Piatra de alaun - remediu pentru coșuri și transpirația urât mirositoare

Thursday, April 24, 2014 4 Comments A+ a-

De vreo două săptămâni am început să folosesc piatra de alaun, fiindcă auzisem doar lucruri bune despre ea. Luptă împotriva transpirației urât mirositoare (dar eu nu mă confrunt cu această problemă) și împotriva coșurilor. Până acum am folosit-o exclusiv pentru tratarea coșurilor și a urmelor lăsate de acestea în timp, de aceea îmi permit să-mi dau cu părerea.

Piatra de alaun este un produs 100% natural, un cristal extras din minele din Siria, ce este polizat și pregătit pentru a fi vândut. Este hipoalergenic, putând fi utilizat chiar și de persoanele cu piele sensibilă. Are proprietăți antibacteriene, astringente (închide porii, fără să îi blocheze) și hemostatice (oprește sângerările cauzate de tăieturile superficiale).

Nu vă afectează sănătatea, întrucât nu are miros, nu conține alcool, conservanți, parabeni sau aluminiu. Repet, este un produs 100% natural. Nu lasă urme pe haine și se consumă foarte greu. Singurul ingredient din componența pietrei de alaun este Potassium Alum. Pe piață există varianta sintetică a acesteia și vă puteți da seama de acest lucru, citind ingredientele. Pe eticheta variantei sintetice scrie ”ammonium alum”, în loc de ”potassium alum”.

Mod de folosire:

Se umezește piatra în apă rece și se aplică în locul dorit. Poate fi folosită atât în zona axilei, cât și pe față, mâini sau picioare. Indiferent dacă este vorba despre coșuri, urme lăsate de acnee, tăieturi, miros de transpirație sau înțepături de insecte, piatra de alaun este o minune.


Se formează la nivelul pielii o peliculă invizibilă de săruri minerale, care împiedică dezvoltarea bacteriilor, protejându-te de coșuri și de mirosul de transpirație, fără să îți afecteze sănătatea.

Nu împiedică procesul natural de transpirație (repet, nu blochează porii - corpul poate elimina toxinele, fără probleme), ci te protejează de bacterii, de mirosurile neplăcute.

Experiența mea:

Până în momentul de față, am folosit piatra de alaun doar pentru tratarea coșurilor existente și a urmelor lăsate de cele pe care le-am zgândărit, deși nu trebuia. Sunt genul de persoană care, uneori, stă cu mâna pe față chiar dacă e conștientă că face rău tenului. Și, în general, mă asigur că un coș vizibil doar cu lupa ajunge să fie văzut, în cele din urmă, din satelit, înfingându-mi unghiuțele în el.

De când am început să folosesc piatra de alaun, parcă îmi dă cineva peste mână. Vă spun cu mândrie în suflet: NU mi-am mai provocat rău singură! Sunt foarte cumințică, mai ales datorită faptului că rezultatele nu au întârziat să apară. De ce spun asta?

Ei bine, de două săptămâni încoace, adică din momentul în care am pus piatra la treabă (zilnic, dimineața și seara, după ce spăl fața foarte bine), am observat că ale mele coșuri au început să se usuce, să dispară și urmele avute se ”evaporează” treptat. M-am cam dezobișnuit și de ritualul stoarcerii monstruleților, fapt ce denotă că ar trebui să fiu în Cartea Recordurilor.

Sinceră să fiu, nu mă așteptam ca diferența dintre ”atunci” și ”acum” să fie atât de vizibilă, nici să se îmbunătățească starea tenului meu peste noapte. Însă m-am înșelat. Și mă bucur să spun asta!

Piatra de alaun este o necesitate la casa omului. Ținând cont de faptul că multe persoane au lăudat-o atât pentru proprietățile sale, cât și pentru miracolele pe care le face în privința transpirației, tind să cred că nu va mai dura mult până o voi ridica în slăvi și eu, chiar și din acest punct de vedere.

Deodorantele de pe piață conțin aluminiu, factor extrem de nociv pentru sănătate, însă piatra de alaun este alternativa naturală a acestora.


Cât costă:

Produsul achiziționat de mine a costat 20 de lei și l-am comandat de pe internet. Deși piatra de alaun este mai scumpă decât deodorantele obișnuite, vă asigur că merită toți banii. Până la urmă, e multifuncțională, nu?

Știu că aceasta nu se găsește doar în mediul online, ci poate fi cumpărată și din magazinele fizice, dar nu știu să vă spun numele lor. Dacă veți căuta, veți găsi. Și chiar sper că se va întâmpla așa, fiindcă vă recomand din toată inima piatra de alaun!

P.S. Acesta NU este un advertorial, ci un articol normal, în care mi-am exprimat părerea cu privire la un produs extrem de folositor.

4 comentarii

Write comentarii
Lamiita Petre
AUTHOR
Friday, April 25, 2014 delete

Ma tenteaza , daca e multifunctionala .... de ce nu ? desi nu ma confrunt nici cu cosuri , nici cu transpiratia excesiva dar ptr ca tocmai mi se va termina antipespirantul , ar fi bine sa o incerc . Chiar eram nehotarata ce sa imi iau .Multumim ptr recomandare .O intrebare as avea , numai de pe internet se poate achizitiona , stii cumva ?

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, April 25, 2014 delete

Asa cum am spus in articol: Știu că aceasta nu se găsește doar în mediul online, ci poate fi cumpărată și din magazinele fizice, dar nu știu să vă spun numele lor. Dacă veți căuta, veți găsi. Și chiar sper că se va întâmpla așa, fiindcă vă recomand din toată inima piatra de alaun. :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Saturday, April 26, 2014 delete

Interesant produs !!! Am să caut și yo ceva similar pe aici.
P.S. Ar trebui să verifici dacă blog'ul tău este adaptat și pentru mobil. Pentru că se deschide tip "desktop".

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Saturday, April 26, 2014 delete

Blogul este adaptat pentru mobil. Mie imi apare cum trebuie, nu tip "desktop". :D

Reply
avatar