Coșurile nu au Farmec dacă nu apar în cele mai importante zile ale vieții noastre!

Monday, November 04, 2013 0 Comments A+ a-

Sunt genul acela de persoană care atunci când trebuie să meargă la un eveniment important...pățește ceva. Aș putea să jur că se aliniază planetele, astfel încât la fiecare nuntă, botez, petrecere, revelion sau concediu, eu sunt indispusă până la cer. Ori îmi apare herpes, ori dă gripa peste mine...sau...mai rău...îmi apare un coș de toată frumusețea pe față. Și nu m-ar deranja dacă ar fi micuț, drăguț și într-un loc mai ferit. Nu, domnule! Mie trebuie să îmi iasă ori în vârful nasului, ca să arât ca un clovn...ori în mijlocul obrazului sau al frunții. Dacă se gândesc să apară toate odată...și mai bine!

Niciodată, Slavă Domnului, nu am avut probleme grave cu acneea. Ca orice om...un coș colo...unul dincolo...nimic de speriat. Însă...când vine vorba de ieșit în ”lumina reflectoarelor”, toate problemele se adună pe fața mea. TOATE! Parcă și acum, vorbind despre asta, mi se ridică păru-n cap de supărare! Presupun că atunci când mă voi mărita...nu va fi doar rochia umflată și cu valuri-valuri de voal...ci și fața o să fie în același stil. Mi se pare normal, trebuie să mă asortez, nu?


Dacă tot a venit vorba de nunți, mi-am adus aminte de întâmplarea de acum o lună și jumătate. În septembrie trebuia să onorez invitația la o nuntă. Știind că devin un magnet de bube imediat cum aduc vorba de un eveniment important, de data asta mi-am luat măsuri mai din timp. Adică...m-am asigurat, cu aproximativ 4 săptămâni înainte de nuntă...că am la îndemână armele puternice împotriva a ceea ce urma să explodeze pe fața mea la momentul nepotrivit, evident. Nu că ar fi vreodată un moment potrivit pentru apariția unui coș...

Astfel, cu prima ocazie, am comandat de la Farmec întreaga gamă Gerovital Plant Stop Acnee. Vă dați seama că m-am abținut cu greu să nu pun în coș toate produsele de la firma mea preferată, în special că știam că sunt foarte bune și își fac efectul foarte repede, iar eu aveam nevoie urgentă de ceva miraculos, care să distrugă drăcușorii încă de când sunt în fașă.


Imediat cum am primit produsele, le-am și pus la treabă. În fiecare dimineață și seară, aveam propriul meu ritual. Produsele Gerovital Plant stăteau la loc de cinste, în dulăpiorul meu din baie. Le luam pe rând și le foloseam întocmai cum era indicat. Întâi gelul spumant antimicrobian, apoi crema sebo-reglatoare purificatoare și fluidul antiseptic purificator. La sfârșit, pe coșurile cele mai problematice aplicam crema ultra-activă, lăsând-o peste noapte pe ten, pentru a-și face efectul cât mai bine. Într-un timp, văzând că rezultatele încep să apară, aproape că îmi venea să renunț la acest tratament, de teamă că mi se vor termina prea repede produsele! Însă, știind că sunt la un preț acceptabil, m-am gândit că este mult mai bine dacă le folosesc în mod constant, pentru a tăia răul de la rădăcină, decât să îmi fac griji în privința cantităților de produs rămase. Batonul corector purificator îl foloseam doar atunci când inamicul era prea vizibil. Acesta era mascat atât de bine, încât nu ai fi zis că e prezent acolo...


Apropiindu-se ziua nunții cu pricina, devenisem foarte încântată de stadiul în care se afla tenul meu. Trecuseră aproape 4 săptămâni, iar eu aveam o piele curată și sănătoasă! Farmec nu mă lăsase la greu!

Bineînțeles, cum treaba de acasă nu se potrivește cu cea din târg, pe 15 septembrie, adică în ziua evenimentului propriu-zis, deși fața îmi radia și toată lumea mă întreba ce anume folosesc pentru a-mi întreține tenul impecabil, m-am trezit cu un herpes. Vorba aia...dacă de coșuri ai scăpat...ce altceva ar putea să ți se întâmple, pentru a-ți strica frumusețe de zi? Păi...hai că un herpes uriaș ți-ar ajunge, ce zici?

Articol scris pentru SuperBlog 2013.