DIY - Felicitare handmade

Saturday, December 28, 2013 18 Comments A+ a-


DeÈ™i a trecut Crăciunul, trebuie să vă spun că felicitările de acest gen pot fi dăruite indiferent de ocazie, nu doar de sărbătorile de iarnă. Astfel, dacă alegeÈ›i să scrieÈ›i, de exemplu, ”La mulÈ›i ani!”, cred că ar fi o mică atenÈ›ie pentru un sărbătorit, care ar avea, însă, mai multă valoare sentimentală decât o felicitare de cumpărat. ÃŽn plus, lucruÈ™oarele făcute cu propriile noastre mâini sunt mai apreciate, fiindcă munceÈ™ti cu tot sufletul pentru a face ceva frumos pentru o persoană dragă.

Dar să o lăsăm mai moale cu vorba... Cu ajutorul pozelor următoare vă voi explica pas cu pas ce trebuie să faceți pentru a impresiona în mod plăcut pe cineva apropiat, dăruind o felicitare handmade.

Aveți nevoie de:
  • o ramă foto (veche sau nouă, rămâne la alegerea voastră)
  • o ojă (am folosit una roÈ™ie)
  • o ojă cu sclipici
  • un lac de unghii
  • super glue
  • un nasture
  • sclipici auriu
  • câteva coli albe
  • foarfece
  • răbdare

Eu am găsit prin casă o ramă veche și nefolosită, așa că m-am gândit să îi găsesc un rost.


Am așezat-o pe o coală de hârtie, cu gândul de a nu murdări biroul.


Nefiind simplă, ci cu niÈ™te modele È™terse de vreme, am dat-o cu ojă roÈ™ie pe margini. După ce am terminat de ”pictat” întreaga ramă, am lăsat-o câteva minute la uscat.


Apoi a venit rândul lacului de unghii și sclipiciului auriu să fie puse la treabă.


Astfel, în partea interioară a ramei am dat cu lac de unghii, după care am turnat sclipici peste.


Am continuat până am acoperit cu sclipici toată partea interioară a ramei. Adică acea dungă sclipicioasă ce se vede în poza de mai sus. Îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, însă treaba asta o făcusem cam târziu în noapte, iar din cauza asta...nu m-a dus capul să activez blițul din dotare. My bad!

După ce s-a fixat sclipiciul pe ramă, scuturăm cu grijă excesul...fără să îl împrăștiem prin cameră.

Luăm 2-3 coli de hârtie și le lipim una de alta. Apoi îndoim perfect toată treaba asta, până ajunge să arate ca o felicitare albă. Am ales să lipesc câteva foi, deoarece dacă aș fi îndoit o singură bucată de hârtie, rama ar fi fost prea grea pentru o felicitare atât de subțire și ar fi ieșit un mare nimic.


După ce am îndoit totul, lipim rama cu super glue, pe partea din față a felicitării.


Aici făceam un fulg de zăpadă așa cum am învățat la grădiniță. Numai că...după ce am decupat hârtia, mi-am dat seama că de la bun început ar fi trebuit să încep cu o bucată rotundă, nu cu una pătrată, fiindcă mi-a ieșit fulgul de nea pătrat. Realizând chestia asta, am refăcut fulgul de nea însă nu l-am mai pozat, pentru că nu am mai avut chef... Era târziu, serios.


L-am lipit în mijlocul ramei, iar deasupra lui am pus un năsturel roșu. Totuși, mi se păruse prea simplu ce a ieșit, așa că am ales să dau cu ojă cu sclipici atât fulgul, cât și nasturele.


După ce s-a uscat totul, sub ramă am scris ”Happy holidays”. Voi puteÈ›i scrie orice doriÈ›i. Chiar È™i în chineză, nu contează. Numai să nu fie vreo înjurătură, pentru că ar deveni cam ciudat să oferiÈ›i o felicitare pentru care aÈ›i muncit cu drag È™i spor, însă jigniÈ›i persoana ce o primeÈ™te! :)





Acesta este rezultatul final. Să îmi spuneți dacă vă place ce a ieșit și dacă aveți de gând să puneți osul la treabă pentru a face ceva handmade pentru persoanele speciale din viața voastră! :)

18 comentarii

Write comentarii
Unknown
AUTHOR
Saturday, December 28, 2013 delete

E foarte frumoasă!
Felicitări!

http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/

Reply
avatar
Pishky
AUTHOR
Saturday, December 28, 2013 delete

mamă ce faină e! bravo!
mie una îmi place tare mult!
ești o talentată!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Saturday, December 28, 2013 delete

E superba! <3 Si foarte tare ideea de a folosi rama. Felicitari! :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

Foarte frumoasa felicitarea esti chiar geniala . :*

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

tare ideea cu oja. si ceva munca presupune asta :). dar ti a iesit cu adevarat unica si originala. bravo! sa mai faci ! :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

Adevarat compliment! Multumesc mult! :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

Da, a presupus ceva munca...insa a meritat efortul! Multumesc! :)

Reply
avatar
Vienela
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

Ti-a iesit foarte frumoasa! Imi place mult! Niste rame vechi am si eu prin casa, oja si lac la fel, niste sclipici as gasi repede, dar de unde sa iau rabdarea necesara? Am o lene de ma doare, parca nu imi vine sa fac nimic. Chiar si coboratul din pat mi se pare un efort prea mare zilele astea. :)
Sarbatori fericite sa ai, curcubeule!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

:))) Intr-o zi, cand te plictisesti...sigur te vei apuca de treaba!

Sarbatori fericite si tie, draga mea! :*

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

Pinkyyyyy, ce talentata esti!!! Tu ai facut-o?!
Esti plina de surprize... fascinanta. Ma intreb daca se plictiseste cineva vreodata langa tine. Nu cred. :)
Iar felicitarea... e belea :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

Da, eu am facut-o! :D

Multumesc frumos! :* :*

Reply
avatar
Mihaela Bolea
AUTHOR
Sunday, December 29, 2013 delete

Superbă! ÃŽÅ£i mulÅ£umim pentru minunata sursă de inspiraÅ£ie ♥.

Reply
avatar