October in Pictures

Friday, November 01, 2013 8 Comments A+ a-

Iată că a trecut și luna octombrie (zău că nu-mi dau seama când zboară timpul ăsta) și m-am trezit cu gândul că mai este foaaaarte puțin până la Crăciun, perioada mea preferată din an! Bineînțeles, nu e cazul încă...să vorbim despre asta, așa că azi vă voi arăta ce am făcut în luna ce tocmai am rupt-o din calendar.


La sfârșitul lui septembrie vă spuneam că mă înscriu la SuperBlog. Zis și făcut. De la 1 octombrie, însă, a început bătălia. Sute de bloggeri își storc creierii săptămână de săptămână (pentru că probele vin în fiecare zi de marți, joi, sâmbătă și uneori chiar și duminică). Nu ar fi asta o problemă, ci stresul cel mare e reprezentat de deadline. Azi vine proba...și parcă trec 5 minute (în loc de 7 zile, cât avem la dispoziție pentru a scrie), că îți stă inima în loc din cauză ca vine 12 noaptea și tu nu ai reușit să te aduni pentru a așterne cuvintele pe blog. Adrenalină curată, nu glumesc! Noroc că ne mai destindem la discuții târzii în noapte pe grupul SuperBlog!


Deoarece blogul meu este bebe, când a împlinit o lună de viață, am organizat un giveaway. Încă mai aveți timp să vă înscrieți, că se termină pe 11, luna asta! Grăbiți-vă, da?!


Am încercat pentru prima dată banana bread și a fost...bună. Am luat-o de la Carrefour. Ce nu mi-a plăcut e faptul că e umedă această așa-zisă pâine. Habar n-am dacă așa trebuie să fie, însă cea cumpărată de mine...așa fu.


Cel mai important lucru de pe luna (ANUL) asta e faptul că m-am înscris la Work and Travel USA! Nici nu pot să exprim în cuvinte cât de fericită sunt din punctul acesta de vedere...și cât dor de ducă am!!! Serios...dacă sunteți studenți...si vreți să aveți o vară...awesome...băgați-vă la Work and Travel!


Ajungând pe la București cu ocazia înscrierii, am trecut împreună cu prietenele mele prin AFI, ca să pierdem orele rămase până la plecarea spre casă. Ne-am oprit la Starbucks și deși la prima guriță mi-au dat lacrimile din cauză că era mult prea fierbinte cafeaua, am reușit să îi simt gustul până la urmă, după ce m-am șters de lacrimi, evident!


Pentru prima dată în viețișoara asta a mea, am dat un interviu! Da, da, ați citit bine! Prietenul SuperBlogger Bogdan Daradan s-a oferit să mă pună la zid și să mă împuște cu ale lui întrebări nebune. Dacă vreți să vedeți ce a ieșit, dați click AICI.


Între timp, mi-am luat o husă nouă pentru telefon. Era de așteptat că voi alege una cute și girly, potrivită pentru vârsta mea de 22 minus 20 de ani! Am găsit-o super ieftină, am dat 4 lei pe ea! Și sunt mândră că spun asta! Totuși, la un asemenea preț, nu putea să fie totul perfect. După câteva zile de la achiziționare, lănțișorul acela a început să se decoloreze într-un mod cam nasol... Parcă mă bate gândul să îl dau cu ojă. Poate îl fac să pară mai ok.


Am avut și o tentativă de OOTD însă cred că îl voi reface, pentru că pozele au ieșit cam aiurea. Zici că sunt făcute cu un cartof!


M-am agitat într-o duminică pentru că vroiam să fac un make-up pentru Halloween È™i nu aveam idei prea multe. Am căutat pe Sfântul Google È™i m-am inspirat din ideea altei fete. A fost foarte ciudat să stau la poze serioasă È™i tristă (ca pentru atmosferă), că mai mult mă apuca râsul din cauza rudelor mele care mă ”admirau”. Pe lângă asta, dacă nu am cărat dovleacul ăla de colo-colo...nici nu vă închipuiÈ›i! Măcar de era mai uÈ™urel...


Pe data de 20 octombrie, SuperBloggerii (bine, doar câțiva dintre ei) au sărbătorit alături de mine, ziua mea. Împlinisem 22 de ani și 2 luni, deci era motiv de bucurie, nu? Urări peste urări, declarații peste declarații (exagerez grav, recunosc)! Fu frumos, m-am simțit specială.


Neștiind că a luat foc întregul Facebook cu girafele, ne-am apucat și noi, SuperBloggerii, să ghicim răspunsul corect al ghicitorii-minune. A ieșit un circ frumos, cu râsete și cu girafe...la jumătate din prietenii mei virtuali. De aici până la pagina oficială a Girafelor Creative, nu a mai fost mult. Ne puteți găsi acolo, în cazul în care vreți să fiți la curent cu tot ceea ce facem noi în rezervație!


Am ajuns s-o fac și p-asta! Fie în viața reală...fie în cea virtuală...am cam ales doar oameni frumoși pentru a fi în preajma mea. Oameni care să mă înveselească și care să îmi inspire un sentiment pozitiv. Și chiar e mișto să te descotorosești de persoanele negative, zău că e!

Pentru voi cum a fost luna octombrie?  Cu ce vă laudaÈ›i?

8 comentarii

Write comentarii
Alina
AUTHOR
Friday, November 01, 2013 delete

Mama ce de realizari :)
Ai avut ce povesti, dar cea mai mare implinire e America :)
Bafta in tot ceea ce faci :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, November 01, 2013 delete

Da, cea mai mare implinire e America... :X

Multumesc la fel, Alina! :* :*

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Friday, November 01, 2013 delete

i LOOOOVE starbucks coffee so much !

Reply
avatar
Vienela
AUTHOR
Saturday, November 02, 2013 delete

Am avut un octombrie calm, poate prea calm pentru cat visasem cu ceva timp in urma. Dar mi-a prins bine, cel putin la inceput, cand m-am putut concentra maxim pe SuperBlog. Usor, usor, fara sa imi dau seama, mi-am mutat atentia pe grupurile de pe fb, unde mereu se intampla cate ceva. :)
Tare interesant a fost al tau octombrie!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Saturday, November 02, 2013 delete

Cateodata e binevenita o perioada calma, sa stii! :* .. Si eu mi-am mutat atentia pe grupurile de pe FB, astfel incat...nu am mai facut altceva, am ramas cu toate serialele in urma, de exemplu :))

Reply
avatar
Liliana
AUTHOR
Tuesday, November 05, 2013 delete

Fain octombrie al tău! Vesel, colorat, plin de frumos! Felicitări pentru America! :)
Şi octombrie al meu a fost OK! ;) Recunosc, nu aşa ca al tău, dar la înălţime! Am avut parte de călătorii în ţară şi în afară, de provocări ingenioase la job, de probe creative la superblog şi de iubire multă! Numai bine! :D
P.S. Vă admir sincer pe cei care aveţi timp să conversaţi pe grupurile de pe FB. Mai trec şi eu pe acolo, dar sunt romane întregi, de discuţii. :))) Greu de recuperat!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, November 05, 2013 delete

Multumesc frumos! :* Pai daca zici ca ai avut parte de calatori..octombrie al tau il intrece pe al meu! :))

Te asteptam si pe tine pe grup mai des! :D

Reply
avatar