Ne plac bărbații nesimțiți

Friday, February 20, 2015 12 Comments A+ a-

Dacă ești un bărbat drăguț, educat, la locul tău... am o veste proastă pentru tine! 99% dintre fete nu te vor plăcea, prietene! De ce? Fiindcă tu ești genul ăla de tip care ajunge a fi friendzoned. Adică ești atât de fain (parcă prea de treabă), astfel încât noi nu te vrem. 

Nouă ne plac bărbații răi, ne plac idioții aroganți, ăia de se cred mai deștepți decât sunt. Ne plac bărbații cu barbă și cu tatuaje, bărbații inabordabili, narcisiști, ce ne întreabă după o lună de sală (că tot e la modă mersul la sală!!)... ”Îți place corpul meu?”. Și chiar dacă suntem conștiente de faptul că nu avem vreun viitor cu bărbații ăștia, tot pe ei îi alegem, tot lor le cădem în plasă. 
Păi ce vrei, dragă, dacă îmi plac pătrățelele? Normal că-mi plac, că uite cât de bine arată... Și ce dacă gagiul nu are nimic în cap? M-aș mărita cu el doar pentru bicepșii ăia...
Ne plac bărbații nesimțiți și superficiali, fiindcă ne oferă impresia (de fapt, ne-o oferim singure) că noi suntem cele care i-am putea domestici. 
Prin felul meu de a fi, îi voi demonstra bărbatului pe care am pus ochii că eu merit să fiu aleasa inimii lui, că are motive să se cumințească, fiindcă ȘTIU că EU sunt fata de care are nevoie! Am toate calitățile pe care și le-ar putea dori: sunt frumușică, deșteaptă, fidelă, nu știu să gătesc, dar poate trece cu vederea, știu să bag haine la mașina de spălat, sunt drăgăstoasă și nici nu sunt genul care să-l dispere cu telefoanele de 50 de ori pe oră
Ne plac bărbații care ne ignoră, care ne răspund la mesaje a doua zi. Ne plac ăia care ne tratează ca naiba, fiindcă am citit noi în Fifty Shades of Grey că așa trebuie să se poarte un gentleman cu iubita sa. Ne plac bărbații agresivi, care poate vin la pachet cu niște funii, ca să ne ofere impresia că fiecare dintre noi avem un propriu Mr. Grey.
Ne plac bărbații care ne spun cuvinte frumoase din prima săptămână, cuvinte pe care ei nu le cred, dar ni le zic de nevoie, că au un interes ascuns. De fapt, interesul ăla nu e chiar ascuns, ca știm foarte bine ce vrea un pupincurist (scuzați limbajul) de la noi, dar din cauza plăcerii de a auzi ce ne dorim, continuăm să ne îndrăgostim de iluzia bărbatului perfect, ăla cu vorbele la el.
Iar după ce s-a plictisit să mă vrăjească doar pe mine, a trecut la următoarea pradă! Dacă nu i-am căzut în plasă, a decis să meargă mai departe! Vai, nu știu cum de mă îndrăgostesc doar de idioți! Nu știu cum de îi găsesc doar pe ăștia! Cred că stocul bărbaților buni și serioși s-a epuizat! Jumătate sunt luați, jumătate sunt gay! Ce mă fac, ce mă fac?!
Da, noi suntem cele care suspinăm doar după scursuri și tot noi ne plângem când se termină ”basmul”! Oricum, ne asigurăm că data viitoare alegem tot un bou, nu un bărbat capabil de o relație frumoasă! Pentru că preferăm să cerșim atenție, în loc să ne bucurăm de atenția deja acordată de un bărbat cumsecade.

Acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare.

12 comentarii

Write comentarii
Natural
AUTHOR
Friday, February 20, 2015 delete

Deci voi sunteti cauza?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Friday, February 20, 2015 delete

Mai, articolul m-a amuzat. :D Sper ca glumesti in mare proportie :)) Baietii buni nu s-au terminat, nu sunt jumate luati si jumate gay. Nu vreau sa o dau pe o latura psihologica, dar ii gasim doar pe aia "nemernici" din niste motive care zac in noi (stii tu, stima de sine scazuta, etc etc) Oricum, in ceea ce te priveste, sunt sigura ca stii sa faci o selectie riguroasa si nu cazi in plasa unui nemernic. Te pup <3

Reply
avatar
Mikyangel
AUTHOR
Friday, February 20, 2015 delete

Pai daca ai fost deja cu un barbat din asta e bine sa-ti dai seama de greseala si sa schimbi tiparul pentru ca altfel vei atrage doar din astia. Stiu ce spun..din fericire mi-am dat seama la timp de greseala.

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, February 20, 2015 delete

Poate ca nu am fost suficient de sarcastica? :))

Intr-adevar, inca exista baieti buni, dar cred ca sunt, totusi, pe cale de disparitie. :)) Norocul nostru e ca stim sa facem cele mai bune alegeri, chiar daca pe moment am parea vrajite de ceea ce ne "sopteste la ureche" unul pe interes! :D Te pup si eu, Carmen! :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, February 20, 2015 delete

Sincera sa fiu, nu am fost niciodata cu un astfel de barbat. Stiu sa citesc oamenii, in general si imi dau seama de jocul unui tip, chiar inainte de a incepe prima runda! :)

Reply
avatar
Friday, February 20, 2015 delete

As vrea sa te pot contrazice, dar pur si simplu nu pot. Ai perfecta dreptate :))) oo doamne cat de bine ai putut sa o spui. pupici

mycosmeticsobssesion.blogspot.ro

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Sunday, February 22, 2015 delete

Cam asa e, dar pana la urma de barbat vom lua unul ca lumea! :))
Trebuie! Altfel suntem chiar terminate! :)))))

Reply
avatar
Lavinia Dance
AUTHOR
Wednesday, February 25, 2015 delete

Ai punctat foarte bine totul...ideal ar fi ca noi, femeile sa fim receptive fata de un astfel de mesaj.

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, February 26, 2015 delete

Ar fi bine ca noi, femeile, sa nu mai fim atat de fraierici si sa putem alege ce e bun, nu ce pare a fi rau si sexy. :))

Reply
avatar