Susțin Spring SuperBlog 2016!

Thursday, February 25, 2016 7 Comments A+ a-

Data de 1 martie îi duce pe bloggeri cu gândul la începerea competiției SuperBlog, abia mai apoi realizează că tot atunci este marcată și venirea primăverii!

Da, mai sunt câteva zile până la lansarea primei probe, iar eu sunt mai entuziasmată ca niciodată, de parcă nu stau pe margine, ci chiar particip! Însă... bineînțeles că nu particip, fiindcă este rândul colegilor mei să se dueleze în creativitate și tastaturi. 

Observ că în acest an sunt foarte mulți bloggeri ce își doresc să câștige, dar fie vorba între noi... ei nu au habar cât de GREU este doar să privești, fără să îți storci creierul pentru a găsi cele mai faine idei, nu știu cât de ciudată e viața fără deadline-uri, fără stresul introducerii pe platformă a articolelor la ora 23:58, fără entuziasmul abuzării tastei F5! Toată lumea vrea să câștige, dar nimeni nu se gândește la repercusiuni! E destul de dificil să stai pe tușă, vă garantez!


Dar vă înțeleg... Și eu mi-am dorit să trec prima linia de Finish, ba chiar am stat cu sufletul la gură atunci când mă simțeam amenințată de cei din Top 3. Totul a ieșit bine, până la urmă. Am fost declarată câștigătoare acum aproximativ doi ani, iar de atunci... tot stau. Și tot privesc. Și tot stau! Să nu aveți impresia că nu sunteți invidiați! În sensul bun, desigur. Știu sigur că eu și Daniel Botea am vrea să mai fim în locul vostru. Măcar o dată.

Pentru că nu se poate... Susținem concursul nostru de suflet în calitate de Bloggeri Parteneri alături de Cornelia Crina Popa, Cristina Lincu, Dana Lalici, Christian Hertzug, Robin Molnar, Manuel Cheța, ArenaIT.net, Raluca Gabriela Cincu, Mirela Șurghie și Dumitru Stoica.

Totodată, țin să vă spun că organizatorii concursului, dragii noștri Claudia și Albert ne-au surprins cu niște noutăți! Prima noutate... Ieri, pe 24 februarie (adică de Dragobete ) au dat startul înscrierilor, chiar dacă prima probă va apărea marți. Iar cea de-a doua noutate este că această ediție va dura mai mult (până pe 11 aprilie), ceea ce înseamnă că vor fi mai multe probe și mai multe premii!

Așadar, vreau să vă urez tuturor mult succes și multă inspirație! #fieca cel mai bun să câștige!

7 comentarii

Write comentarii
Alina
AUTHOR
Thursday, February 25, 2016 delete

Mulțumiiiimmmm!!!!! :*

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Thursday, February 25, 2016 delete

Multumim, draga mea! Aştept să-mi faci galerie :))) bahhahahaha

Reply
avatar
Thursday, February 25, 2016 delete

Bine te-am regasit, Bianca! Multumim pentru sustinere, ne bucuram sa te avem alaturi :)
Ca bine zici: tare greu este pe margine! Cu atata entuziasm colectiv, ne molipsim, parca am vrea si noi sa participam :))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, February 25, 2016 delete

Of, Claudia! Ce bine ar fi daca ar veni editia aceea in care am participa cu totii! :)) De la organizatori, pana la... bloggeri parteneri. :D

Reply
avatar