De ce să alegi GoToSUA Work and Travel?

Friday, February 20, 2015 2 Comments A+ a-

Eu am fost plecată anul trecut în America (deja știți, fiindcă m-am asigurat că tot mapamondul a aflat de acest lucru), iar în acest an plec din nou! Anul trecut am ales agenția GTS Work and Travel și am fost super-mega-extra mulțumită de serviciile ei. Și de această dată am ales tot GTS, fiindcă ținând cont de faptul că ne-am înțeles de minune în primul an și am colaborat foarte bine, nu am avut nici măcar un mic motiv pentru a mă gândi să aleg altă agenție. 

Plecarea în State este o chestie cât se poate de serioasă, iar eu chiar nu am de gând să fac experimente, nu am în plan să schimb agenția, doar pentru a vedea cum sunt și altele. Am observat că au fost destui studenți care au ales niște agenții ce au răsărit peste noapte, tocmai pentru că erau mai ieftine și au pățit lucruri nu tocmai plăcute. Nu cred că este cazul să ne zgârcim la bani tocmai acum, fiindcă... vorba aia, trebuie să fim safe din toate punctele de vedere, trebuie să meargă totul ca la carte, fiindcă plecăm la peste 8000 de km depărtare de casă și nu cred că e vreo persoană care să își dorească să i se întâmple diverse, din cauză că agenția aleasă nu s-a ocupat așa cum trebuie de plecarea sa.

Într-adevăr, nu știu cum sunt alte agenții de pe piață, nu pot face comparații, întrucât nu le-am ”încercat” pe toate, dar consider că atâta timp cât am fost mulțumită de serviciile oferite de către GTS, îmi pot spune părerea pe propriul blog. Nu fac reclamă plătită, nu m-a pus nimeni să scriu despre această agenție aici, ci vreau doar să îmi arăt recunoștința celor care s-au ocupat și încă se ocupă de dosarul meu, fiindcă MERITĂ toată aprecierea din lume.

2014 a reprezentat pentru mine... un an absolut superb. Am plecat SINGURĂ pentru prima dată într-o țară străină, am plecat singură pentru prima dată pe alt continent, a fost prima dată când am făcut un pas atât de mare pentru mine, pentru viața mea. Iar atunci când faci o mișcare de acest fel, trebuie să ai alături niște profesioniști, niște oameni în care să te poți încrede cu toată ființa ta și să speri că se vor ocupa așa cum trebuie de absolut tot ce trebuie. Eu am avut inspirația de a alege GoToSUA Work and Travel și nu pot explica în cuvinte cât de bine s-au ocupat de mine.

Nu am idee dacă așa sunt toți First Timerii, dar eu am fost cât se poate de stresată și stresantă. Am dat nenumărate telefoane și mail-uri la agenție, pentru a pune tot felul de întrebări minore, uneori stupide, fiindcă stăteam cu teama de a nu greși ceva în completarea nu-știu-cărui act. Coordonatorii de program mi-au răspuns amabil DE FIECARE DATĂ, au fost extraordinar de răbdători, au încercat (și au reușit) să mă lămurească în privința oricărui aspect pe care nu l-am înțeles, sau asupra căruia se așternuse o oarecare îngrijorare din partea mea. Dacă nu îi sunam eu, mă sunau ei și acest lucru se întâmpla deseori, fiindcă, repet, a pleca de nebun, singur, în America, poate fi o provocare pe cât de frumoasă, pe atât de scary.

De asemenea, am primit zeci de mail-uri cu toți pașii pe care trebuie să îi urmez, cu toate regulile pe care trebuie să le respect, cu toate explicațiile necesare completării actelor, astfel încât nu ar fi trebuit să fiu panicată absolut deloc. Dar... fiind pusă pentru prima dată într-o astfel de situație, mereu am simțit nevoia să întreb diverse lucruri ce îmi puteau aduce liniștea sufletească. Credeți-mă, atunci când ești first timer, te sperie până și faptul că tu ai completat formularul Y cu un pix albastru, deși trebuia neapărat cu un pix negru. Iar faptul că întrebi orice îți trece prin cap pe cineva de la agenție, iar acel cineva îți răspunde calm și te liniștește cu explicații este extrem de IMPORTANT.

Nu știu dacă toți coordonatorii de program sunt așa, dar vă spun sincer că am fost (și încă sunt) extrem de încântată de amabilitatea celor de la GTS Work and Travel, tocmai de aceea vă recomand din suflet serviciile lor. Și ca să nu vă povestesc doar detalii din experiența mea, haideți să vă dau și câteva date oficiale despre această agenție:

  • GTS International România este filiala în România a grupului GTS International, care s-a înființat în anul 1994, în Cehia.
  • GTS International România s-a înființat în 2003, programul Work and Travel fiind derulat de 12 ani împreună cu unul dintre cei mai mari sponsori de programe, CIEE (Council on International Educational Exchange - înființat în 1947), ceea ce reprezintă o garanție a calității și a seriozității.
  • GTS International România se poate lăuda cu o rată de obținere a vizei de către studenți de 97%.
  • Coordonatorii de program sunt foști participanți Work and Travel, ceea ce înseamnă că îți pot împărtăși din experiența lor.
  • GTS International România negociază direct cu companiile aeriene pentru a obține cele mai bune tarife la biletele de avion - eu am plătit 700 de Euro pe biletul dus-întors București (Otopeni) - New York (JFK).
  • Ai o schimbare gratuită la biletul de avion (la plecare sau la întoarcerea în țară, cum doriți).


Dacă vreți să aflați mai multe detalii (referitoare la pașii programului, la costuri, la creditul Work and Travel, la târgurile de joburi, de exemplu), îi puteți găsi aici: http://www.gotosua.ro/home/ sau la sediile din București, Iași, Timișoara (găsiți adresele pe site, desigur).

În cazul în care sunteți din Constanța, mă puteți contacta pe mine, fiindcă sunt reprezentantul GTS în județul Constanța, iar adresa de mail și numărul de telefon le găsiți, de asemenea, pe site-ul agenției.

Dacă sunteți îngrijorați din cauza faptului că GTS nu are sediu în orașul vostru, nu trebuie să vă alarmați. Eu am colaborat foarte, foarte bine cu agenția, deși ne-am auzit doar la telefon sau pe mail. Iar în cazul în care a fost nevoie de actele în original, le-am trimis prin curier la București. În restul cazurilor, am trimis totul pe mail și a fost super ok așa.

Dacă aveți nelămuriri, sunteți liberi să mă întrebați. Fie aici, pe blog, fie pe Facebook sau pe mail.

Și grăbiți-vă! Încă vă puteți înscrie, ceea ce vă și recomand!!!

2 comentarii

Write comentarii
Anonymous
AUTHOR
Friday, February 20, 2015 delete

Mult succes!

Reply
avatar