Nu știu cu ce tatuaj să încep!

Sunday, January 24, 2016 16 Comments A+ a-

Îmi doresc un tatuaj de foarte mult timp, dar până acum teama m-a împiedicat să îmi fac. Teama de durere, teama ca va fi prea vizibil (nu că îmi doresc unul imens, dar vreau să fie la încheietura mâinii) și din cauza asta potențialii angajatori m-ar refuza, teama că artistul la care mă duc va da greș și așa mai departe.

Dar anul ăsta mi-am promis că îmi voi face un tatuaj. De fapt, cel puțin un tatuaj. Iar pe primul s-ar putea să îl programez pentru luna februarie, ca un fel de cadou pentru mine însămi. În plus, dacă tot amân, iar rămân doar cu dorința și eu chiar mi-am promis că voi lua atitudine!

Visul meu este să am scris câte ceva în engleză la ambele încheieturi. Ceva mic, elegant și semnificativ sufletului meu. Ceva care să conteze și care să mă încurajeze de fiecare dată când îmi privesc încheieturile. Într-un timp îmi făcusem o listuță cu vreo patru opțiuni, dar nu știu cum am reușit să pierd foaia respectivă.

Dacă aș începe cu un tatuaj la mâna stângă, m-am gândit că l-aș putea ascunde cu ceasul, în cazul în care dau de vreun angajator care nu ar accepta tatuajele. Deși mă cam enervează chestia asta. În America am dat de o casieră la Walmart ce era PLINĂ de cicatrice pe ambele mâini și se vedea că femeia aia și-a făcut rău singură, provocându-și tăieturi cu lama, cel mai probabil. Și cu toate astea era angajată acolo, fără probleme. Nu văd de ce nu s-ar putea întâmpla așa și la noi cu oamenii care au un tatuaj la vedere. Cei tatuați nu sunt mai puțin buni sau mai puțin oameni. Sunt la fel ca toți ceilalți, la fel de normali, adică și au dreptul să fie așa cum vor ei. Iar dacă ei au ales să-și imprime pe corp o chestie, foarte bine. Nu trebuie să îi judecăm sau să îi arătăm cu degetul, ba chiar să le și restrângem opțiunile în câmpul muncii. Dar nu știu de ce mă agit. Cred că oricum cer prea mult de la țara cu principii bine înrădăcinate, țara care interzice căsătoria între persoanele de același sex, care e speriată de orice schimbare și care nu acceptă oamenii așa cum sunt ei - (nu vă panicați, că oricum am spus în articolul precedent că nu iubesc România 24 de ore din 24).

În fine, să revenim. Spuneam că aș începe cu tatuajul la încheietură, însă încă nu sunt super sigură. Dacă nu-l pot acoperi prea bine cu ceasul? Dar eu tot vreau, mi se pare cea mai mișto zonă pentru a avea un tatuaj, chiar dacă e un loc mai dureros...


Aș vrea să am scrisă chestia asta - Follow your heart, dar bineînțeles că în format mult mai mic și la încheietura mâinii, nu cum e în poză. Bine, ăsta este unul dintre ”citate”. Pe restul nu mi le mai amintesc, dar trebuie să găsesc foaia pe care le scrisesem. O prietenă îmi spusese că mi-aș putea scrie Why not? și nu mi se pare o idee rea. Chiar m-ar motiva să fac lucrurile de care îmi este frică, dar mă mai gândesc. Nu mi se pare atât de profund pe cât mi-aș dori.


Mi-ar plăcea o inimioara în genul ăsta, dar pe degetul inelar ca să aibă, totuși, o semnificație aparte.


Și așa ceva mi-ar plăcea, deși steluța aia nu reprezintă nimic pentru mine, așa că probabil o voi înlocui cu altceva. Însă cred cu tărie că un tatuaj ar arăta bine în zona aia a corpului.


De asemenea, îmi doresc să-mi tatuez niște păsări în zbor, dar nu la încheietură. Acestea sunt făcute doar pentru citate, din punctul meu de vedere. Păsările astea mă duc cu gândul la libertate și cred că ar arăta drăguț în locul steluței de mai sus. Hmm....


Deși prietena mea mi-a spus că a-ți tatua o cruce nu prea e bine, fiindcă nu așa îți arăți credința, mai ales că Biserica nu acceptă tatuajele, totuși nu mi-am putut scoate ideea asta din cap. Pentru mine chiar ar însemna mult un astfel de tatuaj. Numai că mi-aș face cruciulița pe mâna dreaptă, nu pe cea stângă.

Voi ce credeți? Cu ce tatuaj să încep? Și ce alte idei îmi mai puteți da? :)

16 comentarii

Write comentarii
Unknown
AUTHOR
Sunday, January 24, 2016 delete

so funny... si eu sunt in aceeasi situatie. stiu ca vreau un tatuaj dar nu stiu exact ce. la cateva cuvinte ma gandeam si eu dar imi este atat de greu sa ma hotarasc. incheietura mainii sigur va fi prima zona unde imi voi face un tatuaj. daca reusesc sa il fac pe acesta, vor urma si glezna, degetul sau undeva lateralul palmii, umarul. abia astept sa il vad pe al tau.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Sunday, January 24, 2016 delete

Ah, si imi doresc si semnul meu zodiacal, berbec, sa stiu ca sunt puternica de fiecare data cand voi avea greutati, vreau si o floare-de-colt printre stanci, o clepsidra cu ceva scris("carpe diem").

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, January 24, 2016 delete

Ooo si mie mi-ar placea un tatuaj pe lateralul degetului. De preferat al degetului mic. Cred ca ar arata super misto!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, January 24, 2016 delete

Nu vrei putine, ceea ce mi se pare foarte tare!

Faza cu semnul zodiacal imi place, dar eu nu mi-as pune pe corp zodia mea - btw, sunt leu. Pentru mine, personal, tatuajul care ar avea impactul cel mai mare ar fi acela scris, nu simbolul unei chestii. Dar na, fiecare cu gustul lui. Sa imi arati si tu tatuajele tale!! :)

Reply
avatar
andra kat
AUTHOR
Sunday, January 24, 2016 delete

Incepe cu tatuajul pe care esti 100% sau chiar mai mult.. sigura ca ti-l doresti sa il ai toata viata :)) Desi nici asta nu e neaparat, ti-l poti modifica oricand. Eu am ajuns de la doua stelute pe gamba, sa fiu tatuata pe toata gamba pentru ca desi am un tatuaj pe picior, sunt tatuata de 3 ori. Mi-am dorit mai mult, mai mult.. mai mult.
La incheietura sa stii ca ti l poti acoperi in caz de urgenta si cu multe bratari, fara sa dai de banuit, nu numai cu un ceas.

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, January 24, 2016 delete

Ai dreptate, ar trebui sa incep cu cel pe care mi-l doresc pentru toata viata, iar asta inseamna ca voi incepe cu cel de la incheietura mainii stangi. Bine ca mi-ai spus si de bratari, ca nu m-am gandit la asta pana acum. Nu stiu de ce imi venea in minte doar ceasul. :))

Reply
avatar
Natural
AUTHOR
Monday, January 25, 2016 delete

Cum zice si Andra Kat, daca nu esti sigura 100% ca ala e tatuajul pe care ti-l doresti, nu cred ca merita sa-l zoresti. La un pinguin zburator nu te-ai gandit? :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, January 25, 2016 delete

:)) Nu m-am gandit... Nu vreau nici pinguin zburator, nici nezburator, sunt sigura. :)) Dar citat la incheietura sunt convinsa ca vreau. :)

Reply
avatar
Monday, January 25, 2016 delete

daca stai sa te gandesti prea mult, nu-l mai face. serios. o sa-l regreti. eu cand am vrut tatuaj, apai m-am dus si mi l-am facut. si pe primul si pe al doilea. adevarat, nu le am in zone vizibile (unul pe omoplat, unul pe glezna), dar si teama de a nu fi anagajata nu prea e justficata. eu am cercel in spranceana si n-am avut probleme. necazuri apar atunci cand ai un job in care iei contact cu omul. in alt caz...mai rar

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, January 25, 2016 delete

Nu am cum sa regret. Nu e ca si cum stau pe ganduri din cauza ca nu stiu daca sa-mi fac un tatuaj sau nu. Sunt sigura ca vreau unul, insa temerea de durere este cea care m-a oprit pana acum. Adica frica asta e cea mai mare dintre toate.

Si tinand cont ca am vorbit despre teama de a nu fi angajata, inseamna ca-mi doresc sa am un job in care sa iau contact cu oamenii. :) Consider ca e justificata, deci. :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Thursday, January 28, 2016 delete

Bi draga, si eu am tatuaj pe omoplat si sa stii ca durerea de la epilatul in anumite zone, stii tu care, e mult mai mare decat cea pe care o simti cand iti faci un tatuaj. Cel putin asa i-am spus eu tipului care m-a tatuat, cand m-a intrebat daca m-a durut. Nu ai de ce sa te temi de durere, pe bune. Sunt, e adevarat, si zone mai sensibile, gen exact pe coloana sau la incheietura mainii, acolo unde se vad venele cel mai tare ( cum e tatuajul acela cu pasarile in zbor), dar sa stii ca merita oricum. Eu m-am simtit dupa asta ca dupa ce mi-as fi facut un cadou luxos ( desi tatuajul nu m-a costat decat f putin :) ). Cat despre un job la care sa iei contact cu oamenii...cred ca un tatuaj repreznta o problema numai daca e foarte mare, dar ceea ce ai aratat tu aici sunt discrete si dragute. Una e sa ai tatuat pe mana sau pe gat ceva, altceva sa ai tatuata TOATA mana...
Succes si sa ne arati ce ti-ai facut cat mai repede!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Saturday, January 30, 2016 delete

Multumesc, Dana, pentru incurajari! Ai dreptate, asa ca mai bine imi iau inima in dinti si trec la actiune! Exact asa ma simt si eu, ca si cum urmeaza sa-mi fac un cadou luxos, pe care mi l-am dorit atat de mult. :)

Te pup!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Sunday, January 31, 2016 delete

Eu am 3, destul de maricele si in locuri destul de dureroase, dar mi le am dorit ff mult, fix acolo si m am gandit mereu ca durerea e pe moment, dar ce va ramane dupa, merita!
Asa ca orice iti doresti cu adevarat, se va implini! :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, February 21, 2016 delete

Wow, ar trebui sa ni le arati! :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Monday, February 22, 2016 delete

Le as arata cu drag, dar aici nu cred ca merg atasate imagini

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, February 22, 2016 delete

Nu merg. :( Dar imi poti trimite poze prin mesaj, pe pagina de Facebook a blogului, apasand iconita destinata FB in coltul din dreapta, sus.

Reply
avatar