Blogal Initiative m-a ajutat să evoluez!

Wednesday, February 15, 2017 0 Comments A+ a-

Platforma Blogal Initiative a luat naștere acum aproximativ 6 ani, iar dacă aș fi avut blog pe vremea aceea, cu siguranță participările mele la campanii ar fi fost mai numeroase. Dar eu sunt blogger de trei ani și jumătate, însă asta nu înseamnă că nu am profitat la maximum de oportunitățile venite datorită uneia dintre cele mai de succes platforme din România.

Blogal Initiative m-a ajutat să evoluez din punct de vedere al scrisului pe teme diverse. M-a luat de mânuță, m-a îndreptat către trepte mai înalte din blogosferă, deschizându-mi noi orizonturi și recompensându-mi munca prin diverse premii. De curând valoarea totală a premiilor oferite prin intermediul campaniilor Blogal a depășit valoarea de 200.000 de euro, lucru ce mi se pare fabulos. 

Voi realizați cât de faină este această comunitate care vă poate aduce atâtea beneficii? Puteți cunoaște persoane noi, cu care să legați prietenii frumoase. Puteți cunoaște companii cu care să colaborați pe termen scurt sau lung. Puteți cunoaște sentimentul minunat de a vă fi recunoscută munca depusă, puteți câștiga premii în bani, produse, vouchere, excursii și așa mai departe. Blogal Initiative unește bloggerii, clienții și agențiile, formând un mediu prietenos pentru toți cei doritori să li se alăture.


Particip la campaniile pe care le lansează Blogal Initiative deoarece simt că în acest fel îmi pot îmbunătăți vizibil modalitatea de a scrie advertoriale de calitate dar, bineînțeles, particip și pentru premiile atât de faine puse la bătaie. Îmi place să mă bucur de călătoria de a scrie alături de unii dintre cei mai interesanți bloggeri din țară, cu gândul că la final doar cei mai buni vor câștiga. Uneori mă aflu și eu printre câștigători, iar acest lucru îmi confirmă ideea că într-adevăr evoluez de la campanie la campanie. Dar chiar și atunci când nu câștig, eu oricum sunt conștientă că experiența în sine mă ajută să învăț ceva și asta mă duce tot către evoluție.

Recomand tuturor bloggerilor începători sau profesioniști să se înscrie în Campionatul Național De Blogging, căci campaniile gândite de Blogal Initiative în colaborare cu diverse firme sunt extrem de faine și ne pot bucura cu ușurință sufletele!