Vichy Normaderm Hyaluspot - Review

Friday, September 20, 2013 0 Comments A+ a-


Dupa cum stim, cosurile sunt niste mici monstruleti care ne apar pe fata exact in momentele importante ale vietii noastre si au scopul de a ne scoate din sarite! Sunt o gramada de modalitati care promit sa te scape de un cos in cel mai scurt timp posibil dar uneori ajungi sa provoci mai mult rau decat bine.

Astfel, cei de la Vichy au venit cu un produs care te asigura ca dupa 48 de ore de la aplicare, cosul nemernic o sa dispara complet, fara urme. Printr-un concurs organizat de domnisoara Miu Miu acum cateva luni, am pus mana pe un exemplar al acestui produs si bineinteles ca l-am pus la treaba imediat cum l-am primit.


Acest gel trebuie folosit de 2 ori pe zi - dimineata si seara - asa ca m-am conformat si am asteptat minunea. Sceptica fiind din fire, nu am crezut vreo clipa ca o asa frumusete de cos o sa isi ia talpasita de pe fata mea. Dar am ramas surprinsa. Placut. Chiar a doua zi, inflamatia s-a redus considerabil, monstrul nemaiocupandu-mi jumatate de obraz (exagerez, stiu), totodata dand semne ca s-a prins de faptul ca nu este iubit si ca o sa dispara pe vecie din viata mea.

Cei de la Vichy evident ca isi ridica produsul in slavi (pe bune acum, chiar au de ce), insa nu sunt de acord in privinta unui lucru - "nu are efect de luciu" - eh, sa fim seriosi acum. Luceste. Destul de tare. Adica se vede de la 1 km ca te-ai dat cu ceva pe fata, pentru ca in cazul in care ai mai multe cosuri si ai folosit gelul pe fiecare din ele, vei avea 7 puncte lucioase pe nas, frunte si obraz, iar lumea o sa te intrebe ce anume s-a intamplat pe fata ta. Sau poate chiar asta e ideea, sa fii intrebat ce produs ai folosit, iar tu sa spui ca te-ai dat cu Vichy Normaderm Hyaluspot, ca e super si ca face minuni. Iar acea persoana care a pus intrebarea, va da fuga la farmacie si isi va lua propriul tub magic, pentru ca...trebuie sa aiba si ea macar un cos care nu ii da pace si trebuie exterminat.



In afara de faza cu luciul, nu am nimic "negativ" de spus. E perfect. Ma ajuta atunci cand am nevoie, in special in zilele delicate, cand se aduna o armata intreaga de inamici pe tenul meu, iar eu imi aduc artileria grea si ies invingatoare aproape de fiecare data. Sunt unele cosuri mai incapatanate decat de obicei asa ca...da,  exista momente cand gelul nu isi face efectul. Dar nu este asta o problema atat de mare, tinand cont ca in 98% din cazuri, conform experientei mele de testare, rezultatul este unul pozitiv.

Per ansamblu, imi place foarte mult acest tratament local si cu siguranta il voi reachizitiona. Recipientul are 15 ml si contine un gel incolor si racoritor, avand un miros placut. Costa in jur de 67 RON daca nu ma insel (asa il vazusem intr-o farmacie Sensiblu), dar presupun ca pretul variaza putin in functie de locul de unde il cumperi. Desi este la un pret destul de piperat, vi-l recomand cu caldura si puteti sta linistite cateva luni bune, pentru ca nu se termina asa de repede decat daca exagerezi cu utilizarea lui, ceea ce nu e cazul.



Ati incercat pana acum Vichy Normaderm Hyaluspot? Ce parere aveti despre acest produs?