Makeup SOS: Ziua în care am folosit concealer în loc de fond de ten

Friday, February 12, 2016 0 Comments A+ a-


Nu știu dacă vi s-a întâmplat vreodată să rămâneți fără picătură de fond de ten și să vă amintiți asta exact în ziua în care trebuie să ieșiți în lume. Ei bine, eu am pățit-o și adevărul este că m-am panicat pentru câteva secunde, fiindcă nu îmi place să dau ochii cu orașul aglomerat fără să folosesc fond de ten.

Norocul meu e că sunt inventivă și aruncând o privire kilogramelor de makeup pe care le posed, am realizat că nu ar fi rău să încerc a înlocui pentru o zi fondul de ten cu concealer-ul, căci altă soluție nu aveam, iar eu fără ceva pe față nu aș fi ieșit din casă. Astfel, ținând câte un concealer diferit în fiecare mână, m-am pus pe treabă. M-am simțit ca un pictor care nu avea habar ce face dar speram, în sufletul meu, să îmi reușească noua schemă.

My all-time favorite drugstore concealer este cel de la Oriflame - The One Everlasting Concealer, însă nu l-am folosit pe acesta în loc de fond de ten, fiindcă este puțin mai deschis decât culoarea pielii mele, așa că l-am utilizat ca întotdeauna, doar pentru a ilumina zona de sub ochi și pentru a-mi ascunde câte o imperfecțiune, două.


Cel care mi-a devenit foundation pentru o zi este cel pe care l-am primit de Crăciun, de la prietena mea Oana - Rimmel London - Wake Me Up Anti-Fatigue Effect + Radiant Glow Concealer. Deși știam că nu este la fel de bun ca cel de la Oriflame (nu oferă strălucirea cu care sunt obișnuită și nu are acoperire mare), ca fond de ten a oferit rezultate surprinzător de bune.

Este evident că nu se comportă ca un fond de ten, concealer-ul de la Rimmel având o consistență mai lichidă (cel de la Oriflame nu este atât de apos), dar se întinde bine și oferă o acoperire bunicică. După ce l-am folosit pe toată fața a urmat aplicarea concealer-ului The One în zona de sub ochi, iar rezultatul a fost mai bun decât mă așteptam, pot spune că mi-au fost întrecute așteptările.

Nu arăta ca și cum am o mască pe față, aveam tenul mai radiant decât atunci când foloseam fondul de ten, iar după ce am aplicat bronzer și blush (nu am mai folosit pudră iluminatoare), toate produsele au ajuns a se complimenta unele pe celelalte, neputând spune că e ceva în neregulă cu mine și că am folosit altceva în loc de fond de ten.

După câteva ore însă, tenul a început să-mi lucească puțin (în special în zona T, dar asta cam e ceva normal pentru mine) și m-am gândit că e din cauza primer-ului pe care îl folosisem înaintea concealer-ului de la Rimmel. Spun asta fiindcă am observat în decursul mai multor zile faptul că atunci când am folosit un primer înaintea fondului de ten, fața a început să-mi lucească după câteva ore, însă atunci când am aplicat fondul de ten fără a folosi vreun primer în prealabil, fața nu mi-a lucit absolut deloc. Probabil tenul meu este vinovat, iar primerele pe care le am nu sunt bune pentru tipul meu de ten (mixt), însă cu cât voi încerca mai multe (poate primerele high-end vor da rezultate bune în cazul meu), cu atât voi fi mai aproape de o concluzie mai mult sau mai puțin favorabilă acestora.

De asemenea, citisem pe Marie Claire, dacă nu mă înșel, că dacă ai rămas fără primer pentru ochi, poți folosi puțin concealer și nu vei avea probleme întreaga zi, dar eu nu sunt de acord cu această afirmație. Probabil că acele concealere de marcă au acest efect, însă cu siguranță cel de la Rimmel nu este bun de nimic atunci când îl folosești ca bază pentru fardul de pleoape. Până am ajuns să aplic mascara, pleoapele deja îmi deveniseră uleioase, așa că dacă acest concealer e un bun înlocuitor al fondului de ten, pe partea cealaltă are un big NO-NO din partea mea.

Voi ați făcut vreodată astfel de experimente?