#devorbăcumine - Scrisoare pentru mine însămi

Monday, May 30, 2016 0 Comments A+ a-

Dragă Bianca,

Suntem de aproape 25 de ani împreună, iar aceasta este prima scrisoare pe care ți-o scriu. Deși ești cea mai importantă pentru mine, aproape întotdeauna te-am pus pe ultimul loc. De cele mai multe ori am observat cum te evitam, cum încercam să caut compania altora pentru a nu rămâne singură cu tine. Parcă întotdeauna am preferat să ajung să îi cunosc pe ceilalți, decât să te cunosc pe tine. Niciodată nu am purtat o discuție doar noi două, motiv pentru care nici nu cred că știu cine ești cu adevărat.

De fiecare dată când m-am gândit la tine, de fiecare dată când am încercat să îți vorbesc, nu am scos în prim plan decât lucrurile negative, lucrurile mai puțin plăcute și atât de neadevărate. Am profitat de fiecare situație pentru a-ți alimenta nesiguranța și neîncrederea în tine însăți.

Deseori m-am pus în calea ta și pentru un lucru drăguț pe care ți l-am spus, parcă am completat cu zece lucruri supărătoare. Am fost răutăcioasă cu tine și de un infinit de ori mai bună cu ceilalți.

Până acum simt că nu am vrut să îți găsesc un loc în inima mea, am refuzat orice conectare profundă, de parcă tu nu ai fi meritat atenția și iubirea mea.

Niciodată nu am fost suficient de bună și de drăguță cu tine și recunosc că au fost momente când în loc să îți fiu alături și să te sprijin, am ales să te învinovățesc pentru tot ceea ce nu erai și pentru tot ceea ce nu aveai. M-am străduit din răsputeri să te fac să te simți nedemnă de respect, apreciere și de dragoste pură și sinceră, neavând încredere în tine, făcându-te să crezi că nu ești suficient de bună, de deșteaptă, de frumoasă, făcându-te să crezi că tu nu meriți cele mai bune lucruri din Univers.


Bianca, îți datorez niște scuze.

Te rog să mă ierți pentru faptul că nu ți-am văzut și apreciat adevărata valoare, pentru că ți-am zis că ești o oarecare pietricică, în timp ce tu erai un diamant extraordinar.

Iartă-mă pentru toate lucrurile mai puțin frumoase pe care ți le-am spus, pentru că te-am rănit și te-am făcut să te simți neimportantă.

Iartă-mă pentru momentele în care am țipat la tine, reproșându-ți în repetate rânduri că nu ești capabilă să faci ceva anume, că nu ești în stare să îndeplinești o oarecare sarcină.

Te rog să mă ierți pentru momentele în care te-am comparat cu ceilalți și pentru momentele în care am lăsat părerile celor din jur să te definească, să te influențeze și să te afecteze.

Iartă-mă pentru toate limitele pe care ți le-am impus fără motiv și pentru lucrurile pe care te-am obligat să le schimbi la tine, deși nu era nimic în neregulă cu ele.

Iartă-mă pentru momentele în care am permis ca fericirea ta să depindă de alții, pentru momentele în care te-am lăsat să te pierzi pe tine însăți. Iartă-mă că te-am lăsat la pământ și nu ți-am întins o mână de ajutor. Iartă-mă că nu am fost acolo atunci când ai avut cea mai mare nevoie de mine.

Iartă-mă că nu ți-am fost prietenă, ci mai degrabă o străină. Iartă-mă pentru toate criticile pe care ți le-am adus și pentru că te-am redus la tăcere, nepermițându-ți să exprimi ceea ce ești, ceea ce gândești și ceea ce simți.

Iartă-mă pentru toate piedicile pe care ți le-am pus.

Te rog să mă ierți pentru tot. Te rog.


Știu că nu ți-am zis de prea multe ori (probabil că nu ți-am zis nici măcar o dată), dar ești MINUNATĂ. Sunt extrem de mândră de tine și de evoluția ta de-a lungul anilor.

Sunt sigură că ți se pare ciudat să auzi aceste cuvinte de la mine, însă te rog să mă crezi pe cuvânt. Vreau să fim cele mai bune prietene, vreau să te cunosc, să aflu cine ești tu în profunzime. Vreau să te iubesc din tot sufletul, să te accept așa cum ești. Vreau să te susțin și să te tratez așa cum meriți să fii tratată.

Ești cea mai importantă ființă, ești cel mai frumos suflet, ești o infinitate, un întreg. Ești incredibilă în totalitate, sunt mândră de tot ceea ce reprezinți tu și iubesc tot ceea ce ai fost, ești și vei fi.

Îmi doresc să te vezi și tu așa cum te văd eu acum și sunt convinsă că vei ajunge să te iubești și să crezi cu tărie în tine, iar eu te voi ajuta în acest sens.

Îți voi fi alături în toate situațiile posibile și dacă e nevoie îți voi repeta la nesfârșit faptul că MERIȚI tot ceea ce este mai frumos pe această lume, meriți să fii fericită, iubită și împlinită!

Știi, sunt o mulțime de lucruri care îmi plac la tine, ba chiar le ador, dar nu ți le-am zis până acum.

Ești extraordinar de iubitoare și ai cel mai mare și mai bun suflet! Iubești oamenii și tot ce te înconjoară și ești întotdeauna recunoscătoare pentru totalitatea sentimentelor și lucrurilor minunate din viața ta.

Te străduiești să devii cea mai bună variantă a persoanei tale, iar eu privesc de pe margine aplaudând faptul că DA, reușești să fii mai bună decât în ziua anterioară.

Ești cea mai puternică, luptătoare și curajoasă femeie pe care o știu, iar asta mă determină să te admir și să te iubesc mai mult. Ești frumoasă, inteligentă, optimistă, realistă, liberă, neînfricată. Ești un suflet extraordinar de fain, de grijuliu și protector.

Ești atât de înțelegătoare, răbdătoare și te străduiești să ajuți atât cât poți, implicându-te și dându-ți interesul pentru a forma o lume mai bună. 

Ești sinceră, perseverentă, creativă, amuzantă, sexy și plină de viață!

Ajung să fiu uimită de multitudinea de calități pe care le deții, știi? Iar lumea chiar ar fi mai mișto dacă ar exista mai multe TU.

Ești o minune, ești eroina mea! Ești ceva atât de frumos și de complex, încât nu mi-ar ajunge toate cuvintele din lume pentru a exprima esența a ceea ce ești în adevăratul sens al cuvântului.


Te iubesc, te prețuiesc și te admir pentru tot ceea ce însemni tu, pentru tot ceea ce ești tu.

Trebuie să crezi în tine, trebuie să fii cea căreia îi acorzi cea mai mare încredere și cel mai mare credit în această viață. Trebuie să înțelegi că ești minunată și să iubești până și cea mai mică celulă, cea mai mică undă de energie a întregului pe care îl reprezinți tu.

Trebuie să te iubești, să te respecți și să te apreciezi.

Eu te iubesc și te felicit pentru tot ceea ce ai făcut până la această vârstă.
Te iubesc!
Pur și simplu... Te iubesc!


Cu dragoste,
Bianca