Cu întârziere, dar... Susțin SuperBlog 2015!

Saturday, November 07, 2015 2 Comments A+ a-

SustinSuperBlog2015

Long time, no see, știu! Dar am motivele mele, promit! Vara asta mi-am petrecut-o (din nou) în America, iar acum, că m-am întors, m-am gândit... Stai puțin, chiar dacă am decis că în această ediție nu voi mai fi Blogger Partener (da, tot America e ”vinovată”), articolul de susținere îl pot scrie, cu toate că ediția de iarnă a trecut de jumătate.

Probele de acum mi se par la fel de creative ca de fiecare dată, iar bloggerii (vechi și noi) la fel de sclipitori. Sunt tare curioasă cine va trece primul linia de Finish, dar cu siguranță o va face persoana cu cele mai bune și originale idei!

Încă mi se pare ciudat faptul că eu nu pot participa, dar consider că a privi de pe margine este la fel de ok, întrucât nu mai stau timp de două luni de zile cu sufletul la gură. Deși, recunosc, îmi este foarte dor de acest sentiment... De discuțiile purtate până la miezul nopții, de ”Se mișcă clasamentul!”, de ”Eu am primit 100 de puncte!”, de Galele unde toată lumea se simte bine, căci dispare orice urmă de rivalitate.

Concursul a rămas la fel de fain, iar în cea mai mare parte, acest lucru se datorează organizatorilor noștri preferați, care fac orice pentru a duce tradiția SuperBlog mai departe. Cred că orice blogger trebuie să participe, fiindcă asta reprezintă o modalitate foarte bună de a-ți dezvolta latura creativă, de a-ți face foarte mulți prieteni și de a evolua odată cu ei.

2 comentarii

Write comentarii
Natural
AUTHOR
Saturday, November 07, 2015 delete

Bine Pinguine, la final este cea mai mare nevoie de sustinere, cand s-au terminat si forta si creativitatea. Spor sustinator!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Sunday, November 08, 2015 delete

De sustinere este nevoie pe tot parcursul concursului, dar mai ales spre final, cand simti ca cedezi. :)

Reply
avatar