptătorul începuse să tremure din toate încheieturile, pentru a se asigura că mă voi trezi la timp. Era o zi importantă pentru mine: apăream pentru prima dată pe coperta revistei Vogue!

Am sărit repede din pat, știind că nu am timp de pierdut! Mă urc pe banda de alergat și preț de 20 de minute, ascultând muzica lui Justin Timberlake, uit de toata agitația New York-ului de care știu că voi avea parte astăzi. După ce mi-am terminat exercițiile, fac un duș rapid; fiecare femeie trebuie să fie fresh și să miroasă frumos în fiecare zi, mai ales atunci când are o ședință foto atât de importantă!

Din cauza faptului că nu obișnuiesc să beau cafea și nici nu am timp să mănânc la micul dejun, îmi stă gândul la un suc delicios și hrănitor făcut cu ajutorul unuia dintre acele storcătoare de fructe la care orice persoană visează!

Eu întotdeauna am avut un stil de viață sănătos, poate și din cauză că sunt un model al casei de modă Victoria's Secret dar niciodată nu am timp și nici răbdare să mănânc atâtea fructe și legume de dimineață, precum îmi cere dieta. Așa că mama mi-a sugerat să îmi cumpăr un storcător ce ar putea transforma cu ușurință aproape orice într-un suc sănătos pe care să îl pot lua peste tot cu mine și să îl savurez întreaga dimineață!

Perseverentă din fire, maică-mea a întors internetul cu susul în jos pentru a-mi găsi roboțelul perfect și bine a făcut! A dat de un magazin online care, după cum spune ea, ar fi raiul pe pământ! Fiind distrasă de atâtea oferte la produse calitative, aproape că îi venea să cumpere tot! Și nu glumesc! Cât pe ce să își uite scopul, noroc că a găsit rubrica ”storcătoare presare la rece”, unde mi-a putut vedea viitorul copilaș. A mea mămică devenise atât de entuziasmată de storcătorul Hurom Slow Juicer, încât mă făcuse nerăbdătoare până în momentul în care mi l-a adus, frumos ambalat, pe masa din bucătărie.

Bineînțeles, în timp ce îl scoteam cu grijă din cutie, mama începuse să îmi înșire câte-n lună și în stele despre noul membru al familiei. Am lăsat-o să vorbească, deși citisem și eu pe site cât de util mi-ar putea fi, lăsându-mă convinsă imediat cum am aflat că prin noua tehnologie cu care este înzestrat, produce o stoarcere naturală, maximizarea cantității de suc, extrăgându-se de 6 ori mai multe vitamine decât în mod obișnuit! Vă dați seama că lucrurile astea sunt extrem de importante pentru un supermodel care se bazează în fiecare dimineață pe un mic dejun consistent și nutritiv!



După ce am terminat de despachetat, l-am pus la treabă dacă tot aveam niște morcovi, mere și căpșuni prin casă. Neașteptat de repede, sucul meu era gata! Unde mai pui și faptul că din câteva fructe și trei morcovi, au rezultat două pahare pline de suc cu pulpă! Cred că mama era cea mai fericită, din moment ce făcusem (din greșeală!) suc și pentru ea!

Da. Din acea zi, storcătorul profesional Hurom a fost folosit șapte zile din șapte, fără pauză! Nici măcar nu mai știu cum am putut trăi fără el până acum! Face sucurile rapid, de parcă ar fi fost creat special pentru persoanele grăbite! Sunt foarte mulțumită și totodată încântată de achiziția făcută! Bine că s-a ținut mama de capul meu și a ales ce era mai bun! Să nu uit să menționez: și-a cumpărat și ea un astfel de robot! Mai mereu pozează sucurile pe care și le face și le pune pe Facebook! Adevărată pasiune, nu?

Totuși, am stat prea mult pe gânduri azi la duș, așa că sunt în întârziere la ședința foto! Îmi voi prepara pe fugă un suc din frunze de spanac și pătrunjel și îl voi bea în drum spre Empire State Building!

Hainele călcate sunt întinse pe pat. Mă îmbrac cu rochia roșie cu spatele gol, îmi pun pantofii cu toc de 12 și ies pe ușă. Azi va fi o zi nemaipomenită!

Articol scris pentru SuperBlog 2013.