Gerovital Plant tratament - un păr fermecător la două fiole distanță!

Monday, March 31, 2014 2 Comments A+ a-

Brandul Farmec te transformă dintr-o persoană oarecare, într-una fermecătoare!

În fiecare primăvară simt nevoia unei schimbări. E felul meu de a ieși din hibernare, de a-mi dezgheța sufletul, de a avea un nou început. Odată cu trecerea iernii mă cuprind gânduri mai frumoase, mai vesele. Devin mai pozitivă, îmi schimb garderoba, alegând haine în culori cât mai vibrante și bineînțeles că mă răsfăț din cap până în picioare. Pe timpul iernii, atât pielea cât și părul au de suferit din cauza frigului extrem iar câteva ședințe de răsfăț pot face minuni, atât pentru minte, cât și pentru corp. Fiecare schimbare din viață are efecte pozitive asupra mea. 

Starea de bine din interior se reflectă la exterior. Însă de cele mai multe ori, din cauza iernilor agresive, exteriorul trebuie ajutat pentru a fi pe aceeași lungime de undă cu interiorul. Degeaba vrei să renaști din propria cenușă ce a stat înghețată timp de trei luni, dacă nu faci nimic pentru a fi un echilibru între trup și suflet. Știți cum e, degeaba e sufletul ca un câmp plin de floricele... Dacă părul arată groaznic, de parcă ar fi ieșit din război, nu din iarnă...altceva nu va mai conta! Florile din suflet nu se vor vedea din cauza părului gras și vârfurilor despicate... Bineînțeles, asta se va întâmpla doar în cazul în care nu a căzut între timp tot părul precum țurțurii de la streșini.

Vă spun sincer. În fiecare primăvară aleg ca prima schimbare să fie cât se poate de evidentă, asta însemnând că podoaba capilară este cea dintâi răsfățată. După ce îmi tund vârfurile despicate, am grijă ca următoarea etapă să fie reprezentată de regenerarea părului. Dar asta nu se întâmplă peste noapte, ci necesită multă răbdare și mult Farmec! Trebuie să recunosc că această companie este preferata mea fiindcă are cele mai bune produse de îngrijire și cele mai bune tratamente, dând rezultate impresionante. Este aliatul meu împotriva tuturor factorilor care îmi agresează părul. Atunci când vreau să fiu fericită până la ultima șuviță știu că trebuie să apelez la Gerovital Plant tratament.


Acesta este un kit de tratament pentru regenerarea părului adresat atât femeilor, cât și bărbaților. Sigur că...fiind femeie, aș vrea ca produsul miraculos să fie special conceput doar pentru mine dar îi las și pe alții să se bucure de efectele miraculoase ale tratamentului!

Este foarte important faptul că Gerovital Plant tratament este o gamă întreagă ce se situează la limita dintre produsele farmaceutice și cele cosmetice! Dacă îți cade părul în mod excesiv, dacă ți se îngrașă foarte repede iar caracteristicile firelor de păr se modifică ÎN RĂU, cu siguranță ai nevoie de produsele companiei Farmec. 

Sunt mai multe tipuri de tratamente, acestea fiind special concepute pentru problemele cu care ne confruntăm. Astfel, vreau să vi le fac cunoscute, deoarece sunt extraordinar de bune:
  • Tratament Pro Color: conceput pentru părul vopsit. Are rolul de a păstra culoarea la fel de vibrantă ca atunci când ești proaspăt vopsită. De asemenea, protejează firele de păr de efectele adverse ale vopsitului, hidratându-le și ajutând la reconstrucția permanentă a lor.
  • Tratament anti-age pentru păr: întârzie efectele îmbătrânirii părului cauzate de poluare, vopsit sau de compușii dăunători din produsele de styling. Hrănește și hidratează într-un mod intensiv firele de păr.
  • Tratament sebum control: are rolul de a regla activitatea glandelor sebacee, reușind să țină în frâu secreția de sebum. Contribuie la menținerea unui păr curat și frumos, scăpându-te de aspectul de păr murdar și neîngrijit.
  • Tratament permanent de protecție: împiedică pătrunderea excesivă a căldurii în firul de păr, având grijă că acesta să nu se ardă.
  • Tratament intensiv antimătreață: conține substanțe cu rol antiseptic și antifungic, eliminând mătreața atât de inestetică.
  • Tratament pentru întreținere: hidratează și reconstruiește firele de păr degradate datorită keratinei și Provitaminei B din compoziția lui.
  • Tratament intensiv de regenerare: previne căderea părului, îl restructurează pe cel degradat, stimulează creșterea firelor sănătoase, le reface și le protejează, totul datorită ingredientelor active reprezentate de vitaminele A, E, B5 și, bineînțeles, extractelor vegetale ce au efecte atât de benefice asupra podoabei capilare a oricărui om, precum și datorită hidrolizatului quaternizat de keratină.

Despre kit-ul de tratament pentru regenerarea părului aș vrea să vă vorbesc mai mult, întrucât datorită lui sunt fericită și am părul superb. Cutia fermecată conține 20 de fiole și trebuie să fie utilizate astfel: se rup două fiole cu atenție (ca să nu ne rănim din cauza sticlei), apoi se amestecă într-un recipient serul 1 și serul 2, până când soluția rezultată va fi una mai densă, mai cremoasă. Imediat după aceea se aplică pe toată lungimea părului, de la rădăcini până la vărfuri, în timp ce părul este încă umed după spălarea în prealabil a acestuia. Se masează scalpul, lăsându-l 10 minute cu soluția, pentru a-și face cât mai bine treaba ingredientele-minune. La sfârșit se limpezește cu apă călduță.

Eu am folosit acest tratament de două ori pe săptămână timp de trei luni anul trecut, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Chiar mi-au crescut fire noi, întregul păr este mai rezistent, mai puternic, și-a recăpătat vitalitatea și mi s-a reglat secreția de sebum într-un mod semnificativ. 

Datorită faptului că orice schimbare începe de la păr, în această primăvară am început refolosirea kit-ului, deoarece după această iarnă grea, părul meu simțea nevoia unei îngrijiri mai speciale, unui răsfăț total pentru a putea avea un păr de divă mereu.

Deși de când am folosit prima dată acest tratament, am avut părul mult mai bogat decât înainte, în acest an mi-am propus să am grijă ca de ochii din cap de firele de păr și țintesc spre un păr și mai bogat, cu mai mult volum, cu mai multă strălucire. Vreau să radieze de sănătate! Vreau să îmi pot face multe coafuri superbe!

Farmec este singurul brand cu produse naturale românești în care am încredere totală. Absolut de fiecare dată am avut parte de rezultate uimitoare, indiferent de ce gamă am ales să folosesc. Și, deoarece la fiecare început de primăvară simt nevoia unei schimbări pozitive, am ales folosirea tratamentului intensiv de regenerare pentru a obține o stare mai bună atât pentru mine, cât și pentru părul meu. Mă simt bine atunci când eman fericire și bucurie prin toți porii, prin fiecare șuviță strălucitoare. 

Singura companie ce mă poate face atât de fericită este Farmec - brand-ul sufletului meu...


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014.

2 comentarii

Write comentarii
Lamiita Petre
AUTHOR
Tuesday, April 01, 2014 delete

Vad ca esti super incantata ceea ce ne pune si pe noi pe jar . Super .

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Saturday, January 17, 2015 delete

Eu am parul gras, dar, dupa o prima utlizare a fiolelor, s-a ingrasat mai rau. E posibil sa reactioneze asa mereu? Sau o sa mai regleze secretia?

Reply
avatar