Victoria's Secret Garden Collection - Soft Embrace Hand & Body Cream - Review

Tuesday, September 24, 2013 0 Comments A+ a-

Trebuie sa recunosc, nu am nimic rau de spus despre acest produs! Cred ca este crema mea preferata de pana acum. Principalele puncte forte care ma vor face sa sufar dupa ea atunci cand se va termina:
  • aroma - este una dulce, senzuala, cu tendinte spre cocos sau spre ciocolata (asa mi se pare mie, acum nu pot sa bag mana in foc ca am dreptate). Persista pe piele ceva timp (nu super mult), dupa care incepe sa isi piarda treptat din rezistenta, pana ajunge sa nu se simta mai deloc.
  • pufosenia (hidratarea) - datorita uleiului de avocado, pielea este hidratata in profunzime si ramane catifelata chiar si in locurile mai uscate. Poti simti chiar si a doua zi ca pielea a fost hranita corespunzator, fiind fina, ca cea de bebelus.
  • absorbtia - pentru mine este foarte important ca o crema sa intre repede in piele, fiindca nu am rabdare sa stau "dupa fundul ei" prea mult. In caz de nu are chef sa se absoarba mai repede, atunci imi pare rau, nu pot lasa viata sa treaca pe langa mine asteptand dupa nu stiu ce alifie. Insa nu e cazul cremei despre care vorbim astazi. Aceasta intra in piele foarte repede, nefiind grasa (precum m-as fi asteptat sa fie, din cauza untului de shea), nici incapatanata. Deci nici hainele mele nu au de suferit, thanks God.
  • ambalajul - capacelul e destul de solid si nu imi da impresia aia aiurea de "daca te mai deschid de vreo 2-3 ori, e posibil sa te dezmembrezi de tot". Tubul contine 200 ml de crema, ceea ce este mai mult decat super. Cu toate astea, sunt zgarcita atunci cand o folosesc pentru ca as putea sa vars cateva lacrimi daca mi s-ar termina prea curand...

Sunt curioasa daca se mai regasesc iubitoare de produse de la Victoria's Secret pe aici!
Faceti-va auzite, domnisoarelor / doamnelor!