Blogging cu parfum de brânză

Wednesday, November 13, 2013 8 Comments A+ a-

De două luni încoace, am o nouă pasiune. Aceea pentru blogging. Scrisul a devenit o parte din viața mea, astfel încât nu cred că aș mai putea renunța. Chiar și înainte...îmi plăcea să cochetez cu arta de a scrie, începusem să scriu o carte...însă din diferite motive, am lăsat-o baltă.

De două luni încoace, am redescoperit că am un oarecare talent la scris. De multă vreme mă pierdusem pe tărâmul comerțului și al economiei, astfel încât uitasem că sunt capabilă să fiu creativă și că mă pricep mai mult pe partea umană (nu reală) a lucrurilor...

Blogul a adus în viața mea...oameni frumoși, deștepți, care împart cu mine aceeași pasiune: scrisul. Și de când se defășoară ediția SuperBlog 2013, am ajuns să ne cunoaștem mai bine, să legăm prietenii, să stăm la povești până în miez de noapte, chiar dacă a doua zi ne trezim de dimineață pentru a merge la muncă sau la facultate. Pentru mine, bloggingul este o plăcere. Prin el, găsesc o modalitate de a evada din rutina de zi cu zi, fiindcă mereu poți descoperi lucruri noi, interesante...înveți câte ceva de la fiecare prieten blogger cu care păstrezi legătura...

Nu de puține ori, venind de la cursuri, primul meu gând era acela de a intra pe blog, pentru a vedea ce comentarii am mai primit, cine a apreciat ceea ce am scris... Și de când mi-am deschis această căsuță virtuală, scrisul a devenit o mică obsesie. Am ajuns să mă inspir din fiecare lucru care îmi iese în cale. Caut cu privirea oameni simpatici, momente fericite, copii jucăuși, păsări care ne încântă auzul cu ale lor ciripituri dulci, acum...pe final de toamnă. Din toate aceste tablouri pictate cu pensula timpului, eu încerc să sustrag esența...pe care o pun pe blog. Cu ajutorul a ceea ce se întâmplă în jurul meu, pot pune cap la cap cuvinte pe sufletul celor care mă citesc. Și deseori, stau trează până dă cocoșul de pe gard deșteptarea oamenilor...tocmai pentru a finaliza un articol scris cu drag, cu pasiune. Tocmai din acest motiv, mă consider un fel de bufniță. Recunosc, pierd nopți în șir scriind pe blog și vorbind pe Facebook, cu cine altcineva...decât cu alți bloggeri? Sinceră să fiu...și sper să nu se supere pe mine, consider că noi toți suntem mai mult bufnițe decât girafe creative! :)


Vorbim câte-n lună și în stele...ne împărtășim chiar și experiențele culinare! Și...în fiecare miercuri, când postează Daniel Botea ce meniu (fără carne) a avut în ziua respectivă, pe mine mă ia foamea rău de tot! În cazul în care nu mă găsești în fața calculatorului pe la 12 noaptea...înseamnă că-s băgată în frigider. Am o pasiune neînțeleasă, încă, de părinții mei.... Sunt fan brânză. Sau cașcaval. Îmi place să mănânc produse lactate întruna! Nu contează care dintre cele două feluri, important e să am măcar unul din ele în casă. În caz contrar...toți membrii familiei ar ieși șifonați din toată situația aceasta...brânzoasă. Îmi displace momentul când nu am ce răzui pe cartofi sau îmi lipsește felia aia delicioasă din sandwich. Parcă nu mai au farmec gustările...dacă nu e și puțină brânză inclusă în program! În special în momentele alea în care eu am de scris o tonă!

Norocul meu e că Delaco îmi este alături mereu. Cașcavalul DeSenviș stă la loc de cinste în frigider...așteptând clipa în care bufniței de mine i se face foame și dă iama în el!

Sursă foto: arhivă personală

Făcându-și griji că o să mor la calculator cu cașcavalul atârnat de gât, mama îmi mai pregătește și alte produse pe bază de brânză. Se pricepe foarte bine la cheesecake'uri! Face unul bestial cu sos de căpșuni...de te lingi pe degete!!! În weekend-ul care a trecut s-a apucat de bucătăreală...fără să îmi spună. Astfel, m-am trezit cu o surpriză! Prăjitura mea preferată - cheesecake. I-am făcut și o poză, însă, în general mâncărurile maică-mii, când aud de fotografiat, se rușinează și se pleoștesc. Așa s-a întâmplat și în acest caz! Dacă vă întrebați ce este cu șanțul din prăjitură...să vă fie clar să se datorează emotivității, da?

Sursă foto: arhivă personală

Pe lângă pasiunea legată de blogging, țin să menționez că sunt fan poze amuzante. Eu, în general, sunt o fată optimistă, pozitivă, căreia îi place să râdă. Desigur, unei persoane care are simțul umorului dezvoltat, îi place să colecționeze imagini hazlii, ocupându-și întregul PC cu așa ceva! E normal, nu? Adică...și voi aveți chestii de genul ăsta prin calculator, recunoașteți! Numai că la mine e puțin mai gravă situația! Fiind un mare fan brânză, m-am gândit într-o seară...să caut niște poze care să îmi aducă zâmbetul pe buze, în timp ce mâncam un sandwich făcut la toaster, al cărui cașcaval se topise și...a început să îmi plouă în gură. Așteptați puțin, că eu mă duc până la bucătărie, dacă tot a venit vorba de mâncare!

...................................................................................................................................................................

Revenind. Am răsturnat internetul cu susul în jos, poate-poate voi găsi fotografii brânzoase. Și am găsit! Pe mine m-au înveselit foarte tare, așa că vreau să vi le arăt și vouă! Sunt sigură că nu toți aveți o stare zen în seara asta, poate prin următoarele poze, reușesc să vă înseninez puțin chipurile! :)

(sunt eu fan brânză...dar nici chiar așa!)
Sursă: Google Images

(dacă mă găsesc văcuțele de unde se aprovizionează Delaco, sigur va sfârși casa mea în același mod!)
Sursă: Google Images

(nu mi-ar strica o rochie care să demonstreze tuturor că sunt ahtiată dupa brânză!)
Sursă: Google Images

(nici o poșetă...)
Sursă: Google Images

Sursă: Google Images

Sursă: Google Images
Sursă: Google Images
Sursă: Google Images

Sunt fan brânză (și blogging), susțin și semnez!

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

8 comentarii

Write comentarii
Natural
AUTHOR
Wednesday, November 13, 2013 delete

Multumesc pentru mentiune. Daca Miercurea fara carne, dar cu branza, iti facu pofta, sa te tii bine la pledoaria mea finala. Nici tu nu stai rau, mi-a placut abordarea si ardoarea :) Spor branzos!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, November 14, 2013 delete

Nu iti este mila de noi...cand scrii postari de genul ala! :)) Pun pariu ca iar vei castiga branza multa de la Delaco! :D

Reply
avatar
Alina
AUTHOR
Thursday, November 14, 2013 delete

S-ar fi potrivit muuuut, mult mai bine Bufnita Creativa, pacat ca nu ne-am gandit de la inceput :)
M-ai amuzat maxim cu mancarurile mamei tale care se emotioneaza :))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, November 15, 2013 delete

:)) pentru mama...nu e amuzant :))))

Reply
avatar
Lamiita Petre
AUTHOR
Wednesday, November 20, 2013 delete

Nici o masa fara branza , acum 2 seri am mancat branza cu dulceata :)) ( si aveam nevoie de o asa combinatie , e taman ce-mi lipseste )

Reply
avatar
Wednesday, November 20, 2013 delete

Ce faine sunt ultimele doua imagini :). Mult succes!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Wednesday, November 20, 2013 delete

Multumesc mult, draga Simona! :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Wednesday, November 20, 2013 delete

Branza cu dulceata? Nu as manca asa ceva nici daca ma impusti :)) Combinatia de sarat cu dulce...nu e pe placul meu :D

Reply
avatar