Tu presari semințe de speranță și iubire pe oriunde pășesc...

Wednesday, November 27, 2013 5 Comments A+ a-

Tu ești cel mai bun prieten al meu. Îmi cunoști atât de bine sufletul... Aproape mai bine decât mi-l cunosc eu însămi. Îți dai seama de orice umbră de supărare care îmi acoperă inima, înainte să îți spun că am o zi proastă. Mă faci să zâmbesc chiar și atunci când nu pot, îmi alini tristețile cu o simplă sărutare pe frunte, atât de specifică ție în momentele când ceva nu este în regulă...

M-ai întâlnit când eram o epavă. Te-ai oferit să îmi vindeci rănile și cicatricile cauzate de iubirile făcute scrum, deși îmi pierdusem orice urmă de speranță. Nu mai credeam că îmi pot reveni, uitasem ce este acela sentiment frumos. Sufletul meu îmbibat cu lacrimi amare și vorbe dureroase se pierduse pe sine și refuza orice ajutor venit din partea unui bărbat. Îi era teamă. Teamă că va fi din nou călcat în picioare și aruncat la gunoi. Teamă că încă o singură relație sortită eșecului îl va îngenunchea pentru totdeauna.

Însă tu ai reușit să te strecori printre zidurile înalte ce le ridicasem în semn de apărare. Ai avut răbdarea de a aștepta să se macine cărămidă cu cărămidă, până când toată protecția pusă în calea inimii mele s-a dărâmat. M-ai ajutat să îmi revin, mi-ai întins o mână atunci când eram jos. Mi-ai arătat ce înseamnă stelele strălucitoare în miez de noapte, fiindcă uitasem. Mi-ai reamintit că poți iubi trandafirii în continuare, chiar dacă odată, țepii unuia dintre ei te-au făcut să sângerezi. Mi-ai bucurat sufletul de copil atunci când mi-ai adus zeci de baloane colorate și vată de zahăr de ziua mea, cu toate că eram la serviciu. Toți colegii mei rămăseseră mască! Nu pot să uit momentul în care și-au scos telefoanele, pentru a-mi poza reacțiile. Mă vedeau râzând cu gura până la urechi pentru prima dată după mult timp. Din clipa aceea am început să realizez că tu presari semințe de speranță și iubire pe oriunde pășesc, acestea fiind puncte de reper pentru ziua în care sufletul meu va fi pregătit să reînflorească.

Mi-am regăsit liniștea în brațele tale și puterea de a zâmbi din nou, în momentele în care îmi încălzești palmele, ținându-le strânse la pieptul tău. Simt cum îmi fierbe sângele în vene de emoție atunci când trebuie să ne întâlnim și cum mi se face pielea de găină când te joci cu șuvițele părului meu. Fără să îmi dau seama, am ajuns să te iubesc. Fără să realizez, ești primul gând care îmi vine în minte dimineața și ultimul înainte să adorm. Dar tu deja ești conștient de aceste lucruri. Știi că îmi bate inima doar pentru tine și că îți duc dorul atunci când nu împărțim aceeași pernă.

Nu îți spun aproape niciodată cuvintele ”Te iubesc”... Dar poți simți prin fiecare por al trupului meu câtă dragoste am strâns. Strălucirea din ochii mei îți confirmă de fiecare dată faptul că sunt nebună după tine. Zâmbetul inocent îmi trădează rușinarea atunci când îmi săruți mâinile. Fiecare gest venit din partea ta îmi dă fiori. Fiori de bucurie...


Te iubesc. Pentru fiecare plimbare în ploaie, pentru fiecare răsărit pe care l-am admirat îmbrățișați la malul mării, pentru că îți găsești o clipă să mă suni și să mă întrebi ce fac, chiar dacă ești foarte ocupat. Pentru că m-ai învățat să patinez și să spun bancuri cu blonde, știind că nu mă voi simți jignită, pentru că mă duci la cinema să vedem desene animate, chiar dacă ție nu îți plac, dar îmi faci pe plac pentru a mă vedea fericită...

Te iubesc pentru ceea ce sunt eu când sunt in preajma ta. Scoți ce e mai bun din mine, îmi faci inima să tremure de bucurie și mi se luminează chipul atunci când te văd. Mă dezbrac de toate grijile și supărările de pe timpul zilei și rămân goală. Așa cum mă știi doar tu. Rămân doar femeia veselă, puternică și îndrăgostită, fără să îmi fie teamă că vei râde de goliciunea mea. De imperfecțiunile trupului și sufletului meu. Știu că m-ai acceptat de la bun început pe toată, așa cum sunt. Mi-ai șters din minte clipele urâte, le-ai lăsat doar pe acelea frumoase, care și-au câștigat dreptul de a rămâne părți din ființa mea. M-ai acceptat cu bune și cu rele, m-ai lăsat să fiu eu. Mi-ai dat jos masca ce o afișam în fața tuturor și te-ai minunat de sufletul meu. M-ai lăsat să fiu liberă ca pasărea cerului, mi-ai respectat alegerile și mi-ai sprijinit visurile.

Te iubesc pentru că datorită ție am renăscut din propria cenușă. Pentru că am devenit mai bună, mai înțelegătoare și mai răbdătoare de când te afli în preajma mea. Pentru că sunt nespus de fericită la brațul tău, chiar și atunci când îți rămâne doar parfumul în urma pașilor grăbiți spre serviciu. Pentru că mi-am descoperit adevărata valoare și am prins încredere în propria persoană...de când ești lângă mine.

Te ador pentru că îmi arăți ce este dragostea adevărată și că îmi respecți felul de a fi.

Pentru toate acestea, pentru toți anii în care m-ai încurajat să fiu naturală, să ies din carapace și m-ai învățat să râd din nou, îți mulțumesc. A venit momentul, după patru ani de iubire intensă, să îți demonstrez cât de mult însemni pentru mine. Vrând să îți ofer ceva cât se poate de deosebit, care să aibă aceeași semnificație și peste multă vreme de acum încolo, am găsit un simbol al dragostei noastre de pe site-ul LuxuryGifts.ro.


Figurina pe care am ales-o să stea drept dovadă palpabilă a iubirii ce ne-o purtăm unul altuia, ne reprezintă în profunzime. Sunt cea mai bună varianta a mea atunci când sunt în preajma ta, iar asta spune totul. În centrul inimioarei este un cristal violet Swarovski, ce simbolizează uniunea dintre dragoste și înțelepciune, micuța operă de artă fiind întregită de citatul atât de drag mie!

Mulțumesc că ești aici atunci când am nevoie și că împarți același suflet cu mine. Te iubesc enorm.


Articol scris pentru SuperBlog 2013.

5 comentarii

Write comentarii
Mihaela Bolea
AUTHOR
Thursday, November 28, 2013 delete

Frumoasă declaraţie! :-)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Saturday, November 30, 2013 delete

Multumesc mult, Daniel! :)

Reply
avatar
Sunday, March 27, 2016 delete

Oare aceste articole vechi, sunt ca vinul? Cu cât trece mai mult timp cu atât devin mai bune? :)) Foarte captivant - m-a băgat în scenariu.

Reply
avatar