Cu brațele în jurul tău

Tuesday, September 27, 2016 2 Comments A+ a-


Știi, uneori am impresia că Soarele răsare în clipa în care tu decizi că-i dimineață.

Și uneori am impresia că iarba imită perfect culoarea verzuie a ochilor tăi, cu toate că sunt convinsă că în ei se regăsește întregul Univers. Iar Universul nu este verde, ceea ce îți face privirea un adevărat mister.

Dar pe câte întrebări curioase îmi ridică existența ta, pe atât de multe răspunsuri primesc odată cu fiecare îmbrățișare. Și mereu îmi vine să te strâng atât de tare, să îți simt sufletul cum vibrează, să îl simt cu adevărat și să îi pot promite că nu îi voi da drumul niciodată.

Cu brațele în jurul tău vreau să adun momente, amintiri și ani întregi de fericire.

Iar atunci când îți dau drumul din strânsoare vreau să pot culege stele de pe cer și flori de câmp pentru a împleti viața minunată pe care ne-o vom petrece împreună.

Cu brațele în jurul tău vreau să pășim din prezent spre viitor și să adunăm fluturi colorați. Iar apoi să-i eliberăm din palmă și să ne punem dorințe la infinit.

Cu brațele în jurul tău vreau să trăiesc o mie de vieți. Iar atunci când se va fi împlinit cea de-a o mie și una viață, să mă cuprinzi cu brațele tale și să mă iubești pentru totdeauna.

2 comentarii

Write comentarii
Stefanita
AUTHOR
Tuesday, October 04, 2016 delete

Soarele te are in grija, cu ale sale raze calde te protejeaza, cu a sa lumina alba te imbratiseaza 🌞

Reply
avatar