Cea mai bună agenție de Work & Travel!

Sunday, May 25, 2014 4 Comments A+ a-

Toată lumea a aflat că sunt înscrisă în programul Work & Travel și că mai e o lună și plec. Însă nu sunt multe persoane care știu ce agenție am ales... Tocmai de aceea scriu acest articol.

Atunci când faci un pas atât de mare, este foaaarte important să alegi o agenție bună, cu oameni care știu ce fac, cărora le pasă de tine, care te ajută, indiferent de problema pe care o ai. Am auzit lucruri destul de proaste despre unele agenții (nu, nu e vorba de una singură), așa că am cercetat destul de mult ”piața” și din recomandările prietenilor, am decis să mă înscriu la GTS (www.gotosua.ro).


Credeți-mă când vă spun, din octombrie până în aprilie am stresat coordonatorii cu fel și fel de întrebări. De la cele mai ciudate, până la cele mai importante, iar cei de la GTS mi-au răspuns de fiecare dată la mail-uri, la telefon, m-au ajutat să completez ce nu știam, m-au lămurit și m-au liniștit când intram în panică.

Deși pentru unii pare simplu să pleci în America, vă spun eu: NU E! Ai nevoie de un miliard de acte, de semnături, ștampile, chitanțe, cazier. Trebuie să completezi formulare, să alergi în toate direcțiile pentru a face rost de fiecare act în parte și să faci totul ca la carte. Bineînțeles că de multe lucruri s-au ocupat cei de la agenție, însă nu pot face coordonatorii totul pentru tine... Trebuie să te descurci, să faci rost de tot ce îți trebuie! Iar în cazul în care nu înțelegi ceva, cei de la agenție să fie capabili să te ajute! Și să își dorească să facă asta! Pentru că am auzit de la mulți studenți că agenția X nu își bate capul cu cei care au probleme sau întrebări, că agenția Y nu răspunde la telefon sau la mail-uri... Povești sunt destule, tocmai de aceea trebuie să alegi cea mai potrivită agenție, cea mai serioasă.


Iar eu vă spun cu mâna pe inimă că am ales cea mai bună agenție. Sincer. Nu am avut nici măcar o problemă. Coordonatorii au fost drăguți de fiecare dată, mi-au sărit în ajutor, mi-au vorbit frumos. Niște profesioniști! Exact așa cum mă așteptam! Din acest motiv îi laud și îi recomand! Pentru că sunt foarte, foarte mulțumită de serviciile agenției GTS și cu siguranță, la anul, tot așa voi alege!

Acum ceva timp, întâmplător, am auzit niște lucruri cam urâte de la CINEVA despre GTS, lucruri care m-au uimit, dar nu m-au speriat. Îmi dădusem seama că sunt simple vorbe aruncate în vânt, uite-așa, că e vorba de concurență, însă nu a fost frumos ce s-a întâmplat! NU a fost frumos ce mi s-a spus! De ce să arunci cu noroi în ceilalți? De ce să sperii un student, spunând câte în lună și în stele despre agenția cu care el merge în State? Din răutate? Din invidie? Din răzbunare? Habar nu am. Însă rușine celui/celei care a spus așa ceva! Deși nu aveam o părere extraordinară despre agenția la care lucrează acea persoană, ci mai degrabă îmi era indiferentă, acum chiar că mi s-a întors stomacul pe dos. Și îmi pare rău să spun asta!

Tot ce contează este că eu mi-am făcut o părere super bună despre GTS. Până la urmă, părerile studenților sunt esențiale, nu ale celor care muncesc la agenția concurentă și se trezesc vorbind, doar ca să se afle în treabă!

De mult timp voiam să scriu asta, dar abia acum am prins momentul. Susțin și semnez! Sunt fană GTS și aș băga mâna în foc pentru această agenție!

P.S. Articolul nu este un advertorial. Pur și simplu mi-am scris părerea și am vorbit din proprie experiență!

4 comentarii

Write comentarii
Daniel Botea
AUTHOR
Sunday, May 25, 2014 delete

USA-USA, numai cu ochi pe usa stai :) Spor calator!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Monday, May 26, 2014 delete

Se pare ca avem aceleasi pareri ! :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, May 26, 2014 delete

:))) Adevarat, Daniel! :))

Reply
avatar