The Christmas Tag (Blogmas - Ziua 2)

Friday, December 02, 2016 0 Comments A+ a-

Ce semnifică ideea de Blogmas? Voi posta în fiecare zi a lunii decembrie până în data de 25 câte un articol drăguț ce are legătură cu Crăciunul.

Astăzi am pregătit un Christmas Tag. Nu È™tiu dacă mai este acest Tag în blogosfera românească, însă eu am pus cap la cap cele mai interesante întrebări regăsite în Tag-urile de Crăciun din străinătate È™i le-am tradus, pentru a fi pe înÈ›elesul tuturor.

Să trecem la treabă! :)



1. Care este filmul tău preferat de Crăciun?

Filmul meu preferat de Crăciun este, cu siguranță, Singur Acasă I. DeÈ™i îl urmăresc an de an, fără excepÈ›ie, nu mă pot opri È™i îl vizionez în continuare. Recunosc, îl È™tiu pe de rost, însă nu ar mai fi Crăciun fără tradiÈ›ionalul Singur Acasă, cu al său Kevin ”problematic”.

2. Care este colindul tău preferat?

Colindul meu preferat este Carol of the Bells.


3. În acest an ești pe lista copiilor cuminți a lui Moș Crăciun? Sau pe lista copiilor obraznici?

Îmi place să cred că întotdeauna am fost, sunt și voi fi pe lista copiilor cuminți a lui Moș Crăciun.

4. Deschizi cadourile seara, în ajunul Crăciunului sau de dimineață, în prima zi de Crăciun?

Tradiția familiei mele m-a învățat să deschid cadourile seara, în ajunul Crăciunului. Moșul venea mereu după ce făceam baie și dacă vedeam cadourile sub brad, clar nu puteam rezista până dimineață. Iar alor mei le place să-mi vadă reacția în momentul în care descopăr ce mi-a adus Moș Crăciun. :)

5. Ce ai prefera? Un Crăciun cu zăpadă, vin fiert și brad împodobit sau un Crăciun cu temperaturi numai bune de mers la plajă, cocktail-uri și palmieri impodobiți?

Nici nu se pune problema! Prefer un Crăciun cu zăpadă, vin fiert sau ciocolată caldă și brad împodobit. Nici nu-mi pot imagina un Crăciun printre palmieri, surferi și cocktailuri. Ăla nu ar mai fi Crăciun pentru mine, chiar dacă mi-ar spune calendarul că e 25 decembrie.

6. Bradul tău este natural sau artificial?

Bradul meu este artificial, cu fibră optică. Este ATÂT de frumos, încât l-aș ține împodobit tot anul. Îmi plac și brazii naturali, mai ales datorită mirosului specific însă, în primul rând, îmi este milă și îmi pare rău că sunt tăiați atâția brazi pentru mofturile cumpărătorilor și, în al doilea rând, brazii naturali fac destulă mizerie, căci din cauza căldurii le pică imediat acele.

7. Care este mâncarea ta preferată de Crăciun?

Mâncarea mea preferată de Crăciun este reprezentată de sarmalele ”cu gust de Crăciun” pe care le face mamaia mea. Nimeni nu face sarmale mai bune decât ea È™i sunt absolut delicioase alături de mămăliga caldă È™i o ciuÈ™că (aÈ™a se zice îm Dobrogea la ardeiul iute) acră.

8. Ce tradiție de Crăciun aștepți cu nerăbdare?

AÈ™tept cu nerăbdare momentul împodobirii bradului. ÃŽmi place la nebunie să îl decorez, uneori chiar am fost nevoită sa îl despodobesc de vreo trei ori din cauză că nu ieÈ™ea aÈ™a cum îmi doream, însă nu m-a deranjat să o iau de la capăt cu împodobitul. Mi se pare a fi una dintre cele mai ”crăciunistice” activități din luna decembrie.

9. Ce îți place mai mult? Să dăruiești sau să primești cadouri?

Îmi place să dăruiesc cadouri, îmi place să îi văd pe cei dragi încântați în timp ce își deschid cadourile și fericiți pentru ce le-a adus Moșul dar, totodată, îmi place mult și să primesc cadouri. Cred că e firesc. :)

10. Care este cel mai frumos cadou pe care l-ai primit vreodată?

Cel mai frumos cadou primit vreodată este faptul că pot petrece fiecare Crăciun alături de toți membrii familiei, că ne oferim o parte din timpul nostru pentru a sta împreună. Nu lucrurile materiale sunt importante, ci prezența familiei mari și iubite lângă tine.

11. Te consideri PRO la împachetat cadourile celor dragi sau eșuezi lamentabil de cele mai multe ori?

Nu am de gând să fiu modestă, pentru că nu am de ce. Obișnuiesc să împachetez cadourile în cele mai frumoase moduri și țin, pe cât posibil, să mă perfecționez de la an la an. Mi se pare că acest proces handmade sporește bucuria celor dragi.

12. Ce te-a făcut să realizezi adevărul despre Moș Crăciun?

Adevăr? Care adevăr? Eu sunt convinsă că Moș Crăciun există! Chiar este și o emisiune la ProTV an de an pe această temă. Moșul apare acolo, în văzul tuturor și nicidecum nu e Busu de la Meteo cel care se află sub costum. E chiar Moș Crăciun, vă zic sincer! :)

13. Care este cea mai frumoasă amintire de Crăciun pe care o ai?

Cea mai frumoasă amintire de Crăciun pe care o am? Hmm... bună întrebare, acum sper să găsesc și un răspuns la fel de bun. Cea mai frumoasă amintire de Crăciun a mea este reprezentată de momentul când eram mică și așteptam cu sufletul la gură venirea lui Moș Crăciun. Voiam să fac băiță cât mai repede posibil, știind că atunci când voi fi gata, cadourile vor fi așezate frumos sub brad.

14. Care este locul unde visezi să sărbătorești Crăciunul?

Mi-ar plăcea să sărbătoresc Crăciunul în Londra și în New York. Cred cu tărie că acolo magia sărbătorilor este intensificată și că totul este de vis.

15. De ce este sărbătoarea Crăciunului specială pentru tine?

Pentru mine este specială toată luna decembrie, nu doar Crăciunul. Îmi place așteptarea zilelor care vin în întâmpinarea Crăciunului, îmi place să împodobesc bradul, îmi place să simt miros de portocale și de vin fiert în casă, îmi place să îi am pe cei dragi alături... Sărbătoarea Crăciunului este preferata mea din tot anul și cred că îmi place mai mult decât ziua mea de naștere, fiindcă are o magie aparte, are ceva special în sinea ei. Crăciunul este special pentru că devenim cu toții mai buni, mai blânzi, mai calzi, mai iubitori, mai răbdători, mai înțelegători... Crăciunul unește inimi și suflete, apropie oamenii, oferă câte o poveste minunată fiecărei familii... Da, de aceea este special pentru mine.

Acest TAG poate fi preluat de oricine dorește!

Să aveți un decembrie formidabil!