Mi-ar plăcea...

Tuesday, July 26, 2016 2 Comments A+ a-

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni care să își dorească să-și depășească zona de confort. 

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni care să aibă încredere în dorințele pe care li le dictează inima.

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni care să aibă încredere că pot reuși să facă orice își propun.

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni curajoși, care să-și urmeze visurile fără a se îngrijora că societatea nu e obișnuită cu un anumit lucru.

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni care să ia decizii fără a le fi teamă de faptul că ar putea fi judecați.

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni cărora să le fie sete de cunoaștere, care să se străduiască să evolueze, să învețe cât mai multe lucruri și să experimenteze tot felul de chestii faine.

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni care să iubească sincer și din tot sufletul.

Mi-ar plăcea să fie mai mulți oameni care să se bucure de tot ce este aparent mic și nesemnificativ.

Mi-ar plăcea să fim mai fericiți cu ceea ce avem deja, fără a da cea mai mare importanță lucrurilor pe care încă nu le avem. 

Da. Asta mi-ar plăcea.


2 comentarii

Write comentarii
Natural
AUTHOR
Tuesday, July 26, 2016 delete

Pai nici n-ai placeri asa de multe ;) Spor!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, July 28, 2016 delete

Stiu, sunt modesta. :P

Reply
avatar