I am The One!

Monday, April 28, 2014 1 Comments A+ a-


Sunt o fată care a crescut cu Oriflame. Mama își comanda în fiecare lună câte ceva din catalog, iar eu admiram fiecare produs împachetat cu grijă. Mă fascina bucuria din ochii mamei, atunci când vedea rujurile strălucitoare ce ieșeau triumfătoare din lupta cu ambalajele. Totodată, îmi amintesc că aveam o colecție întreagă de geluri de duș catifelate, cu arome fermecătoare, ce ne trezeau simțurile și ne bucurau sufletele. Fiecare rimel, fond de ten sau parfum erau puse la loc de cinste pe măsuța de toaletă a mamei. O bună perioadă de timp, nu am avut voie să folosesc decât parfumurile, însă, odată cu înflorirea perioadei adolescenței, m-am putut bucura de rimel și de unul dintre rujurile cremoase de la Oriflame.

Având tangență încă din copilărie cu produsele de înaltă calitate, am reușit să dezvolt o pasiune pentru tot ceea ce înseamnă beauty. De când mă știu, așteptam cu sufletul la gură fiecare colet. Tremuram de emoție alături de mama, în timp ce deschideam cutia, pentru a vedea cu ce lucrușoare urma să ne mai răsfățăm.

De atunci, a trecut destul de mult timp. Dar iubirea pentru Oriflame a rămas la fel de intensă, la fel de pură. Și, aflând că firma mea de suflet a lansat un nou brand de machiaj, am fost convinsă de faptul că vreau să văd, să simt, să folosesc și să mă bucur de toate produsele puse la dispoziție de brand-ul The ONE by Oriflame. Fiind creat cu scopul de a îmbina standardele înalte de calitate ale machiajului și tendințele din modă, brand-ul The One este reprezentat de trei game luxuriante:
  • FrumuseÈ›e de zi cu zi - Efort minim, folosind produse ce îți oferă un look natural È™i proaspăt ca o adiere de primăvară.
  • Mega Impact - Produse calitative care te scot din anonimat È™i te pun în lumina reflectoarelor. Folosindu-le, vei emana încredere, feminitate È™i putere.
  • Ultra Rezistență - Vei arăta perfect pe durata întregii zile, fără să-È›i faci griji din cauza unei eventuale reaplicări a rujului.

ÃŽmi doresc foarte mult să primesc noul brand de machiaje Oriflame, deoarece produsele high-end îmi vor face viaÈ›a mai uÈ™oară È™i È›in la reîmprospătarea colecÈ›iei mele. Voi avea tot ce îmi trebuie, la o bătaie din genele rimelate, distanță. Fiecare gamă oferă produse esenÈ›iale, la care răvneÈ™te orice fată, iar eu nu fac excepÈ›ie!

În principal, fardurile cremă pentru pleoape sunt irezistibile! Culori vibrante, pigmentate, de efect. Având ochii verzi, cred că mi s-ar potrivi de minune Rose Gold, Golden Brown, Deep Indigo sau Shimmering Steel.


Cu toate astea, Intense Plum È™i Beige Pearl sunt la fel de potrivite pentru un look de divă! Cu siguranță, fiecare produs din noul brand The ONE by Oriflame contribuie la atitudinea sexy a oricărei femei, atrăgând toate privirile admirative a celor din jur. 

Nu există îndoială! Vreau să mă transpun în pielea unei dive demne de Hollywood, folosind noile produse de înaltă calitate create de profesioniștii suedezi.

Cu ajutorul rujului Power Shine, aÈ™ putea avea întregul univers la picioare. Și... cine nu È™i-ar dori asta?

Pentru o ieÈ™ire din scenă demnă de aplauze, vă las în compania Andreei Raicu, imaginea brandului The One. Cum puteÈ›i obÈ›ine un look de impact, cum puteÈ›i deveni o adevărată divă? VeÈ›i afla în filmuleÈ›ul următor. 

Vizionare plăcută, dragilor!


1 comentarii:

Write comentarii