Impresii după evenimentul Xpert Beauty la All is Beauty!

Wednesday, March 14, 2018 0 Comments A+ a-

Am așteptat cu nerăbdare evenimentul ”All is Beauty” care a avut loc în City Park Mall între 3 și 4 martie, iar acum a venit momentul să vă povestesc un pic despre ceea ce s-a întâmplat acolo, care a fost atmosfera și cu ce brand-uri ne-am mândrit la standul Xpert Beauty.


În acel weekend ne-am început activitatea pe la ora 12, deși am crezut că în jurul prânzului nu vor fi prea multe persoane dornice de a se machia, coafa sau de a-și face manichiura. Cu toate astea ni s-a demonstrat că pentru o femeie niciodată nu este prea devreme să își scoată în evidență frumusețea! Multe doamne curioase au trecut prin piațeta liftului panoramic și la fel de multe au poposit la beauty corner-ul Xpert Beauty pentru câte o sesiune de înfrumusețare.


Am primit cu brațele deschise chiar și fetițe drăgălașe dornice de bucle perfecte!


Placa folosită de hairstylistele Xpert Beauty - Cami și Miruna - este, desigur, Joico Styler - una dintre cele mai performante și profesionale plăci de pe piață, întrucât aceasta protejează firele de păr de degradarea pe care o cauzează căldura. Totodată, datorită faptului că este un echipament revoluționar, repară părul în timpul coafării sale prin intermediul produsului cu keratină reconstructoare - K-PAK Vapor Fuel - care se adaugă în compartimentul transparent cu care este prevăzută placa.

Clientele care au trecut ”pragul” standului Xpert Beauty au fost atât de încântate de rezultatele oferite de Joico Styler, încât au venit și în cea de-a doua zi a evenimentului pentru o nouă sesiune de styling.

Totodată, colegele mele s-au asigurat că răsfață toate persoanele participante la beauty corner cu cele mai calitative brand-uri în materie de păr, astfel încât, pe lângă minunata placă au ”pus la treabă” și produsele de stilizare Moroccanoil și Joico.


Xpert Beauty a fost, de asemenea, singurul participant la eveniment care le-a oferit doamnelor și domnișoarelor posibilitatea de a beneficia de manichiuri frumoase și rapid executate. Iulia, colega noastră, a lucrat cu cele mai de top branduri în materie de lacuri de unghii: CND Vinylux și Morgan Taylor, iar clientele și-au ales culori îndrăznețe - probabil pentru a încuraja primăvara să vină mai repede în Constanța.

Eu, Bianca, m-am ocupat de partea de makeup în cadrul beauty corner-ului Xpert Beauty și am folosit produsele profesionale de la Kryolan pentru look-uri de excepție. Doamnele au optat pentru machiaje naturale - de zi, însă din păcate nu am fotografii cu makeup-urile pe care le-am realizat în cele două zile ale evenimentului.


Pentru că suntem fotogenice și entuziaste ne-am fotografiat în gașcă la o cabină foto ce ne-a fost ”colegă” în cadrul ”All is Beauty” și astfel am obținut câte o poză simpatică numai bună de pus în ramă pentru a ne aminti că la acest eveniment nu numai că am muncit, dar ne-am și distrat.

Toate doamnele care au participat la beauty corner-ul nostru au primit la final câte un goodie bag frumos, iar mai apoi au poposit în magazinul Xpert Beauty pentru a se bucura de cupoanele cu 15% reducere care sunt valabile toată luna martie.

În cazul în care nu ați reușit să ajungeți la stand-ul de la eveniment sau la magazinul nostru până acum, vă așteptăm cu mare drag în fiecare zi între orele 10:00 și 22:00 la etajul -1 pentru a descoperi cele mai profesionale produse și echipamente cunoscute pe plan mondial pentru rezultatele excepționale pe care le oferă. Avem atât produse pentru îngrijirea părului, a unghiilor, cât și pentru îngrijirea tenului sau a corpului. 

De la Guinot, Babor, Academie, Mary Cohr (pe care le-am prezentat și în cadrul ”All is Beauty”), până la Joico, Moroccanoil, Kerastase, Goldwell, Tigi, Vitality's, Kryolan, Balmain sau Gelish, pe toate le găsiți în magazinul Xpert Beauty din City Park Mall! 

P.S. De aproximativ o lună s-a lansat în România brand-ul Kevin Murphy și, în curând, îl vom aduce și în Constanța - doar în magazinul Xpert Beauty.