Cu ce am împodobit bradul? (Blogmas - Ziua 5)

Monday, December 05, 2016 0 Comments A+ a-

Săptămâna trecută am fost împreună cu Ștefan la Constanța pentru a petrece Ziua României alături de ai mei. Cu ocazia asta am și împodobit bradul. Noi nu suntem genul de oameni care așteaptă până în ajunul Crăciunului, fiindcă ni se pare că nu ne bucurăm suficient de mult de el. 

Sâmbătă ne-am apucat de împodobit brăduțul artificial cu fibră optică (mi se pare super fain faptul că nu mai are nevoie de instalație) și chiar le-a plăcut tuturor rezultatul final.

Iată ce ornamente am folosit:


Aceasta este cutia unde ținem toate decorațiunile de Crăciun. De data aceasta le-am folosit doar pe cele roșii și aurii. Țineți cont de faptul că fundițele, de exemplu, am uitat să le pozez individual, însă le regăsiți în imaginea de mai sus.


Steluțele cu sclipici auriu sunt foarte drăguțe. Cred că le-am luat acum câțiva ani din Carrefour sau din Metro. Nu-mi amintesc exact. Ce-i drept, anul ăsta nu am cumpărat ornamente, fiindcă am considerat că avem destule în cutiuța magică. Poate voi cumpăra ceva nou pentru decorarea garsonierei noastre din Iași, însă nu sunt sigură. 


Cred că am o mică slăbiciune pentru fundițe atunci când vine vorba de ornamente de Crăciun. Toate îmi plac, aș putea să împodobesc bradul doar cu fundițe drăguțe și sclipicioase, serios.


Aceste flori arată foarte bine în brad. Am ajuns la concluzia că brăduții arată mult mai frumos dacă nu folosești doar globuri, ci și alte ornamente.


Un alt model de floare, de data aceasta pe auriu.


Globulețe sub formă de inimioară! Bineînțeles că avem pe roșu, dar și pe auriu, iar sclipiciul este nelipsit.


Clopoțeii specifici Crăciunului au fost agățați de ramurile bradului, desigur.


Iar trei globuri aurii mai măricele ce conțin sclipici și paiete își țin companie.


Pe lângă toate acestea am mai pus și niște globuri rotunde cu același model ca al inimioarelor.


Iată-l și pe Moș Crăciun! Acest globuleț este de când eram eu mică și chiar dacă poate nu se potrivește cu celelalte decorațiuni, mi-am dorit să fie prezent în brad.


Pe lângă fibra optică, brăduțul mai are și fundițe roșii și albastre care se aprind.


Acestea sunt fundițele care dau un efect mult mai wow bradului.



Nu am folosit beteală, ci ceva mai special pe auriu, a cărei denumire nu mi-o amintesc. De asemenea, am pus și câteva șiraguri de mărgeluțe. Combinația arată spectaculos!






Iată cum arată bradul în forma sa finală:








Iar pe întuneric arată astfel:


Aici nu era împodobit, ci doar băgat în priză. Nu m-am mai gândit să-i fac poză cu lumina stinsă și după ce i-am pus toate decorațiunile.

Nouă ne place cum arată brăduțul și ne-ar mai plăcea să vedem și brăduții voștri!
De asemenea, ne-am dori să aflăm cum obișnuiți să vă împodobiți casele și brazii!