15 ani de Danone în România

Thursday, May 22, 2014 1 Comments A+ a-


Odată cu împlinirea a 15 ani de la producerea primului iaurt în fabrica din România (pe 15 mai), site-ul Danone s-a înnoit, și-a luat hăinuțe noi. Unele mai frumoase, zic eu.

Acum, cel mai zâmbăreț site este mai aerisit, mai curat, mai accesibil. Astăzi l-am citit din scoarță în scoarță și am aflat o mulțime de informații noi și utile, totodată. Acest lucru mi s-a părut foarte interesant, fiindcă majoritatea site-urilor nu oferă cititorilor decât o simplă expoziție a produselor, nimic mai mult.

În schimb, Danone ne arată în detaliu: care sunt etapele obținerii iaurtului, ce conține acesta, care sunt beneficiile consumării lui, precum și o scurtă istorie a iaurturilor Danone în România.

Sursă foto: www.danone.ro

Cea mai utilă rubrică mi s-a părut aceea denumită ”Știați că”, deoarece am putut descoperi adevărul din spatele miturilor. De exemplu, zvonul conform căruia bacteriile din iaurt sunt de origine vaginală sau fecală, a fost cel care m-a îngrozit timp de câțiva ani, însă cei de la Danone ne lămuresc, spunând că iaurturile lor conțin doar bacteriile benefice obținute prin izolarea lor din produsele lactate.

Pe de altă parte, privind în ansamblu întregul site, am constatat că nu există multe lucruri care să îmi zdruncine imaginea bună pe care mi-am format-o despre acesta. Așa cum am spus și mai devreme, site-ul este foarte bine pus la punct, fundalul alb oferă senzația unei căsuțe virtuale foarte spațioase, având ocazia să ne relaxăm privirea, în timp ce suntem asaltați de informații folositoare. 

Totuși, ceea ce îmi displace este așezarea în pagină a textelor. Deși articolele nu sunt lungi și plictisitoare, deși pozele sunt așezate perfect, scrisul nealiniat îmi distrage atenția, mă jenează. Acest lucru cred că se datorează faptului că eu întotdeauna aliniez stânga-dreapta fiecare paragraf, iar ochii mei observă orice schimbare, din punct de vedere al așezării în pagină.

De asemenea, ca un fel de recomandare, aș spune în felul următor: acolo unde ne sunt prezentate produsele, aș mai introduce prețul fiecăruia și câte o idee, câte o sugestie în sensul consumării lor. 
- Oare cu ce aș putea mânca, la micul dejun, iaurtul Activia?
- Dar smântâna Casa Bună? Cu ce fel de mâncare să o ”asortez”?
În rest, noua garderobă a site-ului mi se pare extrem de drăguță. Nici extravagantă, nici foarte simplă, ci elegantă. Categoriile sunt exact așa cum ar trebui să fie, iar consumatorii de iaurturi Danone nu ies nemulțumiți de pe site. Aici se găsesc răspunsurile oricăror întrebări, astfel încât fiecare nelămurire își găsește nașul, cu siguranță.

Sursă foto: www.danone.ro

În concluzie, noul site Danone este foarte ok, se încarcă repede, nu există imagini sau culori prea stridente, care să îngreuneze cititul, aceste lucruri nefăcându-ne doar să gustăm viața zâmbind, ci și să citim informații interesante despre Danone, zâmbind.

1 comentarii:

Write comentarii
Bianca Roxana
AUTHOR
Friday, May 23, 2014 delete

La multi ani, Danone! Sa cresti mare;)
http://zambetdeinger.blogspot.ro/

Reply
avatar