Scrisoare către iubitul meu

Wednesday, May 25, 2016 4 Comments A+ a-

Iubire,

Peste aproape două săptămâni este ziua noastră. Nu, nu am uitat. Chiar dacă noi ne sărbătorim dragostea în fiecare zi, o dată pe lună avem ziua noastră mai specială, cea cu o însemnătate atât de mare. Pe mine această dată mă duce automat cu gândul la #Noi și la momentul în care destinul mi te-a scos în cale.


Ador faptul că lună de lună bifăm în calendar această zi deosebită și crede-mă când îți spun că ți-aș dărui Soarele de pe cer, doar ca să-ți demonstrez cât de mult însemni pentru mine și ca să-ți arăt cât de mult te iubesc. Dar nu-ți pot face cadou acest astru minunat, căci tu ești Soarele-n persoană și în același timp îmi ești chiar Luna. Tu-mi ești întreaga galaxie, ba chiar întregul Univers și mi-ar plăcea ca de ziua noastră să te duc pe cea mai îndepărtată și strălucitoare stea pentru a-ți arăta infinitul atât de nedefinit, iar așa poate vei înțelege cât de vastă este iubirea pe care ți-o port.

Ai acest mod de a-mi face sufletul incredibil de fericit, iar pentru asta îți mulțumesc în fiecare zi, dar în special de ziua noastră. Și-aș vrea să-ți mulțumesc dăruindu-ți un întreg câmp de maci roșii, fiindcă știu  că poartă un loc special în esența iubirii noastre, dar nu cred că ar fi suficient. Tu meriți mai mult de atât, aș putea spune că toate florile din lume ar fi, totuși, prea puține pentru a putea cinsti recunoștința existenței tale pe acest pământ.

Iubire,

Te rog, deschide-ți palmele și privește-le. M-am gândit și tot gândit, iar după atâta timp am ajuns la concluzia că cel mai potrivit cadou este viitorul meu. Iar tu îl ții acum în palme. Știu că ți-am mai spus și îți voi repeta la nesfârșit - mă faci un om mai bun, mă motivezi, mă inspiri și odată ce ai intrat în viața mea, tu mi-ai devenit întregul bucket list.

Ești cel mai frumos suflet pe care l-am întâlnit vreodată și îi sunt recunoscătoare cerului pentru faptul că exiști, că faci parte din viața mea și că-mi ești perfecta jumătate.

Dar pentru că faptele-s mai grăitoare decât cuvintele, vreau să fac o însemnare aparte în calendarul călătoriei noastre prin viață.

Iubire

Vreau să-ți dăruiesc cel mai frumos colier care să te ducă mereu cu gândul la povestea noastră de dragoste, la #Noi, la tot ceea ce ne leagă și la viitorul minunat care ni se așterne în față.




Vreau să-ți dăruiesc un colier din aur alb de 14 kt, pe al cărui bănuț să fie inscripționat un mesaj personalizat, care să aibă un impact puternic asupra inimioarei tale. 

Iubire,

Ți-aș scrie romane, dar acestea nu ar încăpea pe pandantivul colierului, așa că mă voi rezuma la gravarea celor mai semnificative cuvinte atât de dragi nouă - Te iubesc nedefinit în infinit! Aceasta este promisiunea mea sinceră către tine. Îți promit că te voi iubi necondiționat pentru totdeauna. Îmi pun viitorul în mâinile tale, iar în același timp las cuvintele de pe pandantiv să ți se imprime în suflet și în minte. Vreau să ții promisiunea iubirii infinite chiar lângă inimă, iar cu fiecare bătaie să ți se confirme că eu sunt aici, sunt alături de tine și voi fi mereu. Am venit în viața ta pentru a rămâne și îmi doresc să-ți demonstrez acest lucru prin dăruirea celui mai frumos și deosebit lănțișor.


Iubire,

Am ales această bijuterie fără să stau pe gânduri, așa cum din atâtea suflete, eu te-am ales pe tine. Ești un om atât de special, încât am vrut ca tu să ai colierul cu cel mai frumos mesaj dintre toate cele care există pe fața pământului. Dacă ar fi după mine, ți-aș oferi cele mai rare și scumpe bijuterii prețioase, dar știu că pentru tine contează enorm ca toate darurile pe care le primești să aibă o însemnătate aparte și o semnificație deosebită, știute doar de #Noi.

Iubire,

Îți dăruiesc acest colier tocmai pentru a fi mereu lângă inima ta și pentru ca acesteia să îi răsune neîncetat faptul că tu ești dragostea vieții mele și că Te iubesc nedefinit în infinit! Nimic nu ar fi fost mai potrivit decât așternerea acestor cuvinte profunde lângă izvorul vieții tale!

Iubire,

Astfel aleg să îți urez La Mulți Ani alături de mine! Abia aștept să ne realizăm visurile mărețe împreună și să clădim cel mai strălucitor viitor pentru #Noi. Îți promit la infinit iubirea, respectul și atenția mea.


Iubire,

Mai vreau să știi că pe site-ul celor de la LoveBird putem găsi diverse bijuterii personalizate, începând de la brățări, cercei, inele, bijuterii de copii, până la inele de logodnă, verighete și mărturii. Iar pentru că suntem doi patrioți, mi-ar plăcea ca atunci când vom face pregătirile pentru nunta noastră să ne achiziționăm verighetele de pe acest site atât de fain, care promovează valorile unice românești. Toate bijuteriile sunt fabricate în România, mai precis în București. Crede-mă când îți spun că acestea sunt realizate cu cea mai mare atenție, fiind respectate cele mai înalte standarde de calitate și de siguranță. Pentru a-ți demonstra cât de profesioniști sunt cei de la LoveBird, îți mai spun și că fiecare client primește o garanție de 24 de luni pentru fiecare produs cumpărat.

Iubire,

Pe acest site deosebit ne putem personaliza diverse coliere sau brățări (atât pe șnur, cât și din metale prețioase) prin gravarea inițialelor sau numelor noastre complete în argint sau aur masiv. Ceea ce mi se pare foarte fain este faptul că gravarea este gratuită pentru orice produs marca Lovebird și totodată livrarea este gratuită în toată țara la comenzile ce depășesc 300 RON.


Iubire,

Dacă vrei să afli mai multe detalii despre Lovebird, ar fi bine să știi că ei pot fi găsiți atât pe site-ul oficial, Facebook sau Instagram, cât și la telefon sau pe e-mail, în condițiile în care au programul de lucru afișat pe site.

Iubire,

Pot spune cu mâna pe inimă că Lovebird a devenit un pion extrem de important la încununarea iubirii noastre, drept dovadă fiind chiar lănțișorul gravat pe care l-am ales pentru tine. Repet, aș fi putut alege orice altceva, căci toate bijuteriile de pe site sunt frumoase și deosebite, însă țin neapărat să porți lângă inimioara ta mesajul care oglindește atât de bine relația de dragoste pură și sinceră pe care ne-o purtăm unul celuilalt.

Iubire,

Ești minunea și suflețELul meu drag și îmi doresc să avem un viitor strălucit și înfloritor împreună, iar ceea ce mă bucură enorm este că suntem dispuși să ne străduim pentru tot ceea ce înseamnă #Noi și familia noastră.


Iubire,

Am simțit că atunci când ne-am sărutat prima dată sufletele noastre și-au șoptit cel mai frumos ”Bun venit acasă”. Ești tot ce îmi doresc și-ți voi fi alături necondiționat.

P.S. Te iubesc nedefinit în infinit!


4 comentarii

Write comentarii
Stefanita
AUTHOR
Wednesday, May 25, 2016 delete

Nedefinit în infinit... ce frumos! Și ce norocos... acest iubit. Feeeeelicităriiiiiiiiiiiiiii pentru artico(o)l :D Lovebird să fie conștienți că acesta este articolul câștigător!

Reply
avatar
Mamica Mariei
AUTHOR
Thursday, May 26, 2016 delete

Ce frumoooooooos!!!!! Felicitari! 😚😚

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, May 26, 2016 delete

Multumeeeeesc! Da, foarte norocos acest iubit, dar si EA e o norocoasa! :D

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, May 26, 2016 delete

Multumesc din suflet! :*

Reply
avatar