Sănătate la pahar - Rețetă de smoothie

Thursday, January 14, 2016 2 Comments A+ a-


Deoarece nu sunt înnebunită după salate (nici de fructe, dar nici de legume), am ajuns la concluzia că singura modalitate de a mă hrăni corespunzător este aceea de a-mi face ”salate la pahar”, adică smoothie-uri. Astăzi am făcut o combinație cu ceea ce am găsit prin casă, iar rezultatele au fost delicioase!

Ingrediente


- 2 kiwi
- o banană
- un măr
- câteva felii de castravete
- sucul de la jumătate de lămâie
- apă rece

Mod de preparare:

Mixează totul într-un blender până obții un piure fluid. Adaugă apă rece, dacă ți se pare că e prea groasă compoziția.


Smoothie-urile mi se par mai gustoase și mai hrănitoare față de apele enzimatice (cele dintâi sunt mai bogate în nutrienți decât cele din urmă). Diferența dintre cele două este aceea că apa enzimatică se obține prin amestecarea apei plate cu fructe / legume / verdețuri tăiate, iar smoothie-urile rezultă în urma mărunțirii complete a ingredientelor și amestecarea acestora cu apă sau lapte, în funcție de preferințe.

2 comentarii

Write comentarii
Alina
AUTHOR
Saturday, January 16, 2016 delete

Daca tot n-ai niciun comentariu, o sa iti spun ca ti-au iesit bine pozele. N-as bea asa ceva! :)))

Reply
avatar
Saturday, January 16, 2016 delete

Sunt chiar super bune smoothie-urile, nu inteleg de ce nu ai bea! Faci exact ca mama. Si ea a spus ca nici macar nu ar gusta. :))

Reply
avatar