Nimic nu este întâmplător

Saturday, May 28, 2016 2 Comments A+ a-

Am observat că în ultima perioadă mi-a tot trecut prin minte ideea ”acum un an mă pregăteam să plec în America”. Și cu toate că m-am surprins câteva zile la rând cu acest gând, nu pot spune că trăiesc cu vreun regret din cauză că anul ăsta nu mai plec. Nici vorbă, ba chiar din contră. Consider că prioritățile mi s-au schimbat, acum îmi doresc altceva de la viață și în același timp mă bucur enorm că mi-am îndeplinit unul dintre cele mai mari visuri și am ajuns peste ocean.


Privind în profunzimea situației am ajuns DIN NOU la concluzia că nimic nu este întâmplător și că toate lucrurile din viața asta se petrec cu un scop foarte bine conturat. Chiar dacă pe moment nu înțelegem de ce trecem prin anumite împrejurări, trebuie să avem răbdare, fiindcă mai devreme sau mai târziu motivele vor ieși la iveală.

“The hardest thing about "everything happens for a reason" is waiting for that reason to show up.” 

2 comentarii

Write comentarii
Natural
AUTHOR
Sunday, May 29, 2016 delete

Pai tu crezi ca se aliniaza ditamai planetele asa degeaba? :)

Reply
avatar