BUZZstore și Vegeta mi-au format dieta!

Monday, May 15, 2017 0 Comments A+ a-

Se apropie cu pași repezi finalul campaniei organizate de BUZZstore și Vegeta România, așa că profit de ocazie pentru a vă vorbi un pic despre minunatele condimente de marinare pe care am avut plăcerea de a le folosi la pregătirea celor mai delicioase preparate.

Datorită acestei campanii am primit spre testare cinci pliculețe diverse de condimente lichide pentru marinare de la Vegeta: universal, barbeque, picant, cu bere și cu usturoi, plus 10 pliante și încă 10 ”seturi” de condimente lichide universal pentru marinare și condimente lichide cu usturoi pentru 10 prieteni sau colegi. Totodată mi-a fost dăruită o carte de bucate cu adevărat deosebită și abia aștept să încerc toate rețetele care sunt scrise cu mult drag acolo!


Odată cu primirea acestor condimente am început să gătesc mai des, trebuie să recunosc și parcă îmi place din ce în ce mai mult să fac asta!



Startul ”bucătărelii” l-am dat folosind condimentul lichid barbeque pentru a marina mușchiulețul de porc pe care îl aveam în congelator. Am ținut carnea pentru 30 de minute în Vegeta, apoi am băgat-o la cuptor alături de câțiva cartofi, iar rezultatul a fost foarte gustos! Mi-ar fi plăcut ca acel gust de barbeque să fie mai intens, așa că următoarea dată am știut că trebuie să las oricare carne la marinat mai mult de 30 de minute, pentru o aromă mai provocatoare în cel mai bun sens posibil.



Pentru că suntem iubitori de usturoi am fost extrem de nerăbdători să încercăm pliculețul de condiment lichid pentru marinare cu usturoi. De această dată am marinat niște copănele de pui pentru aproximativ 45-50 de minute, apoi le-am pus la cuptor împreună cu roșii, dovlecei și un sos de smântână și ou făcut în casă.

Ei bine, am rămas plăcut impresionați atunci când am constatat ce gust delicios și ce aromă faină de usturoi i-a dat condimentul lichid Vegeta cărniței de pui! Aș fi vrut să mai am o duzină de astfel de plicuri, însă m-am bucurat că am putut testa pentru ca pe viitor să pot cumpăra un astfel de condiment lichid extraordinar.


Al treilea pic pe care l-am pus la treabă a fost cel de condiment lichid picant. De această dată am ținut câteva copănele de pui la marinat timp de 60 de minute, apoi le-am introdus la cuptor împreună că niște cartofi pe care i-am tăiat cubulețe și peste care am turnat un sos cu smântână, usturoi, sare, piper și cimbru. A ieșit o minunăție de mâncare, iar acest condiment pentru marinare este perfect pentru amatorii de senzații arzătoare și picante! Ne-au dat un pic lacrimile în timp ce am mâncat, dar asta înseamnă că ne-a plăcut mult de tot și am ars totodată o grămadă de grăsimi datorită ”iuțelii”. :)


Pentru că iubitului meu îi era poftă de ceva timp de pește pangasius am ales condimentul lichid universal cu scopul de a marina acest pește care nu miroase a pește și nu are gust de pește. :) L-am lăsat la marinat preț de 50 de minute, după care l-am învelit în staniol și l-am dat la cuptor să se frăgezească. L-am savurat cu un piure, iar totul a fost delicios în mare parte datorită condimentului lichid universal. A dat o aromă extrem de deosebită peștelui și m-a determinat să-l savurez și eu, chiar dacă nu mănânc pește decât o dată pe an sau nici atunci, din cauză că în general nu îmi place peștele.



Ultimul, dar nu cel din urmă a fost condimentul lichid cu bere pentru marinare. Având planificată o masă cu prietenii pentru sâmbăta ce tocmai a trecut am decis că este un moment foarte bun pentru a folosi acest pliculeț-minune! Am luat câteva pulpe de pui dezosate și fără piele, le-am lăsat la marinat în jur de 50 de minute, apoi le-am utilizat pentru a face pui cu sos de smântână și ciuperci și cu garnitură de cartofi natur.

Toată lumea a rămas încântată de mâncărica rezultată, iar eu mi-am promis că voi cumpăra cât de curând posibil plicurile cu condiment lichid pentru marinare de la Vegeta, deoarece m-au impresionat pe perioada testării și au făcut o treabă excelentă! Datorită lor carnea a fost mai fragedă și mai aromată decât oricând, iar asta reprezintă un mare, mare plus!

Vă recomand cu toată căldura și încrederea să încercați aceste condimente pentru marinare și vă asigur că vă vor plăcea atât de mult încât le veți reachiziționa cât ați zice... Vegeta

Vă recomand, de asemenea, să participați la campaniile Buzzstore care vă fac cu ochiul, deoarece în acest fel aveți posibilitatea de a testa gratuit produsele voastre preferate! Eu m-am înscris la trei campanii, la toate am fost acceptată și în urma acestora am putut vedea și testa ce minunății au mai apărut pe piață în ultima vreme.

Îmi plac experiențele #buzzstore, așa că voi mai participa și pe viitor!

#buzzvegeta e rețeta preparatelor cele mai gustoase!