Cea mai importantă alegere prin care îți salvezi banii

Sunday, February 12, 2017 4 Comments A+ a-

Eu pot face pentru tine prin acest articol un lucru pe care niciun alt om nu îl poate face. Singura problemă care trebuie hotărâtă este dacă vrei să te bucuri cât mai mult timp de cea mai înaltă calitate a telefonului tău sau nu. Sunt convinsă că îți surâde ideea, asta își dorește oricine are un smartphone pe care îl prețuiește.

Dar te-ai gândit vreodată că atunci când nu îți protejezi ecranul telefonului cu o folie protectoare acesta este expus riscului de a se deteriora până în stadiul în care nu vei mai putea folosi absolut deloc device-ul? Oare acest lucru nu ar aduce cheltuieli suplimentare pentru tine și o pierdere fără rost a banilor pe care i-ai muncit? Ba da, exact asta ar aduce! Și vorbesc în cunoștință de cauză.

Acum aproximativ un an am reușit performanța de a sparge display-ul telefonului abia cumpărat în urma economiilor făcute de-a lungul a șase luni. Pentru a sărbători noua achiziție am decis să ies în oraș cu prietenele mele și tare m-am bucurat când una dintre ele a adus un selfie stick pentru a marca fericitul eveniment așa cum trebuie. Nu pot spune decât că am simțit cum mi-a stat inima în momentul în care ecranul smartphone-ului s-a făcut țăndări în urma contactului cu podeaua. Greșeala a fost aceea că telefonul nu era fixat bine în selfie stick? Nicidecum. Greșeala a fost că nu mi-am cumpărat o folie protectoare de la bun început!
Sursă foto: Smart Protection

Cum am ajuns la concluzia asta? Ei bine, în urma neplăcutului incident și mai ales în urma faptului că știam de importanța și utilitatea unei folii de protecție însă, cu toate acestea, alesesem să nu îmi cumpăr una deoarece eram convinsă că telefonul meu nu va păți nimic. Vedeam folia ca fiind un accesoriu de care mă puteam lipsi, întrucât aceea de sticlă securizată era un pic scumpă și trăiam cu greșita impresie că se aplică destul de greu - lucru ce demonstrează că eram mai puțin informată decât credeam inițial. Am vrut să economisesc câțiva zeci de lei și am ajuns să fac praf și pulbere peste 3000 de lei + încă 3500, fiindcă a trebuit să îmi iau un smartphone nou. Numai că de data aceasta am învățat lecția și i-am făcut asigurare de viață prietenului meu cel mai inteligent, cumpărându-i o folie din sticlă securizată Ultra Smart Protection. Recunosc că acum sunt mult mai liniștită, deoarece nu mai stau cu grijă la fiecare poză făcută cu selfie stick-ul.

Sper că am vorbit suficient despre cazul meu, astfel încât să fi învățat și tu ceva din greșeala și lecția mea. Însă prin acest articol vreau să îți vorbesc despre unele dintre lucrurile pe care ți le dorești tu. Sau mai bine zis... voi, căci sunteți mai mulți cei care citiți aceste rânduri.

Toți dintre voi aveți smartphone-uri. Vreți ca ele să funcționeze la o capacitate și o calitate cât mai înaltă pentru un timp îndelungat, da? Vreți să vă bucurați de suprafața netedă și perfectă a display-ului, fără să vă confruntați cu diverse tipuri de zgârieturi sau amprente neplăcute. Vreți să vedeți toate expresiile mamei sau surorii voastre atunci când vă vedeți pe Skype, fără a vă fi perturbată imaginea de o parte nefuncțională și ciobită a ecranului. Vreți să trăiți fără stresul că display-ul se va sparge la prima căzătură.

Cum puteți face toate acestea?

Singurul fel prin care realizați aceste lucruri este aplicarea unei folii protectoare ecranului telefonului vostru.

Poate încă aveți convingerea pe care am avut-o la rândul meu, aceea că nu se va întâmpla nimic dacă aveți grijă, însă țineți cont - display-ul reprezintă cea mai fragilă, vulnerabilă și sensibilă componentă a smartphone-ului pe care-l dețineți. Chiar și cel mai mărunt grăunte de nisip poate provoca zgârieturi grave.

Unii dintre voi poate ezită să cumpere o folie de protecție din cauză că au aceeași temere și anume faptul că ar fi o cheltuială nefondată și fără rost. Ei bine, vă pot spune că așa cum mașina declanșează airbag-urile pentru a vă proteja în caz de impact, așa și folia intervine pentru a păstra la distanță obiectele vătămătoare de ecranul telefonului. Nu știu o cale mai bună de a prelungi viața display-ului și practic a întregului telefon decât prin folia protectoare!

Cu toate cunoștințele și experiențele pe care le am în acest moment în acest domeniu, dacă ați fi parte din familia mea v-aș spune următorul lucru: vă sfătuiesc să vă cumpărați chiar astăzi o folie protectoare pentru telefonul vostru în condițiile în care vreți să vă protejați banii!

Sursă foto: Smart Protection

Înțeleg, de exemplu, că poate vreți să faceți economie considerând că nu aveți nevoie de o folie și că vă puteți păstra display-ul în perfectă stare. Însă pentru a reuși acest lucru sunteți dispuși, printre altele, să acordați o atenție sporită tuturor momentelor când voi sau altcineva umblă cu telefonul? Să aveți grijă constant să nu zgâriați ecranul cu unghiile atunci când scrieți un mesaj persoanei iubite? Să nu vă cadă din buzunar când băgați cu rapiditate telefonul în geacă din cauza grabei sau să nu dea ”nas în nas” cu monedele rătăcite pe fundul poșetei?

Cu alte cuvinte, aveți încredere că nu va exista nici măcar o situație de neatenție din pricina căreia ecranul smartphone-ului va suferi o zgârietură dar, în eventualitatea în care se întâmplă, nu mai aveți aceeași încredere că acest lucru nu va mai avea loc din nou. Corect?

Însă luând în considerare al doilea scenariu și o zgârietură destul de serioasă, deja va fi fost prea târziu pentru a mai lua măsuri de precauție, întrucât display-ul este deja fisurat, a suferit un șoc și zgârietura rămâne vizibilă chiar dacă hotărâți să-i puneți telefonului folie protectoare. Am dreptate?

Atunci de ce să nu considerați a fi de o importanță majoră pentru voi achiziționarea unei folii de protecție?

Să presupunem că într-o zi vă lăsați smartphone-ul nesupravegheat, iar nepotul ce vă vizitează sparge ecranul acestuia din cauză că a alunecat și a căzut pe gresie în timp ce avea telefonul vostru în mână. Probabil că v-ați supăra mai mult pe părinții lui, căci ar fi trebuit să-l învețe că nu e frumos să umble cu lucrurile altora fără a cere voie înainte, dar voi ați fi singurii vinovați în situația de față - de ce nu ați securizat display-ul cu folie de protecție?

Primul lucru pe care l-ați face a doua zi ar fi să mergeți la un service care să vă schimbe ecranul, fiind nevoie să plătiți chiar jumătate din prețul total al telefonului, ori ați merge la un magazin specializat pentru a vă cumpăra un telefon nou, nu-i așa?

În acest caz nu va fi vorba de sute sau mii de lei pierduți pentru voi? Acest lucru nu va reprezenta diferența dintre o perioadă profitabilă, în care veți putea folosi economiile în alte scopuri și o perioadă cu pierderi, în care veți cumpăra două telefoane într-un scurt interval de timp? De ce să vă asumați acest risc?

De ce să nu considerați că această investiție într-o folie protectoare de bună calitate este de maximă importanță pentru voi, în condițiile în care aveți sau nu aveți posibilitatea de a cumpăra un telefon nou după fiecare neatenție? Vă asumați riscul inutil de a pierde salariul pe o lună sau două, în loc să vă asigurați că telefonul are parte de cea mai înaltă protecție indiferent de ce sau de cine intră în contact cu el?

Sursă foto: Smart Protection

Poate că ar trebui să fiu mai specifică de atât - folia protectoare vă salvează banii de la cheltuielile care intervin în urma deteriorării ecranului smartphone-ului vostru! Luați astăzi o folie protectoare. Este important. Este extrem de important pentru buzunarul vostru, dar și pentru a vă îndepărta stresul. În plus, o veți lua și la un preț avantajos, întrucât în perioada 10-14 februarie puteți cumpăra o folie sau mai multe (TOATE au această reducere) cu 25% reducere de pe smartprotection.ro datorită campaniei de Valentine's Day

Unde mai puneți că vă puteți aplica singuri folia în confortul propriilor cămine, deoarece aceasta vine la pachet cu un kit de instrucțiuni?! Dar și cu o garanție de instalare oferită în 15 zile calendaristice de la data cumpărării ei! Ceea ce înseamnă că dacă ați aplicat în mod greșit folia, primiți 50% reducere la același produs! Nu trebuie decât să cereți în termen de 15 zile garanția de instalare.

Dacă vă prețuiți telefonul și banii pe care îi câștigați este absolut necesar să faceți asta. Dacă nu v-am convins până acum, iată 5 motive pentru care eu cred că este utilă o folie protectoare pentru smartphone:

1. Folia absoarbe șocurile provocate de căzături, precum și de obiectele ascuțite sau foarte dure. Rezistența la impactul provocat de nisip, chei, monede, ba chiar și de cuțite determină display-ul să rămână intact, în stare perfectă, chiar dacă telefonul se confruntă cu incidente care pot distruge calitatea ecranului. Cei de la Smart Protection comercializează două tipuri de folie: Clasic Smart Protection (rezistență de 6H) și Sticlă securizată Ultra Smart Protection (rezistență de 9H - cel mai mare grad de rezistență care există în prezent), în timp ce foliile obișnuite oferă o duritate de doar 3H.

2. Folia protejează display-ul original al smartphone-ului de praf, de pete, de grăsimea degetelor, de picături de apă, murdărie și tot felul de reziduuri, aceasta fiind foarte ușor de îngrijit și de curățat.

3. Folia prelungește durata de viață a ecranului, neafectând calitatea și claritatea imaginilor sau a culorilor, experiența folosirii telefonului rămânând la fel de plăcută, mai ales datorită faptului că folia se simte la atingere exact ca ecranul original, nefiind nevoie să apăsați mai tare pentru a fi preluate comenzile.

4. Folia este utilă pentru orice smartphone datorită faptului că funcționează precum o oglindă atunci când ecranul este stins și revine la stadiul de ”fereastră impecabilă” prin care aveți acces la realitatea virtuală. Astfel vă puteți aranja părul sau, în cazul doamnelor, vă puteți retușa machiajul oricând doriți, dar mai ales înaintea unui interviu sau a unei întâlniri importante.

5. Folia este utilă deoarece reprezintă o investiție în adevăratul sens al cuvântului. Având un preț extrem de avantajos, vă oferă calitatea Premium de care ecranul telefonului vostru are nevoie, astfel încât nu veți ajunge în situația în care ar trebui să scoateți o sumă considerabilă din portofel pentru a trata ceea ce nu ați prevenit. Este importantă protejarea valorii smartphone-urilor voastre!



Vă plac aceste avantaje? Credeți că este o idee bună să vă cumpărați folie protectoare? Eu cred că este în interesul vostru și mai cred că vă doriți să beneficiați de cea mai mare siguranță si calitate pentru telefonul vostru. Este corect?

În afară de asta vreau să vă mai spun un lucru:

Achiziționarea unei folii de protecție va fi cea mai bună alegere pe care ați făcut-o vreodată pentru smartphone-ul pe care îl dețineți.

4 comentarii

Write comentarii
andra kat
AUTHOR
Monday, February 13, 2017 delete

Eu dintotdeauna am avut folie la telefon, nu pot sa il concep altfel :))
desi nu mi-am spart telefonul niciodata, o am pe sora mea exemplu care si-a schimbat de nenumarate ori dispalyul pentru ca l-a spart

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Monday, February 13, 2017 delete

Multumesc pentru ajutor. Articolul tau m-a convins ca achizitionarea foliei pentru smartphone este intr-adevar o investitie! Succes :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, February 13, 2017 delete

Tot ce pot spune este că sper că a învățat din greșeala pe care a făcut-o de nenumărate ori. :)) Recomandă-i folia din sticlă securizată! Este cea mai bună!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, February 13, 2017 delete

Mulțumesc și eu pentru comentariu, Ștefăniță! Mă bucur că eu sunt cea care te-a convins de acest lucru, nu un potențial display spart. :)

Reply
avatar